piątek, 21 sierpnia 2015

Październik 2009

Usiądź wygodnie 2009-10-09
Usiadź wygodnie
Wypij ze mną herbatkę



                                                                         Clara
Śniadanko 2009-10-08
Człowiek z Duszą Rockandrollową :) 2009-10-07
"Dusza bardzo rockandrollowa, a tu zderzenie z muzyką bardzo popularną"
                                                                                                             Darek Maciborek
Dziś wydanie Jubileuszowe POP LISTY Radia RMF FM

Słowa potrafią ranić 2009-10-05
Urodziłam się 2009-10-05
Urodziłam się by...

                  Clara
Jestem przeszczęśliwa 2009-10-04
Tak
oszalałam
na bank!
Jastem przeszczęśliwa
Róży kwiat
podany w taki sposób
o jakim nie śmiałam marzyć

Dziękuję Ci
:))))

                     Clara

Sięgnąć gwiazd 2009-10-02

Niepoprawni i szaleni

Nie lękaj się nagłych burz
i groźnie wezbranych fal,
bo wichry ze wszystkich mórz
w końcu powiodą cię w dal.

Za horyzontem wciąż jest
nieznany okrągły świat.
Musisz go poznać po kres,
nie licząc zysków i strat.


Niepoprawni i szaleni
pełni tęsknot i nadziei
zabłąkani w swoich snach
niewiedzący co to strach
urodzeni by
urodzeni by sięgnąć gwiazd
urodzeni by
urodzeni by sięgnąć gwiazd


A kiedy spyta cię ktoś,
jaki tej podróży cel,
odpowiesz płynąć to dość,
a reszta zobaczy się.


Niepoprawni i szaleni
pełni tęsknot i nadziei
zabłąkani w swoich snach
niewiedzący co to strach

Niepoprawni i szaleni
pełni tęsknot i nadziei
zabłąkani w swoich snach
niewiedzący co to strach
urodzeni by
urodzeni by sięgnąć gwiazd
urodzeni by
urodzeni by sięgnąć gwiazd

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz