piątek, 21 sierpnia 2015

Grudzień 2007

: ))) 2007-12-30
Słońce lekko opromieniało okolicę…
By za chwil parę skryć swe oblicze…
Noc jeszcze odległa…
Ale było ciemno…
Jego czułe ramiona objęły ją…
Stali tak razem podziwiając przebiegającą zwierzynę…
Mróz dawał się we znaki, ale ich serca gorące
Nie pozwalały im o tym myśleć…
Ruszyli powoli przed siebie…
Stanęli przy uginającym się pod ciężarem śniegu drzewem
Oparł się plecami o jego pień…
Patrzyli na siebie…
Wtem czapa śniegu pokryła Go całego…
Odgarnęła dłonią śnieg z jego czoła…
Drogą nadjechały sanie zaprzężone w dwa konie…
Wsiedli na nie i ruszyli w dalszą drogę…




























Szczęśliwego Nowego Roku
                                               : )))
                                            Clara
Dziś Dzień Pocałunku 2007-12-28
Dziś Dzień Pocałunku
Lubię kwiaty...
Podaruj mi kwiat...
Albo mnie pocałuj...


























A najlepiej jedno i drugie...
: *******************

                                          Clara
Wigilia 2007-12-23




























                             Wigilia

Kiedy dojrzysz pierwszą gwiazdkę na niebie
Zasiądziesz przy wigilijnym stole
Pamiętaj, że gwiazdka zaświeciła dla Ciebie
Dziś w nocy pod Twoją Choinką
Położę mały pakunek
Kiedy go w swe dłonie ujmiesz
I otworzysz
Ujrzysz to czego pragniesz…
Musisz tylko na chwil parę zamknąć oczy…
Wspaniałych Świąt
CAŁUS! Specjalnie dla Ciebie
: )))
: ***
                                                        Clara
: ))) 2007-12-20
Ale tu śmiegu napadało...










A i tak cieplutko...
To fajne miejsce...
i chatka wspaniała...
Baaach! rzuciłam w Ciebie śnieżką... hi hi
A jak ci zimno to mam coś co Ciebie ogrzeje : )))
Dla Ciebie dziś
CAŁUS!
2007-12-18
Astores...
bloga odblokuj...
proszę...
Kap... kap... 2007-12-18






























Cichutko…
Powolutku…
Idę…
Kręta ta droga…
Zakręt za zakrętem…
Ale idę bo wiem
Że miłość która na mnie czeka
Skryła się tuż za rogiem…
A kiedy przestanę balansować
Na krawędzi…
Odzyskam spokój…
I kiedy z mych oczu popłyną
znów łzy…
Będą to łzy szczęścia…
Tego się będę trzymać…
Mikołajkowy prezent 2007-12-06
To co mam to ci dam
Miłość mieszka w nim
I cieplutko...
Na mej plaży : )))
Specjalnie dla Ciebie dziś:
Czas ma relaks... 2007-12-04
Wyłożę się jak ten kociak...
I troszkę dychnę...






















Mam jeszcze sporo pracy...
Posłucham muzy...
przez godzinę będę się wylegiiiwać
Możesz się przyłączyć...
Jaką muzykę dla Ciebie wybrać?
Ja lubię Jeana MichelaJarre`a

: )))
: *
Cześć miło Cię widzieć... 2007-12-04
Odpowiedz mi na kilka pytań...

Kim jesteś?
Co masz?
Czego Ci brak?
Czym jest dla Ciebie przemoc?

Ja potem odpowiem...

Już jest później...
Jestem człowiekiem...
chociaż chyba powinnam napisać,
że kobietą...

Co ja mam? Hm... niech no pomyślę
Wyobraźnię jakiej pewnie nie ma nikt
a może ktoś ma?

Brak mi...
Faceeeta... zdecydowanie...

Przemoc... No... piszę o przemocy teraz
i czytam i czytam i włosy mi dęba stają
przemoc to mój chleb powszedni...

CMOK!

Piszcie tu kochani...
Piasek... magiczny... 2007-12-03
Zamawiam prezent
Magiczny proszek
Wezmę go w dłonie
I zniknę…

Czas na relaks…
Muzykę…

Jak rozpoznać ludzi... których nie znamy... 2007-12-03






























Tak bym chciała
Zaczarować świat
By miał milion
Pięknych barw…
Aby serce szybciej biło
I w miłości…
Utonęło…
I by…
W szczęściu
moje ciało
Twarz swą skryło
By nie było smutku…
Aby przestał
Padać deszcz…
Przecież wiesz
Jak mi dziś źle…
Obejmij mnie…
I wyszeptaj cicho
Cichuteńko…
Jedno piękne słowo
kocham
I zrobi się ciepło…
Pięknie…
A ja zasnę...
Zapraszam 2007-12-02
Po śniegu pozostało wspomnienie
Deszcz padając na Ziemię
Sprawił iż stała się szara… ponura…
Ale w moim sercu ciepło…
Miłość w nim mieszka…
Chciałabym mieć bratnią duszę
Której opowiem to co skrywam
Przed całym światem…
Męczy mnie to
Dopóki nie pogodzę się z tym
Nie zaznam spokoju
Człowiek który żyje w zgodzie
Ze swymi myślami
Śpi spokojnie
A ja… nie mogę spać…
Nie mogę się pogodzić z tym co mnie gryzie
Nie potrafię niczego zmienić
Nie chce czekać bezczynnie
A muszę
Nie zgadzam się na szarość dnia
Zapraszam Słońce
Tu
Na moją plażę…
Tu jest ciepło…


















Usiądź i odpocznij sobie…
Widzisz? Uśmiecham się do Ciebie…
: ))) 2007-12-02








































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz