piątek, 21 sierpnia 2015

Sierpień 2008

Ach gdyby to było możliwe... 2008-08-30
Gdybym mogła
Dałabym Ci poranki i  uśmiech na powitanie
Gdybym mogła
Dałabym Ci radosne dni
Gdybym mogła
Podarowałabym Ci cudowne noce...
Ale realia są inne...
Serca dać Ci nie mogę...
Już jest Twoje
:))) 2008-08-24
:) 2008-08-21
Jeszcze Słońce przygrzewa
Jeszcze lato trwa
A już jakby powiew jesieni
Niebawem liście będą się mienić
tysiącem barw
I znów będzie pięknie...
kolorowo
i ciepło... jak zawsze...
Pani  Jesień... nadchodzi...
Na kilkunastu metrach, na dwóch pasach trasy pojawił się wielki biały napis „KOCHAM CIĘ”. 2008-08-13
2008-08-12













Żaba

1. Spotkał raz kaczor maleńką żabkę -                                                                               | A cis h E
Jak siedziała na brzegu, kołysała trawkę
A żaba tylko kła, kła, kła, kła

2. Rzekł do niej kaczor: żabciu ma kochana
Czy zechcesz być moją żoną od dzisiejszego rana
A żaba tylko kła, kła, kła, kła

3. Skoczyła do wody figę mu pokazała
Ostatni raz jeszcze trawkę zakołysała
Kaczor na brzegu gorzkie łzy leje
Spogląda na wodę i krzyczy za nią tak
Żaba, żabcia ja cię bardzo, bardzo kocham
Żaba wróć, żaba wróć, żaba wróć do mnie wróć

4. A wtem na drugim brzegu jakiś jegomość się wyłania
A nasz biedny kaczorek nie skończył swego szlochania
Kle, kle, kle, kle wszystkie żaby są w moim piekle
Żaba, żabcia ja cię bardzo, bardzo kocham
Żaba wróć, żaba wróć, żaba wróć do mnie wróć

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz