piątek, 21 sierpnia 2015

Lipiec 2009

2009-07-28


Rysunek wykonała Ewunia

:)
Szukam takiej połówki 2009-07-28
Nie bardzo rozumiem jak można unikać prawdy. Prawda szokuje często.
Ale to prawda i jedyna droga do przedstawienia siebie i dowiedzenia się
jak postrzegają Cię inni ludzie. Ja bardzo lubię słyszeć prawdę.
Brzydzę sie kłamstwem. Nie można kłamać. Owszem są sytuacje kiedy
należy coś przemilczeć. Bo nie każdy zniesie prawdę o sobie jaką inni
szepczą za jego plecami. A czasem należy zamilknąć by nie ranić bliskiej osoby.
Dla której prawda w oczy jest nie do przełknięcia. Zdaję sobie sprawę,
że czasem mówiąc coś zrażam sobie do siebie ludzi. Niektórzy uważają
iż należy nie mówić o swej przeszłości i mieć przed oczami tylko teraźniejszość,
żyć chwilą. Ja mówię o przeszłości. Kiedyś milczałam na jej temat.
A teraz uważam że jeśli ktoś mnie zaakceptuje mimo mojej przeszłości
to jest człowiekiem godnym uwagi. Takiej połówki szukam :)

                                                                                                         Clara

Magiczny klucz... 2009-07-18
Trudno jest zdobyć zaufanie drugiej osoby
Niektórzy ludzie bardzo dużo czasu potrzebują
By się na Kogoś otworzyć
A potem wystarczy jeden gest
Słowo
Lub jakieś zdjęcie
By wszystko stracić
Nie sposób znów zaufać?
Ja zawsze staram się zrozumieć drugiego człowieka
Sądzę że gdybym nie zastanawiała się
To byłoby łatwiej
Taki spontan
Nie da się tak żyć na co dzień
Zależy mi na tym by otworzyć czyjeś serce
Dotrzeć do jego duszy
Ale moje postępowanie jest czasem dla niego szokujące
I kiedy już o mały włos moglibyśmy ze sobą otwarcie rozmawiać
Ja robię coś
Co stawia mur
Blokadę
Nie do pokonania?
Ale czy konieczna jest ta blokada?
Czy całe życie trzeba kierować się rozsądkiem?
A wiesz, że aby człowiek mógł poznać siebie tak naprawdę
To na pytania np. testu musi odpowiadać słowami jakie pierwsze pojawiają się w jego głowie
Nie ma złych odpowiedzi
Tak zawsze się mówi
Kiedy Ktoś postawi Ci pytanie nie możesz zastanawiać się długo nad odpowiedzią
Bo Twój rozsądek nie pozwoli Ci odpowiedzieć tak jak byś odpowiedział
Dlaczego tak się dzieje?
Bo każdy człowiek ma swoje przekonania i wie, że aby był człowiekiem
Hm… jakim?
Szanowanym?
Niech będzie szanowanym, to musi trzymać się norm społecznych
Pewnych obowiązujących zasad dotyczących kontaktów międzyludzkich
A ja chcę Ci powiedzieć że właśnie te wszystkie normy przez lata ustalali ludzie
A Ty nie masz słuchać ludzi
Ludzkich mądrości
Tylko siebie
Owszem są sytuacje kiedy nie można słuchać i mówić tego co Ci w duszy gra
Bo jednak żyjemy wśród ludzi
I trzeba się do życia w społeczeństwie dostosować
Jednak chcę zwrócić uwagę na to że poznanie siebie jest kluczem do szczęśliwego życia
A każdy człowiek chce wieść szczęśliwe życie
Na pewno warto w życiu spróbować tego czego się dotąd nie robiło
A zawsze miało się na to ochotę
Coś powstrzymywało Ciebie przed wykonaniem tej czynności
To może być dla każdego człowieka coś innego
Ja na przykład chciałam kiedyś skoczyć na bangue
Ale nie zrobiłam tego?
Czy to jest coś co powinnam zrobić? I niby dlaczego?
Nie skoczyłam
Jednym z powodów był wypadek znajomego
Facetowi źle dobrano linę, i połamał kręgosłup
Czy w ogóle nie należy skakać na bangue?
To głupota powie jeden człowiek
A ja teraz już nie chcę skoczyć
Jednak może kiedyś to zrobię
Przełamać lęk
Pokonać strach przed czymś
Ja to zrealizowałam
Dawno temu bałam się
A teraz wiodę w miarę spokojne życie
Jakie to fajne uczucie budzić się rano
I nie bać się tego co przyniesie dzień

Clara

O przyjaźni 2009-07-12
Czasem kobieta potrzebuje przyjaciela
faceta
Moja znajoma powiedziała:
Nie możesz z przyjacielem spotykać się częściej niż raz na miesiąc
a najlepiej, żeby Twój przyjaciel mieszkał daleko
w innej miejscowości
Dlaczego? - zapytałam
Bo jak będziesz się częściej spotykała z przyjacielem
to On zacznie inaczej na Ciebie patrzeć
i będzie chciał czegoś więcej...

Mądrość?
Chyba tak
Znajoma mówiła o swoim doświadczeniu
Niedawno spotkała się z przyjacielem
kupił jej czerwoną różę
i zabrał ją na wytworną kolację
Razem miło spędzili czas

:)

Ja też wolę przyjaźń z facetem
Uważam iż kobiety są obłudne
potrafią w oczy coś mówić
a za placami obgadują
Są fałszywe

Pewnie nie wszystkie
Faceci są inni
Inaczej postrzegają świat
Ja się dobrze czuję w towarzystwie mężczyzn
mam grono fajnych koleżanek
Jedni i drudzy gadają o podobnych sprawach
Ale faceci jakoś tak bardziej trzeźwo patrzą na świat
i to mi imponuje
a kobiety kierują się głównie emocjami

Ja zresztą też
no przecież kobietą jestem :)
Jak byłam mała to chiałam być chłopakiem
uważałam że chłopcy mają w życiu lepiej
czy ja wiem?
Na ich głowach spoczywa odpowiedzialność
To im mówi się, że powinni troszczyć się o kasę na rodzinę
i dlatego stają się pracoholikami...

                                                                  Clara
2009-07-11
"Przyjaciel jest jak Harley
sprawia że czujesz szybsze bicie serca
dzięki niemu
nie obcy Ci jest dotyk wiatru we włosach
A kiedy Słońce za mocno przygrzewa
Wyruszasz w drogę
by poczuć miły dotyk powietrza"

                                                        Clara
Mam tylko jedno skrzydło... 2009-07-11

Maanam

Anioł

Mam tylko jedno skrzydło
To prawie tak jak anioł
A Ty masz skrzydło drugie
Rośnie u Twoich ramion

Gdy staniesz przy mnie blisko
I mocno mnie przytulisz
Bez trudu popłyniemy
Prosto w wysokie chmury

Szczęśliwe chwile to motyle
Miłość wieczna tęsknota

Zatrzymamy się w locie
Nad szczytem i urwiskiem
I będziemy nad Ziemią
Nieziemskim zjawiskiem

To będzie nasza pierwsza
Komunia bez końca
Przytul mnie tylko mocno
Lecimy do słońca

Szczęśliwe chwile to motyle
Miłość wieczna tęsknota



W kroplach deszczu 2009-07-09
W kroplach deszczu
budzą się marzenia
Kiedy dotykają Twojej twarzy
dłonią ją ocieram
A Ty przechodzisz
obok swej przeszłości
Przypominasz sobie
rosę na stopach o poranku
dającą wspomnienia
o tych chwilach rozkoszy
jakie nastąpiły
Zapominasz o tym że jesteś tu i teraz
Pamiętasz tylko to chwile
łączące się z uśmiechem
Zatapiasz się w marzeniach
i owładnięty wspomnieniami
przemakasz do suchej nitki
A potem słyszysz ten dżwięk
który wyrywa Cię z uczucia przyjemności
Budzi Cię kolejny szary dzień
i musisz się z nim zmierzyć

                                             Clara

Romansidło 2009-07-05
W moim domu jest masę książek
Róznych
Ale ja chciałam poczytać coś lekkiego
- Co to za książka?
- Nie wiem, ja tego nie kupowałem
- Pewnie jakieś romasidło
- Dam ci jakąś historyczną książkę
- Nie chcę historycznej
Romasidło to widać
może przeczytam.

Wzięłąm książkę do pokoju
Położyłamsię i otwieram
Pierwsze słowa:
"Świt jest bękartem; szczególnie wtedy,
kiedy kobieta, z którą śpisz - a tak naprawdę
przecież nie śpisz - nie jest tą kobietą,
kiedy moment narodzin nowego dnia,
który winien być wilgotny, świeży, ożywczy i ciepły,
staje się suchy,zimny i bezduszny niczym wszechświat
zawieszony w dalekiej międzygwiezdnej przestrzeni.
 Declan McConnochie spojrzał w nisko nad łóżkiem
zawieszone lustro, umieszczone tem celowo w jakiejś odległej
i dawno zapomnianej chwili, kiedy to właśnie dzięki niemu
mógł zaspokajać swoje nieco nadmiernie rozbudzone
perwersyjne skłonności; teraz znów zobaczył siebie.
Ujrzał przystojną, ale zmęczoną twarz i oczy nie wyrażające
żadnych uczuć. Kiedy zastanawiał się nad słowem"uczucie"
obraz w lustrze zniknął. Pomyślał o Michelle i odczuł to nagle jak zgrzyt.
Ze złością obrucił się w stronę łóżka i potrząsnął rudowłosą dziewczyną
zwaną Collie. Przez całą długą noc usiłował jej powiedzieć, jak cholernie
idiotyczne jest imię Collie, lecz jego energia nie zdała się na nic.
 Collie przyszła, została nakarmiona, zabawiła się i miała odejść.
Bez żadnych obietnic czy wymówek, bez zbędnych słów. Trudno było ją zaspokoić.
Trudniej niż siebie. "

Nie będę tego czytała
nie podoba mi się tego typu pisanina...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz