piątek, 21 sierpnia 2015

Marzec 2010

Wielkanoc tuż tuż... 2010-03-31
Wspaniałych Świat
pełnych ciepła i miłości :)



                                                                  Clara :)))
Zaufanie 2010-03-30
Zajrzałam sobie do Internetu
Znalazłam tam coś takiego: http://www.czyzdrada.pl
Nie watro tam wchodzić
No chyba że partnerzy chcą rozwalić swój związek
Pytania sugerują zdradę partnera
Psychologiczne podejście
Ale test jest źle skonstruowany ponieważ na początku
Pada pytanie: Czy mieszkacie razem?
A potem są pytania typu
Czy On/Ona spędza noc poza domem?
Czy chodzi na imprezy bez Ciebie?
Te pytania miałyby rację bytu gdyby partnerzy mieszkali wspólnie :)
Ale jeśli chodzi o tych co mieszkają razem to sugeruje to iż jeśli zdarza się
Partnerowi spędzić noc poza domem to już oznacza zdradę
Inne pytania:
Czy Twój partner wyłącza telefon?
Matko i córko!
Ilu facetów musi wyłączyć telefon, bo uczestniczy w spotkaniu?
Przecież wówczas nie mogą odbierać telefonu, a to nie oznacza że zdradzają :)
Kolejne:
Czy pozwala Ci zajrzeć do telefonu? Czy kasuje historię smsów, stron w Internecie?
Czy zabiera ze sobą wszędzie telefon, nawet jak idzie do łazienki?
Doprawdy granie na emocjach na tego typu stronach dla osób które czują się w związku niepewnie może mieć dla związków skutki katastrofalne
Albo pytanie czy Twój partner na ulicy ogląda się za płcią przeciwną?
Ilu miał/miała partnerów przed Tobą?

A co ja o tym myślę
Jak zwykle wyszłoby mi że zdradzam :P
Nigdy nie pozwalałam Byłemu by mi w fonie grzebał
Kasowałam smsy, ale ja byłam sprytniejsza :O
Bo nie kasowałam wszystkich, lecz te o których istnieniu wolałabym by nie wiedział
Gdyby tak zajrzał do mojego fonu
Potem miałam dwa telefony
On istnieniu tego drugiego nie wiedział
A zdarzało mi się nawet wysyłać smsy z jego fonu i je kasowałam
Nigdy go nie zdradziłam
Smsowałam do znajomych
Pytanie czy Twój partner ma Przyjaciółkę? Partnerka Przyjaciela? Sugeruje że Przyjaźń łączy się ze zdradą partnera
Ja tak nie uważam
Jak byłam w związku to miałam serdeczną Przyjaciółkę, ale gdyby to był facet
On byłby moim Przyjacielem, nie kochankiem!
Teraz mam Przyjaciela, On ma żonę
Żona wie o tym że mailujemy, powiedział jej bo nie ma przed nią tajemnic :)
Czy ja się oglądam za innymi facetami
Jasne!
Miło popatrzeć na Przystojniaka na ulicy :)
Ale i za dziewczynami się oglądałam i jak szła jakaś niezła laska to pokazywałam ją Byłemu
Obserwowałam jak zareaguje
Niezdrowy by był gdyby nie oglądał się za pięknymi kobietami!!!
Czyli twierdząca odpowiedź na to pytanie też nie oznacza zdrady :)
Były też miał dwa telefony
Dowiedziałam się o tym jak się rozstaliśmy
Z tamtego telefonudzwonił do niej
Dopiero jak zamieszkała z nim On podał mi tamten numer
A wcześniej jego telefon zawsze leżał w dostępnym miejscu
Tyle że ja nie wiedziałam iż On ma drugi telefon
Kiedyś usiedliśmy i przy nim zaczęłam przeglądać jego telefon
On zawsze kit mi wciskał że nie wie jak się smsy odbiera i wysyła i tylko dzwoni
No i odczytałam smsa o treści: „Kocham Cię”
Co zrobiłam?
Nie pytałam od kogo
Przy nim zadzwoniłam pod numer z którego przyszedł sms
Żałuję że ta osoba nie odebrała
Co bym zrobiła gdyby odebrała kobieta?
Wyprowadziłabym się
Koleżanki mówiły mi iż On mnie zdradza
A ja nie chciałam wierzyć
Jak z nim rozmawiałam wypierał się tłumacząc że ludzie tak tylko gadają…
Ale potem rozstaliśmy się
Teraz jestem ufna, ale baaaardzo ostrożna
Jak raz Cię ktoś zdradzi, tracisz zaufanie do innych…
Potrzeba dużo czasu by znów zaufania nabrać
Długo jestem sama
I weszłam na znajomych na interim, chciałabym kogoś poznać
I przekonać się iż warto zaufać Facetowi :)
Dam znać za jakiś czas
Czy mi się udało z kimś nawiązać kontakt dłuższy niż maile sztuk dwa :P

                                                                                           Miłego Dnia :)

                                                                                                             Clara


Ach żeby tak polatać... 2010-03-26
Marzyłeś kiedyś by wzbić się w powietrze
unieść się wysoko i lecieć ponad domami, lasami
podziwiać widoki...
Sen o lataniu towarzyszy często małym dzieciom
A dorośli którzy nadal śnili o lataniu któregoś dnia
wymyślili by "przypiąć skrzydła" człowiekowi
w pewnym sensie oczywiście
To jedno z moich marzeń dotąd niezrewalizowanych
Paralotnia :)
Nawet motolotnia mnie tak nie pociaga...
A dziś czytam czytam i co widzę?
Patrz! Coś dla Ciebie :)

strona na którą warto zajrzeć
Ja polecam

                                                    Clara :)))

Ps.
Dzięki za link


A teraz czas by się zapisać na kurs latania :)


"Latanie paralotnią cieszy się coraz większym powodzeniem, doceniają ją miłośnicy sportów ekologicznych, niecodzeinnych widoków i ciszy. Paralotnia w przeciwieństwie do innych środków pilotażu jest najtańsza. Nie wymaga dużego i drogiego wyposażenia. Jedynie co powstrzymuje ludzi od latania, to mylne przekonanie o trudności tej sztuki. Lecz dzięki nam zrozumiesz, że wcale tak nie jest a latać może każdy.


Szkolenia z latania paralotnią przebiegają pod okiem doświadczonych instruktorów na wzgórzach Dolnego Śląska, w terminie od początku kwietnia do połowy października. Zajęcia odbywają się w grupach nie większych niż 4 osoby i prowadzone są w systemie weekendowym. Trwają zwykle 2 weekendy (4 dni).


Ćwiczenia trwają cały dzień lub tyle na ile pozwala kondycja uczestnika. Oczywiście robimy przerwy na jedzonko i piciu - intensywność szkolenia jest dobierana indywidualnie do potrzeb przyszłego pilota. Zazwyczaj w ciągu 2 weekendów, przeciętnie sprawna osoba, jest w stanie opanować podstawy i zacząć swoją przygodę z paralotniarstwem. Oczywiście, jeżeli z jakiś przyczyn nie uda się opanować podstawy, nie ma żadnego problemu żeby korzystać ze szkolenia w kolejne weekendy - uczymy do skutku, aż podstawy zostaną opanowane (wszystko w cenie szkolenia)."
2010-03-21
Dziewczyna w Słomkowym kapeluszu. Moja wersja. 2010-03-17
Dla Dahomeya:

Pewnego słonecznego dnia dziewczyna jak zawsze mknęła na swym wysłużonym rowerze tam gdzie była z dala od ludzi i zgiełku miasta. Położyła się na świeżo ściętej trawie i wsłuchiwała się w każdy dźwięk jaki dobiegał jej uszu. Zamknąwszy oczy zapomniała o całym świecie. I właśnie wtedy kiedy czuła się tak bezpiecznie i dobrze usłyszała męski głos. Była przerażona. On usiadł i powiedział że nie miał zamiaru jej spłoszyć. Dziewczyna założyła na głowę swój słomkowy kapelusz. Teraz na jej twarzy pojawił się cień. - To Ty mnie obserwowałeś i Ty kroczyłeś gdzieś nieopodal jak sądziłam że jestem tu sama. Dlaczego mnie nękasz? Dlaczego za mną tu dziś przyszedłeś? Nie masz niczego lepszego do roboty? Zostaw mnie w moim świecie. Nie chcę widzieć żadnego człowieka, chcę samotnie spędzić swe życie, tak mi dobrze.
Mężczyzna uśmiechnął się. Nie bój się nas mążczyzn, ludzie są z gruntu dobrzy, przecież powinnaś to wiedzieć. Sądzę że Ktoś kiedyś bardzo Cię skrzywdził i z tego powodu postanowiłaś żyć samotnie. Ja Ciebie zauważyłem pewnego letniego poranka. Jeszcze trawa była zroszona a Słońce od dawna gościło na niebie i Ty wtedy miałaś długie jasne włosy i tańczyłaś na łące. Najepierw sądziłem że mam jakieś omamy, potem że to mgła płata mi figle przed oczami. Ale kiedy dostrzegłem Cię innego dnia, wiedziałem odtad że Ty istniejesz na prawdę. I uwielbiałem patrzeć na Ciebie jak tańczysz, jak śpiewasz, jak biegasz po łące i zrywasz letnie kwiaty. Do późnej jesieni co dnia siadałem pod jednym drzewem jak tylko było to możliwe i czekałem, czekałem godzinami aż się pojawisz. Często siedziałem do późnego wieczora i nie potrafiłem pojąć jak to jest że w dniu kiedy zaprzątasz moje myśli od rana do wieczora Ty potrafisz się tu nie pojawić. Marzyłem że któregoś dnia odważę się i uczynię ten krok i podejdę by zamienić z Tobą kilka słów, by poznać Twe imię. Powiedz mi jak masz na imię?


No i kropka.
Nie wiem co dopisać dalej.
Masz jakiś pomysł?
To dopisz

                                Clara
2010-03-15
Dla ucha i dla duszy :) 2010-03-14
Cytacik... 2010-03-10
Człowieka, który patrzy w oczy dziecka, uderza przede wszystkim ich niewinność:
owa przejmująca niezdolność do kłamstwa, do zakładania maski,
czy chęci bycia kimś innym, niż jest.

                                                                            — Anthony de Mello
                                                                            "Wezwanie do miłości"
:) 2010-03-09
Kochanym Paniom 2010-03-08
Kochanym Paniom
wszystkiego najlepszego
i przyjemności, przyjemności i przyjemności...

Dla Szymonka 2010-03-02
Szymonek jest podopiecznym Fundacji Dzieciom "Zdążyć z pomocą"
(fundacja posiada status organizacji pożytku publicznego).
Można przekazać na rzecz Szymonka 1% podatku
- wystarczy wpisać do formularza rocznego rozliczenia podatkowego odpowiednie dane:
Nazwa OPP - Fundacja Dzieciom "Zdążyć z pomocą" KRS - 0000037904
Informacje uzupełniające - GŁADYS PAWEŁ SZYMON
Można również przekazać darowiznę na konto Fundacji: Bank Pekao S. A. I O/ Warszawa
Fundacja Dzieciom "Zdążyć z pomocą" ul. Łomiańska 5 01-685 Warszawa
Nr konta:41 1240 1037 1111 0010 1321 9362 tytułem:
"darowizna na leczenie i rehabilitację Gładys Paweł Szymon".
WAŻNE!!! Proszę "tytułem" wpisywać zawsze obydwa imiona w kolejności jak wyżej,
gdyż jest już jeden Szymonek w fundacji o podobnym nazwisku
i mógłby być problem z księgowaniem pieniędzy.


                                                                                  Rodzice Szymonka
                                                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz