środa, 21 lipca 2021

21.07.21

 Dziś w szpitalu jak uzupełniałam  dokumenty zwróciłam uwagę na datę: 21.07.21

Lubię różne daty, które  zwracają moją uwagę. Przywiązuję uwagę do dat. Słowem lubię bawić się cyframi, liczbami, szukam jakichś powiązań, zbiegów okoliczności zawiązanych z datami. 

Dziś akurat szpital.

Wcześniej był 13 też uwielbiam wszelkie 13

Coś drgnęło u nas. Wczoraj mój Król był pierwszy raz na terapii uzależnień u Pana Adriana. Facet przypadł mu do gustu. Kolejna wizyta 29.07.21. Terapeuta powiedział, że postara się by Król w najbliższym czasie dostał się na grupę.

Ja byłam raz i miałam dziś mieć drugą sesję, ale z uwagi na pobyt w szpitalu przeniosłam wizytę na 3.08.21

Cieszę się, że oboje działamy. Oby do przodu.

Król dzisiaj poległ na boju z alkoholem, wczoraj był trzeźwy, przedwczoraj też.  A dziś już poległ. Pił. Znów był wulgarny.

No trzeźwo też mu się zdarza polec. W poniedziałek usłyszałam, że powinnam wykopać sobie dziurę w ogrodzie, położyć się i czekać na śmierć. Porażka... Jak on mógł użyć takich słów? Zabolało. Płakałam.

Powiedziałam, że w takim razie nie idę do lekarza.

Król z pracy napisał smsa z prośbą bym poszła do lekarza.

Nie z powodu jego słów.

Ale dlatego, że mam dzieci i mam dla kogo żyć poszłam do lekarza.  Dostałam skierowanie do szpitala na pilne. Kazali mi pojechać na ostry dyżur. Uparty lekarz po kilku godzinach odesłał mnie do domu z adnotacją, że po konsultacji ginekologicznej przyjmie mnie na oddział w trybie normalnym. Ale odechciało mi się szpitala. We wtorek gin skierował mnie na oddział do innego szpitala. To był szybki szpil. Dziś już wróciłam do domu. Krwi mi nie podali. A wcześniej reumatolog , potem ginekolog i internista mówili, że przy takich wynikach kwalifikuję się na szpital do podania krwi. Dziś nie zamówili dla mnie krwi. Dostałam receptę na nowe leki... I wsuwam od czterech dni ze smakiem wątróbkę. Wynik hemoglobiny podniósł się o 0,5. Anestezjolog powiedział, że jestem w fazie zdrowienia. No to super.  W połowie sierpnia z wynikami z dzisiaj na kontrolę do swojego ginekologa. Na wewnętrzny się nie piszę. Ten lekarz na ostrym dyżurze skutecznie mnie zraził do służby zdrowia. I po co mi było czekać od 16.30 do 19 by usłyszeć, że szpital dziś mnie nie przyjmie. Rozumiem gdyby tam były tłumy. Ale nie! Byłam tylko ja! Najpierw czekałam by dostać się do kontenera, gdzie po pół godzinie zjawił się pielęgniarz zmierzył ciśnienie, natlenienie, zapytał o szczepienia przeciwko Covid 19 i pozwolił usiąść na puściutkim szpitalnym korytarzu. Wolę ten szpital od tego w którym wylądowałam dzisiaj. Tam jest klimat. Na dole jest hospicjum... A u góry pani doktor Marzena swego czasu uratowała mi życie. To ona wieczorem weszła do mojej sali na której leżałam, to ona po chwili mnie reanimowała i wbijała w serce wielką szprycę z  adrenaliną jak się nie mylę. To ona dzwoniła po szpitalach i znalazła dla mnie na Cito miejsce na kardiologii w szpitalu górniczym... To wtedy widziałam mego zmarłego Brata, który szedł w moją stronę, a ja do niego biegłam i machałam ręką... A Darek wtedy miał opuszczoną głowę, nie uśmiechał się jak to bywa zazwyczaj gdy mi się śni. I wtedy Darek się rozmył... Pozostała po nim smuga czarnego dymu. A ja poczułam straszliwy bólu w klatce piersiowej. Powróciłam do żywych. A tam było tak fajnie i co najważniejsze nic nie bolało, było ciepło i ta soczysta zieleń... 

To chyba nie dziwne że wolę ten szpital...













.  

10 komentarzy:

  1. nie wiem właściwie co napisać. więc tylko przycupnę. ot tak.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama czasem nie wiem czy jest nas za co podziwiać, że tyle lat razem.. czasem jestem z siebie dumna a czasem mam się za tchórza...nie jest słodko, bywa różnie, tez potrafi dowalić słiowami, jak Twój tobie.. A jednak widać nie jest DOŚĆ źle...
    Trzymaj się, zdrowiej i niech wasza walka o jego trzeźwość się uda!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. I was wondering if you ever considered changing the layout of your blog? Its very well written; I love what youve got to say. But maybe you could a little more in the way of content so people could connect with it better. Youve got an awful lot of text for only having one or two images. Maybe you could space it out better?
    Good article, I Just Love Hello Kitty BTW!!!
    obst und gemüsereiniger

    OdpowiedzUsuń
  4. Dużo zdrówka życzę oraz udanej walki o trzeźwość :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś czytając Twój post uświadomiłam sobie ze moje smutki są małe przepraszam

    A Ty się trzymaj i nie dawaj

    OdpowiedzUsuń
  6. the day been honored with professional points to write about with my contacts. I d tell you that most of us site visitors actually are very much endowed to exist in a mayou are really a good webmaster, you have done a well job on this topic!

    Brother Ink Cartridges

    OdpowiedzUsuń
  7. This post is really helpful for some1 who has been having difficulties with this situation. I have looked at a number of resources but to no avail. I will continue reading and learning here in the hope of ultimately getting past this.
    600 high authority UK directory submission and 400 search engine submission

    OdpowiedzUsuń
  8. u are stating and the way in which in which you say it. You make it enjoyable and you continue to take care of to stay it smart. I can not wait to read much more from you. That is really a great web site.
    I'Sarah Berger

    OdpowiedzUsuń
  9. ay I reference some of this on my site if I post a link back to this site?
    f sites everyday, the particular style with this blog differs from the others (for all your proper reasons). Unless you head us requesting, is there a brand on this dSarah Berger

    OdpowiedzUsuń
  10. I wanted to say Thank You for providing this information, youre doing a great job with the site if you get a chance would you help me make some changes to my site? Ill pay you for your help, you can find the link to my site in my name. Thank you!
    sodium hypochlorite amazon
    china air purifier
    korean air purifier brands

    OdpowiedzUsuń