piątek, 21 sierpnia 2015

Październik 2010

Jesień 2010-10-30
Zafascynowana barwami jesieni spaceruję po lesie
i wywąchuję zapachy tej pory roku
To nie to samo co zapach zimy
Uwielbiam zimowe wieczory i poranki
Wówczas Ziemia tak inaczej pachnie
Rześkie powietrze
Jeszcze rok, może dwa znów kupię sobie pieska
O takiego
I będę z nim szalała wśród liści jesienią :)


                                                                                        Clara
Jesienna Radość 2010-10-21
Uważam że jesień to najbardziej kolorowa
i z tego powodu najpiękniejsza pora roku
Dziś słoneczko wyjrzało na chwilę zza chmur
ale zimny wiatr przywiał deszcz ze śniegiem...
Kiedy weszłam do swego pokoju
usłyszałam Moją Piosenkę
Pomyślałam sobie pół żartem:
Ja to wiedziałam kiedy do domu wrócić ;)
A po chwili dowiedziałam sie że jest na pierwszym!
Super! Wielka radość ogarnęła moje serce
Tak czekałam na ten dzień
Pisałam o radości jaką sprawiło mi pojawienie się jej na Liście
A dziś taaaka niespodzianka JUPI!

Mijają minuty, godziny, dni...
Wszystko w okół  się zmienia...
Każda podjęta decyzja dopiero po jakimś minionym czasie
odczytana jest przez nas za dobrą bądź błędną
Ale wybory są konieczne
Wczoraj płakałam jak bóbr
a to z powodu jednego słowa: "Pożegnanie"
Jak ja nie lubię pożegnań :(
Pożegnanie skałania nas do refleksji nad minionym czasem
i ja zaczęłam sobie przypominać tysiące sytuacji i słów
i na wspomienie, na samą myśl o tym, że było tak wiele miłych i radosnych chwil
zrobiło się jakby cieplej na sercu...
Życzę Ci żebyś miał/miała wiele miłych wspomnień ze swego życia
jak już kiedyś zasiądziesz w bujanym fotelu i przyjdzie Ci ochota trochę powspominać

A teraz ja zasiądę sobie w fotelu
wprawdzie nie bujanym
a zwyczajnym
j jeszcze raz nacieszę się nią
Moją Piosenką

I Ty
posłuchaj
Prawda że piękna?
Dla mnie jest piękna :)

                                                                                                                   Clara



Kosimy 2010-10-16
Miałam kiedyś taką przygodę
Kosiłam pamiętam że to było trzynastego chyba sierpnia
ale może lipca
wakacje w pełni, słoneczko
ja chwytam za kosiarkę, a że działka spora to grzała się obudowa
i wywalało zabezpieczenie
To wspaniałomyślnie zdjęłam obudowę
wszak będzie lepsze chłodzenie
Nie wybijało bezpiecznika
Koszę sobie koszę
i pod gałęziami pigwowca postanowiłam skosić trawę
więc podniosłam gałązki pochylając się nieco
i wtedy to się stało...
Włosy
Moje włosy zaczęły się wkręcać w silnik kosiarki
Początkowo sądziłam ze zahaczyłam głową o gałąź drzewa
bo jak się ma takie włosy
to nie trudno
się zaczepić
Kiedy moja głowa była tuż przy samym silniku
kosiarka się przewróciła
nóż tuż przy moich nogach...
Ktoś odłączył prąd
dygotałam
płakałam
A teraz koszę normalnie
nawet o tym zapomniałam
Craker mi dziś przypomniał o tym zdarzeniu
:)

To co?
Ostatnie koszenie w tym roku?
Będzie ta zima? Bo mówili coś o śniegu...

                                              Clara

Ps.

A może kosą?




Fota z neta

Dzięki :)
Koleżanki i dzieciaki 2010-10-14
Nie potrafię żyć bez ludzi...
Jestem osobą towarzyską
baaaardzo towarzyską
a ostatnimi czasy jakoś tak
wolę samotność
Przypadek sprawił że dziś mój dzień był bardzo miły
I ja trochę temu dopomogłam
Powiedziałam Ciszy że wole kawę pić w gronie rodzinnym
bądź samotnie
Ale dziś
Spotkałam się z dwiema koleżankami
Daaawno się nie widziałyśmy
bo to ja raczej stroniłam od spotkań
Dziś spotkałam jedną
i poszłyśmy na wspólny spacer
Ja sama, Ona z dwójką dzieci
Dzieci są siłą napędową
moterem rozkręcającym życie człowieka
takiego jak ja człowieka
Kocham dzieci i te malutkie
i te większe :)



Kumpela mówiła że tak jej się przytrafiło to dziecko
W wózku wiozła dwumiesięczną córeczkę
Śliczna :) obok szła nastolatka
Ja wypaliłam że też jeszcze chciałabym mieć dziecko
:)
Znów to powiedziałam... - potem o tym dopiero pomyślałam
O tak wyrwało mi się zdanie które gdzieś tam we mnie jest głęboko zakorzenione

A potem
postanowiłam wpaść do kumpeli na kawę
Bardzo szybko zleciały nam dwie godzinki
Rozmawiałyśmy o tym co u niej i o tym co teraz u mnie
To nieuniknione, kiedy się z kimś długo nie widzisz
trzeba potem mówić co się zmieniło

Przywitałam się z koleżanką
i jej synkiem niespełna dwulatkiem
:)
No i przepadłam
Chłopiec wziął mnie za rękę
pokazywał mi swe zabawki
Koleżanka podała kawę
Usiadłam przy stole
Mały przyszedł po mnie
byłam mu "niezbędna" w kąciku jego zabaw
Koleżanka kawę postawiła bliżej mnie
Ale powiedziałam że usiadę tam gdzie wcześniej siedziałam
Bawiłam się z jej synkiem jednocześnie rozmawiając
Da się? Pewnie że da się rozmawiać i bawić się z dwulatkiem
To koleżanka musiała czekać aż jej odpowiem na pytanie
bo jak czegoś ode mnie potrzebował jej synek mówiłam do niego
Potem przyjechał jego tata
Chłopczyk ucieszył się bardzo
Tata ucałował synka, poszedł do kuchni
A kiedy ów tata przechodził w pobliżu drzwi
aż się zatrzymał
Jego synek siedział na moich kolanach
i sobie gadaliśmy :)
Potem jak pił herbatkę usiadł przy mnie
Jego tata powiedział do żony:
Ty patrz On bliżej niej usiadł
A ja na to:
Bo my się już skumplowaliśmy
I chłopczyk usiadł na moich kolanach
opierając się o mnie maleńkimi pleckami pił herbatkę z butelki
:)

Podładowałam akumulatory
Kocham dzieci... :)

                                                                 Clara

Udało się 2010-10-13
No i udało się!
Marzenie to zbyt wielkie słowo
ale bardzo chciałam by ta piosenka
pojawiła się na Liście
dziś weszła
Bardzo się z tego powodu cieszę :)
Czasem tak niewiele
daje tak wiele...
Mi ten 13 października przypomiał o tym
że trzynastego uważam za szczęśliwy dzień

No to teraz zanurzam się w muzyce...
Słuchawki na uszy
zamknięte oczęta
i ten piękny głos
ta Muza
Bajka!

:)

Acha nie wiesz o czy mówię
No o tej
piosence

                                   :)

                               Clara
Cytacik... 2010-10-10
"Aktywność aktywnością
a niedziela niedzielą"

                                   M. Z.

Marek Grechuta 2010-10-09
Książka 2010-10-05
Książka...
Ile ich przeczytałam sama nie wiem
Każda wnosi w moje życie coś nowego
Pamiętam jedną, której czytanie było dla mnie
osobistą sodomą i gomorą
Odłożyła ją
Ale potem do niej powróciłam
Często słyszę że nasze życie
jest niczym księga w której zapisujemy swoje życie...
Jedni otwierają tę księgę
inni trzymają zmkniętą pod kluczem
i nikt nie ma do niej dostępu
A jeśli by porównać do książki serce?
Też jedni je zamykają
a inni otwierają by chłonąć więcej
i dawać innym cząstkę swego serca...
Życie porównywane jest do róży
ja uwielbiam róże...
Mówiłam o białej róży kiedyś
A dziś trafiłam na taki obrazek który łaczy jedno i drugie
Róża ma kolce
i trzeba ją umiejętnie chwycić by się nie zranić
czy można przeżyć życie bez doznawania ran?
Nie
Bo życie jest jak róża
a róża bez kolców jest zmodyfikowana
a nie oryginalna
Jeśli mam ranę to moim natruralnym zachowanem
jest najpierw przyjrzenie się jej
potem albo założenie opatrunku albo nie
Jeśli rana jest drobna
pozostawiam ją
sama się zagoi...
Sama?
W każdym razie nie muszę niczego z nią robić
by zagoiła się...
A księgę życia zapisuję co dnia...
I kiedyś Komuś pozwolę ją przeczytać
od początku do końca...
                                                                                                                                                  
                                                                     Clara






Pod maską 2010-10-02
Czasem słyszę że tu w necie chowam się pod maską
mam swój Nick
i odpieram te zarzuty mówiąc:
Ale to jestem ja :)
Clara czyli ja :)
A to nie znaczy że musisz mnie z nać z imienia i nazwiska
wiedzieć gdzie i kiedy się urodziłam
by mnie poznać...



Kolekcjoner pięknych chwil dziś pyta o receptę na udane życie

Optymizm
zdrowy rozsądek
zadowolenie z życia
a to wszystko dzięki temu że jest się sobą
i nie udaje się kogoś kogo społeczeństwo chce widzieć
życie w zgodzie z własnym sumieniem
to już gwarantuje sukces czyli udane życie :)


                                                                                 Clara :)))

                                                                                 Optymistka! :)
                                                                                  A co?

               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz