piątek, 21 sierpnia 2015

Grudzień 2009

Szczęścia w Nowym Roku 2009-12-30
Coś się kończy...
Coś się zaczyna...
życzę Tobie szczęścia
w Nowym Roku
w pełnym tego słowa znaczeniu...

                                                  :)

szęście znaczy wiele
szczęście to to co czujesz
szczęście to to o czym chcesz powiedzieć
szczęście to...
dla każdego coś wyjątkowego
dobrego... przyjemnego...





                                                                                                              Clara :)
Podobno dzisiaj Dzień Pocałunku 2009-12-28
No to ode mnie
Pocałunek :)
O! Taki:



                                                                                        Clara
Przepiekna piosnka :))) 2009-12-22
Coming home for Christmas 

1.
Night has come, the day is done
Wth been on a road is so long
We've been on the road so long

Pictures of you
Making me blue
Feel this moment wrong and true

When I look inside my mind
I will never find
Someone like you
ref.
Now I'm coming home for christmas
Where you hold me in your arms
Knowing you will never let me down
Coming home for christmas
Counting all the stars
And one of them is shining just for us
2.
Every day
While I'm away
Hope our love is here to stay

All that I do
Is longing for you
And I hope you feel it too

Now the snow is falling down
See the lights of my home town
Show me the way
ref.
Now I'm coming home for christmas
Where you hold me in your arms
Knowing you will never let me down
Coming home for christmas
Counting all the stars
And one of them is shining just for us
3.
When the nights so cold
And I am feeling blue
I just close my eyes and dream away to you
ref.
Now I'm coming home for christmas
Where you hold me in your arms
Knowing you will never let me down
Coming home for christmas
Counting all the stars
And one of them is shining just for us

Now I'm coming home for christmas
Where you hold me in your arms
Knowing you will never let me down
Coming home for christmas
Counting all the stars
And one of them is shining just for us

Coming home for christmas


Cudownych Świąt
                      :)))

                     Clara

Biało 2009-12-12
Zrobiło się biało
Znów pada drobniutki lekki puch
Z nieba promienie Słońca docerają
Śniegowe płatki wirują na wietrze
Jakby chciały powiedzieć
Że już przyszedł czas na Zimę
Zimę pełną bieli
Pełną dzieci rzucających się śnieżkami
I czas by Mikołaj pojawił się ze swymi saniami
na roziskrzonym niebie
i ze swego worka wyjmował prazenty
spełniające marzenia ludzi na Ziemi
Temu dobrą nowinę
Temu ciepły szalik
Temu samochodzić
Tej słodyczy
Tej małej dziewczynce ksiącia z bajki...
Spełniają się marzenia
a płatki śniegu topnieją
spotykając ciepłe ludzkie serca...

                                            :)
                                            Clara
Odstressowywacz :) 2009-12-11

Młode małżenstwo u ginekologa dowiaduje się, że będą mieli dziecko. Młody żonkos pyta:
- Panie doktorze a jak z "tymi" sprawami w czasie ciąży można czy nie?
Lekarz:
- W pierwszym trymestrze można bez obaw, normalnie po bożemu, w drugim trymestrze proponuje na pieska - od tyłu bo bezpiecznie dla przyszłej mamusi, a w trzecim trymestrze to tylko i wyłącznie na wilka.
- A można wiedzieć panie doktorze jak to jest na wilka?
- Leżysz pan koło nory i wyjesz!



Wykład zoologii. Jak zwykle w pierwszym rzędzie panie w ostatnim panowie.
Profesor wygłasza tezę:
- Szanowni państwo należy bowiem zauważyć, iż byk może mieć do 50-ciu stosunków dziennie.
Z pierwszego rzędu unosi się ręka.
- Czy mógłby pan profesor powtórzyć tak aby ostatnie rzędy usłyszały?
Profesor powtarza. Z ostatnich rzędów podnosi się ręka:
- Panie profesorze a te 50 razy to z jedną krową czy z wieloma?
- Oczywiście, że z wieloma!!!
- To czy mógł by pan profesor powtórzyć tak by pierwsze rzędy zrozumiały.



Chodzi facet w środku nocy po sypialni, żona się budzi i mówi:
- Janusz co ty tak po tej sypialni chodzisz?
- A, bo mam ochotę na sex.
- No to chodź.
- No to chodzę.

                                                                                                          :))) Clara
Kopiec... 2009-12-11




fot. Paweł Pawlik
Przeczytałam 2009-12-09
Przeczytałam jednym tchem
przeczytaj i Ty
i powiedz mi co myślisz

http://kobieta.interia.pl/byc-kobieta/wasze-historie/news/przepraszam-juz-cie-nie-kocham,1296948,5734?source=p_zobgr



Clara
Najłatwiej 2009-12-02
Kolejny raz przekonałam się iż w mojej twarzy musi być coś takiego
że podchodzą do mnie ludzie, zupełnie obcy i opowiadają o swoim życiu
o życiu swych bliskich
Znów przystanek autobusowy
Miejsce pełne przypadkowych ludzi
którzy akurat w danum momencie dokądś zmierzają
i znaleźli się w tym a nie innym miejscu i byłam tam też ja
Kobieta usiadła na ławce obok mnie
Spojrzałam w jej stronę i spostrzegłam że mówi do mnie
Przeprosiłam ją i wytłumaczyłam się iż nie słyszałam co mówi
bo miałam słuchawki w uszach
Zaczęłam słuchać
opowiadała o swej przeszłości, o swym synu już dorosłym
Powiedziała że kiedyś takie zachowanie jakie prezentuje dzisiejsza młodzież
kiedyś było niedopuszczalne
Obok nas stała grupka młodych chłopców
jeden przez drugiego mówili o czymś podkreślając swe wypowiedzi dosadnym przekleństwem
Kobieta zaczęła się zastanawiać dlaczego tak się dzieje?
Dlaczego przeklinanie wśród młodych ludzi stało się tak powszechne
że nie razi ich na wzajem takie zachowanie?
Kiedyś to ludzie mieli wartości...
Chodzili do kościoła
Ustępowali miejsca w autobusie
A teraz...
To wina rodziny
rodzice nie poświęcają czasu swoim dzieciom
i często nie wiedzą co ich dzieci robią poza domem i jakich słów używają...
Zgadzam się z tą kobietą
Ale na szczęście nie wszyscy młodzi są tacy
jeszcze nie są

Klejny przypadek
Znów przystanek
Podchodzi do mnie mężczyzna, mimo iż na przystanku stoi wiele innych ludzi
Zaczyna mówić
Jego mowa jest bardzo cicha i niewyraźna
Ale udaje mi się go zrozumieć
Pytał o której godzinie odjeżdża jego autobus
Odczytałam z rozkładu
Mężczyzna mówił że słyszy
i dłonią wskazał na szyję
Tracheotomia, wiem - odparłam
Uśmiechał się
i jeszcze do mnie mówił
Mówił że trudno być rozumianym przez innych...
Ja go zrozumiałam

Na wykładach padło pytanie komu najłatwiej się zwiarzać
Ja powiedziałam że zdarza się iż obce osoby
których nie znam opowiadają mi historię swojego życia
mi łatwo jest takiej osobie opowiedzieć o swoim życiu
Wykładaowca powiedział że tak jest najczęściej dlatego tak popularne stały się czaty
Powiedziałam iż uważam że internet jest niebezpieczny i nie wchodzę na czaty
bo tak naprawdę nie wiem kto po drugiej stronie się znajduje..
Ale mailuję
z różnymi osobami :)
z różnym skutkiem
miło pogadać z kimś kogo nie znam osobiście
a jednak znam w pewnym sensie

                                                                                :)
                                                                                Clara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz