piątek, 21 sierpnia 2015

Kwiecień 2009

Wierszowane życie... 2009-04-29
Delikatny uśmiech
Podnosi kąciki Twoich ust
Patrzysz kolejny raz
Wciąż to samo zdjęcie przed oczami masz
Twa dłoń gładzi delikatnie po szklanej powierzchni
Trzymanej w dłoni ramki
Nie potrafisz poczuć czy mam ciepłe
Czy chłodne policzki
Szklana powierzchnia
Bije chłodem
Robi się coraz zimniej
Choć serce nadal gorące
Nadal żarem płoniesz
Czy Ona mnie jeszcze pamięta?
Czy wart byłem wspomnień?

:) 2009-04-24
"Szklanka wody zamiast..."

                                  P. J.

Diagnoza prawdę Ci powie… 2009-04-23
Diagnoza prawdę Ci powie…

Zdiagnozowano mnie

Dosłownie usłyszałam:
Można Tobie nakopać
A sama się podniesiesz!



- Przepraszam że tak mówię ale wiesz o co mi chodzi
- No  wiem :)


Łał!

A teraz tak bardziej grzecznie:
Zaradna życiowo
Optymistka
Radzisz sobie w trudnych sytuacjach
Problemy powodują iż czerpiesz z nich siłę
Umacniają Cię
Motywują do działania
Zawsze dasz sobie radę

Powiedziałam że tak właśnie jest

A właściwie to chciałabym by tak było :)

No to nie pozostaje mi nic innego jak w to uwierzyć
I cieszyć się życiem

                                                                          Clara

Pomoc dla Angeliki 2009-04-22
Angelika ma 16 lat
Oto choroby z jakimi udaje jej się żyć i cieszyć się życiem
Jest to : Zespół Turnera, mukowiscydoza, celiaka, cukrzyca,
zapalenie i niedoczynność tarczycy, znaczny niedosłuch
i wada serduszka.

Jeśli zdecydujesz się wesprzeć Angielkę
Podaję Ci to co potrzebne:

MATIO Fundacja Pomocy Rodzinom i Chorym na Mukowiscydozę

Numer KRS: 0000097900
i pamiętaj,
że trzeba dopisać
DLA ANGELIKI NOWAK
2009-04-22


Prośba matki Olivera opisana jest tu:
http://clara2007.blog.interia.pl/?id=1681818

Jeśli zdecydujesz się na dokonanie odpisu
na rzecz Olivera proszę we wniosku
w polu nazwa OPP wpisać
"FUNDACJA POMOCY
OSOBOM NIEPEŁNOSPRAWNYM "SŁONECZKO".
W polu Informacje Uzupełniające proszę wpisać
"NA REHABILITACJĘ OLIVERA PIOTRZKOWSKIEGO".
nr KRS: 0000186434
Pogodnie 2009-04-21
Jak powstają moje wiersze?
Różnie
Ten dzisiejszy powstał właśnie tak:
Leżałam sobie jeszcze w łóżku
i wciąż chodził mi po głowie wers
Leżałam sobie nadal
I pojawił się kolejny wers
oba wchodziły mi wciąż do głowy
no i doszłam do wniosku że je sobie zapiszę
A kiedy zaczęłam pisać
pojawiły się kolejne wersy
Słowem
Wylazło ze mnie na papier to czego pragnę :)

Słońca promieniem...

Promieniem Słońca
Otworzysz moje serce
Iskrą w oku
Wywołasz dreszcze
Powiem Ci czego pragnę...
Szepniesz kilka słów na powitanie
Oczarujesz mnie swym zapachem
Słońca promieniem
Jesteś w stanie
Rozkochać mnie w sobie
Zaryzykujesz?

                                                       Clara
I`ll be 2009-04-18
I'll be your dream
I'll be your wish
I'll be your fantasy.
I'll be your hope
I'll be your love
Be everything that you need.
I love you more with every breath
Truly madly deeply do..
I will be strong I will be faithful
'Cos I'm counting on a new beginning.
A reason for living.
A deeper meaning.
Chorus

I want to stand with you on a mountain.
I want to bathe with you in the sea.
I want to lay like this forever.
Until the sky falls down on me...
Verse 2

And when the stars are shining brightly
In the velvet sky,
I'll make a wish
Send it to heaven
Then make you want to cry..
The tears of joy
For all the pleasure and the certainty.
That we're surrounded
By the comfort and protection of..
The highest power.
In lonely hours.
The tears devour you..
I want to stand with you on a mountain,
I want to bathe with you in the sea.
I want to lay like this forever,
Until the sky falls down on me...
Bridge

Oh can't you see it baby?
You don't have to close your eyes
'Cos it's standing right before you.
All that you need will surely come...

I'll be your dream
I'll be your wish
I'll be your fantasy.
I'll be your hope
I'll be your love
Be everything that you need.
I'll love you more with every breath
Truly madly deeply do...
Cytat 2009-04-15
"Istnieją dwa powody,
które nie pozwalają ludziom
spełnić swoich marzeń.
Najczęściej po prostu
uważają je za nierealne.
A czasem na skutek
nagłej zmiany losu pojmują,
że spełnienie marzeń
staje się możliwe w chwili,
gdy się tego najmniej spodziewają.
Wtedy jednak budzi się w nich strach
przed wejściem na ścieżkę,
która prowadzi w nieznane,
strach przed życiem
rzucającym nowe wyzwania,
strach przed utratą na zawsze tego,
do czego przywykli."
— Paulo Coelho
łatwiej 2009-04-14
zauważyłam że o wiele łatwiej jest znaleźć na blogach historie
smutne i przygnębiające
wielu ludzi chce pocieszenia
wypowiada swoje żale
Ja właściwie też wciąż walczę
i usiłuję wejść na górę ze szczęściem
dziś na przykład spotkałam
młodych pełnych planów rodziców z trzymiesięczną córeczką
Kocham dzieciaki :)
Dzieci zawsze są przez swych rodziców postrzegane jako dobro
na szczęście rzadziej jako zło konieczne
ja chcę ludziom którzy nie widzą sensu w życiu powiedzieć
Życie jest piękne
Trzeba tylko właśnie dostrzec promień Słońca
jaki jest blisko
Czasem żyjemy sobie z dnia na dzień i nawet nie wiemy co u naszych bliskich
Jednak każdy powinien znaleźć taką swą bratnią duszę
ja mam kogoś takiego
To dobrze
o jak dobrze
bo często mam problem z pozbieraniem się
szczególnie jak zacznę analizować
taaa
nie będę wchodzić w szczegóły
i tak ten Kto mnie zna
wie jaki dramat przeżyłam
i jakie to ma skutki
Ale staram się
kolejny raz
jak ten feniks
o którym pisałam
staram się wznieść, wzbić wysoko
i spojrzeć jeszcze raz na wszystko z innej perspektywy

No i dostrzegłam Słoneczko :)
Taki drobny promień zostawił wypieki na mojej twarzy

                                                                                              :)))

                                                                                            Clara
Co się zmieniło? 2009-04-14
Co się zmieniło?
Od kilku dni na moim biurku leży kartka
zapisana czarnym atramentem
i gdzie niegdzie dorysowane zielone i czerwone kreski
Przecież ja nie potrafię rysować
Dlaczego na mojej kartce z kilkoma kleksami
jest pełno kwiatów
i to z obydwu stron
Przecież ja siebie znam
ja zawsze rysuję figury geometryczne o ostrych krawędziach
To Kto mi wyjaśni dlaczego na tej kartce
już trudno odczytać adresy
za to kwiaty o owalnych płatkach widać wyraźnie?
2009-04-14
Muszę nauczyć się żyć w nowej rzeczywistości
i muszę to zrobić bardzo szybko
uciekają dni
ucieka czas
nic nie chce czekać
a sił brak
a wsparcia nie ma
i każdy dzień jest jak nowe wyzwanie
i każda chwila spędzona z przyjaciółmi
cenniejsza
bo bliskich już przy mnie nie ma

14 IV 09 wtorek
2009-04-08
Tobie i Twoim bliskim
życzę aby tegoroczne
Święta Wielkanocne
upłynęły w miłej
pełnej miłości i ciepła
atmosferze
a w lany poniedziałek
by nie zabrakło wody ;)

                             :)))

                             Clara
Napisał 2009-04-08
Kurt Cobain

"Już od zbyt dawna obce jest mi podniecenie płynące
ze słuchania i tworzenia muzyki. Od wielu lat
towarzyszy mi poczucie winy, które trudno wyrazić
słowami. Kiedy stoimy za sceną, gasną światła
i w ciemności rozlega się maniakalny wrzask tłumu,
nie robi to na mnie takiego wrażenia, jak na przykład
na Freddiem Mercurym, który kochał uwielbienie
mas i rozkoszował się nim. (...) Fakty są takie,
że nie potrafię was oszukiwać. Nikogo z was.
To nie jest fair ani wobec was, ani wobec mnie
samego. Największą zbrodnią o jakiej mogę
pomyśleć byłoby oszukiwanie ludzi i udawanie,
że doskonale się bawię i sprawia mi to
100-procentową przyjemność. (...)
We wszystkich z nas drzemie dobro,
a ja po prostu za bardzo kocham ludzi.
Tak bardzo, że przez to odczuwam zbyt wielki
pieprzony smutek. (...) Dlaczego nie potrafisz
po prostu się z tego cieszyć? Nie wiem! (...)
Dziękuję wam bardzo z głębi mojego płonącego,
skręcającego się z bólu żołądka za wasze listy
i troskę przejawianą w ciągu tych ostatnich lat.
Jestem zbyt kapryśny i ulegający nastrojom.
Nie mam już w sobie ani krzty pasji,
więc pamiętajcie - lepiej szybko spłonąć,
niż wolno się wypalić".

Te ostatnie słowa pochodzą z utworu
Neila Younga "Hey Hey, My My (Into the Black)".
Fajna piosnka :) 2009-04-08
Time After Time
Czym jest dla mnie taniec? 2009-04-07
Bardzo lubisz tańczyć, więc na różnych imprezach
jesteś w nieustannym ruchu. Taniec pozwala Ci
odprężyć się i zapomnieć o różnych przykrych
czy uciążliwych sprawach. Idąc na imprezę,
nastawiasz się głównie na to, żeby sobie
potańczyć. Ważne jest dla Ciebie oczywiście to,
kto będzie na tej imprezie i najbardziej się cieszysz,
gdy spotkasz znajomych, którzy, tak jak Ty, lubią
tańczyć i nie trzeba ich do tego jakoś specjalnie
zachęcać. Taniec jest dla Ciebie formą bliższego
kontaktu z ludźmi - dzięki wspólnej zabawie łatwiej
Ci jest zacząć rozmowę z kimś, kogo dopiero co
poznałeś(aś); możesz się trochę poprzytulać do
kogoś, kto Ci się bardzo podoba, ale jeszcze
o tym nie wie; możesz też razem z grupą osób
wirować w szalonym korowodzie i cieszyć się,
że jesteście razem. Nawet wtedy, gdy tańczysz
sam(a), jesteś w kontakcie z otaczającymi Cię
ludźmi, a uśmiechając się, dajesz wyraz
pozytywnym uczuciom w stosunku do nich.
Tańczysz z dużym wdziękiem i wyczuciem rytmu.
Znasz różne kroki taneczne z kursów tańca
lub z obserwacji i własnych ćwiczeń. Masz
duże zdolności taneczne i świetnie potrafisz
improwizować, stwarzając swój niepowtarzalny
styl tańczenia. Potrafisz bawić się przy różnej
muzyce, tworząc różne układy taneczne
i wciągając innych do wspólnej zabawy.
Czasem zdarza się, że przyjdziesz na imprezę
w niezbyt dobrym nastroju i wtedy trudno Ci
się tańczy, jeżeli jednak nie wyjdziesz od razu,
a spróbujesz przełamać się i poddać rytmowi,
to po pewnym czasie czujesz, że przepełnia
Cię nowa energia i możesz już tańczyć do
końca imprezy. Taniec jest jednym z elementów
Twojego życia. Gdy przez pewien czas nie
możesz uczestniczyć w tanecznych imprezach,
czujesz, że czegoś Ci brakuje. Nic dziwnego
- poprzez taniec wyrażasz siebie samą
i uzewnętrzniasz przeżywane emocje.
Czasem potańczysz sobie sam(a) w domu,
żeby się odprężyć lub odreagować
nagromadzone napięcie, jednak to nie jest
to samo, co zabawa w gronie innych.
Wtedy bowiem ma miejsce zupełnie
czarodziejski przepływ energii, który sprawia,
że czujesz się dobrze zarówno sam(a) ze sobą,
jak i z innymi ludźmi. Ruszaj więc do tańca
i baw się dobrze!

A czym jest taniec dla Ciebie?
Moje spojrzenie 2009-04-03
Moje spojrzenie
Utkwione w Twoich oczach
Co z nich potrafisz wyczytać?
Czy moje oczy mówią: Kocham?
Usta rozchylają się delikatnie
Na mojej twarzy maluje się uśmiech
Gdzie jesteś Kochanie?
Wspomnienia pozwalają mi
Widzieć Ciebie przy sobie
Tylko już ne wiem
Czy byłeś ze mną na prawdę
Czy to był tylko sen...


2009-04-02
Rocznica Śmierci Ojca Świętego

Zapal witrualny znicz:


http://wirtualnyznicz.pl/zapal.html?pid=356wirtualnyznicz.pl/zapal.html
2009-04-02
"Ja o morzu nie mówię
ja mówię o Faktach"
"Kłótnia powinna powodować porządkowanie
Więc nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło"

                                                                    Lech Wałęsa
;) 2009-04-01
Przed ślubem:

Ona: Cześć!!!
On: No nareszcie, już tak długo czekam!

Ona: Może chcesz, żebym poszła?
On: Nie! Co ci przyszło do głowy?
Ona: Kochasz mnie?
On: Tak, za każdym razem i przy każdej okazji!

Ona: Czy mnie kiedyś zdradziłeś?
On: Nie! Nigdy! Dlaczego pytasz?
Ona: Chcesz mnie pocałować?
On: Oczywiści o każdej porze dnia i nocy!
Ona: Czy kiedykolwiek byś mnie uderzył?
On: Zwariowałaś? Przecież wiesz, jaki jestem!
Ona: Czy mogę ci zaufać?
On: Tak.
Ona: Kochanie...

Siedem lat po ślubie:

Ona: Kochanie...
On: Tak.
Ona: Czy mogę ci zaufać?
On: Zwariowałaś? Przecież wiesz, jaki jestem!
Ona: Czy kiedykolwiek byś mnie uderzył?
On: Oczywiście o każdej porze dnia i nocy!
Ona: Chcesz mnie pocałować?
On: Nie! Nigdy! Dlaczego pytasz?
Ona: Czy mnie kiedyś zdradziłeś?
On: Tak, za każdym razem i przy każdej okazji!
Ona: Kochasz mnie?
On: Nie! Co ci przyszło do głowy?
Ona: Może chcesz, żebym poszła?
On: No nareszcie, już tak długo czekam!
Ona: Cześć!!!

:) ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz