piątek, 21 sierpnia 2015

Październik 2008

Ale to już było 2008-10-31
Siedziałam przy otwartym oknie
Wiał halny
Przyniósł nadzwyczaj ciepłe powietrze...
Patrzyłam na jasne niebo
A przed moimi oczami
na wietrze tańczyły liście
Czasem samotne
Takie piękne pełne barw
Czasem szare
Zatrzymywały się na chwilę
Tak jakby chciały zajrzeć
i dowiedziać się co robię
Może chciały poznać moje myśli?
Może chciały poznać mnie?
I kiedy były blisko
Wiatr znów porywał je
Ku swemu przeznaczeniu...
No i co dalej? 2008-10-30
Cytacik... 2008-10-30
"Kto ma mało
Ten ma niewiele do stracenia"

                                            M. Z.
Dzięki 2008-10-28
Dzięki...
Dziś już mi lepiej...
No przecież muszę sobie radzić :)





Wolę takie obrazki :)
zdecydowanie...

                                 Clara
2008-10-27
:) 2008-10-24
Moja księga 2008-10-24
Ktoś postanowił o mnie zadbać

Wyczyścił moją księgę

wybielił

Ale nie wziął pod uwagę tego

że To wszystko co zapisywałam zostało zapisane w człowieku

W Jego umyśle... może i sercu...

Czy wybielenie jest pozytywną rzeczą?

Czy to iż nie mam dostępu do kart księgi to źle?

A może to właśnie dzień kiedy powinnam zacząć od nowa?

Ale co? Życie?

Nie... przecież moja życie trwa nieprzerwanie ładnych parę lat

Ale mi się napisało...

Taaak ładnych parę lat ktoś mi skazował

To był piękny okres w moim życiu

Moja księga ma się dobrze

jest szczęśliwa...

A ja będę w niej zapisywać co mi w duszy gra...
:) 2008-10-17
Lecę... - powiedziała szara Myszka

i pooooleciała :)


Cytacik... 2008-10-16
"Jesień czas refleksji...

No powiedz jak?

Jak dalej mam

tak dalej żyć... sam na sam

no nie wiem, nie wiem..."

                                 P.O.
Miło... 2008-10-16
Całus!
Wzięło mnie na przemyślenia 2008-10-13
Fajnie jest słuchać opini innych

Ostatnio wiele nowego dowiedziałam się o Facetach

Może nie tyle dowiedziałam się, co uświadomiono mi

iż własnie tacy są...

Zupełnie inni niż kobiety

Postrzegają świat całościowo

A my kobiety doszukujemy się szczegółów zawsze i wszedzie

Nudno by było gdayby wszyscy ludzie byli tacy sami

Ta różnorodność sprawia iż nie można niczego z góry zakładać

Lubię być nieprzewidywalna zupełnie jak... (przemilczę)

Sama często siebie zaskakuję

Może naiwność, a może zmiennośc nastrojów sprawia iż taka właśnie jestem jaka jestem :)

W życiu liczy się to by być człowiekiem... prawdziwym(?)

Nie udawać kogoś kim się nie jest

Ja zdaję sobie sprawę że Ci co mnie znają

znają tak naprawdę to co widzą

a wiedzą o mnie to co im sama powiem

No bo jakichś tam historyjek budowanych wokół mojej osoby

wogóle nie biorę pod uwagę

Kim jestem?

Znów mogę dziś zadać sobie to pytanie

I odpowiem inaczej niż kiedyś?

A dlaczego?

Może to kolejne miesiące sprawiły że postrzegam świat inaczej

Staram się nie za wiele chcieć

Ale chcę żyć :)

I to jest piękne...

Świat jest wspaniały

Trudno powiedzieć co będzie za rok czy dwa

Ale wcale nie oznacza to niepewności

to raczej właśnie nieprzewidywalność świata :)

Jesień powitała mnie "uśmiechem"

drzewa pokazują wiele barw

Kiedy życie jest szare

cieszy każdy kolor który się w nie wkradnie

Słońce!

Cieplutkie... przyjemne...

Czas zbioru owoców...

Hm...

Co znajdzie się w Twoim koszyku?
Wstaję... wstaję... 2008-10-10
Wstaję z uśmiechem na ustach
Z radością w sercu
Z nadzieją
Na słoneczny dzień
Wita mnie chłodny świt
i przemienia się w ciepły dzień
ymm
Uwieeelbiam kolorową Jesień
                                        :)))))
i Shakirę




:) 2008-10-05

Kowalski rozmawia z Malinowskim:
- Moja żona postanowiła się odchudzić.
Każdą wolną chwilę poświęca na jazdę konną.
- I jaki jest tego rezultat?
- W ciągu ostatniego tygodnia koń schudł już o 20 kilogramów!

Na jednej z bram wiodących do raju widać napis: "Dla pantoflarzy",
na drugiej: "Dla mężczyzn, którzy nie dali się zdominować przez kobiety".
Przed pierwszą bramą kłębi się tłum zmarłych, przed drugą stoi jedna samotna
duszyczka.
Podchodzi do niej święty Piotr:
- A ty co tu robisz? - pyta.
- Nie wiem... żona kazała mi tu stanąć...
Syn pyta ojca:
- Czy to prawda, że w niektórych krajach Afryki mężczyzna nie zna swojej żony do momentu, aż się z nią ożeni?
- To się dzieje w każdym kraju, synu...
Facet dał ogłoszenie do gazety "Szukam żony". Jeszcze tego samego dnia otrzymał mnóstwo odpowiedzi. Zdecydowana
większość zaczynała się słowami "Weź pan moją".
Mąż wraca o 4 rano do domu. Żona zaspana otwiera mu drzwi i pyta z wyrzutem:
- No gdzie byłeś?
- Na rybach, kochanie - odpowiada mąż.
- I złapałeś coś - znów pyta żona, na co mąż po krótkim zastanowieniu mówi:
- Nieeee, mam nadzieję, że nie... - wzdrygnął się mąż.
 
Ja mam takiego szefa w pracy 2008-10-05

1. Szef nie śpi - szef odpoczywa.
2. Szef nie je - szef regeneruje siły.
3. Szef nie pije - szef degustuje.
4. Szef nie flirtuje - szef szkoli personel.
5. Kto przychodzi do szefa ze swoimi przekonaniami - wychodzi z przekonaniami szefa.
6. Kto ma przekonania szefa - robi karierę.
7. Szanuj szefa swego - możesz mieć gorszego.
8. Szef nie wrzeszczy - szef dobitnie wyraża swoje poglądy.
9. Szef nie drapie się w głowę - szef rozważa decyzje.
10. Szef nie zapomina - szef nie zaśmieca pamięci zbędnymi informacjami.
11. Szef nie myli się - szef podejmuje ryzyko.
12. Szef nie krzywi się - szef uśmiecha się bez entuzjazmu.
13. Szef nie jest tchórzem - szef postępuje roztropnie.
14. Szef nie jest nieukiem - szef przedkłada twórcza praktykę nad bezpłodną teorię.
15. Szef nie bierze łapówek - szef przyjmuje dowody wdzięczności.
16. Szef nie lubi plotek - szef uważnie wysłuchuje opinii pracowników.
17. Szef nie ględzi - szef dzieli się swoimi refleksjami.
18. Szef nie kłamie - szef jest dyplomatą.
19. Szef nie powoduje wypadków drogowych - szef ma kierowcę.
20. Szef nie jest uparty - szef jest konsekwentny.
21. Szef nie znosi wazeliniarzy - szef premiuje pracowników lojalnych.
22. Szef nie toleruje sitw - szef szanuje zgrane zespoły.
23. Szef nie zdradza swojej żony - szef wyjeżdża w delegację.
24. Szef się nie spóźnia - szefa zatrzymują ważne sprawy.
25. Jeśli chcesz żyć i pracować w spokoju - nie wyprzedzaj szefa w rozwoju.
Nadeszła 2008-10-03
Nadeszła Jesień

Wiatr powiał silniejszy

Zerwał z drzew liście

Nie wszystkie miały piękne barwy

Ale leciały niesione podmuchem powietrza

Opadały na kasztany...

Przykrywały leśne grzyby

Może jeszcze tydzień

a może dłużej

Słońce będzie nas ogrzewało

Jak zacznie padać deszcz

nie znaczy to, że będzie źle

Wszak te opady od lat

wpisane są w tą porę roku

Jest pięknie

Pachną wrzosy

Jarzębina się rumieni...

Wystarczy cieszyć się tym co mamy

Jesienią

Piękną wonną i radosną :)

Słońce przedziera się przez chmury

Jeszcze dziś ciepło...

Jeszcze Jesień...



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz