piątek, 21 sierpnia 2015

Luty 2010

Wciąż Cię kocham... 2010-02-13
Biała róża 2010-02-09
Biała róża to wyjątkowy kwiat
a co też przeczytałam na jej temat?
A to:

Białe róże to symbol niewinności, skromności i czystości
oznaczają młodą miłość, przez co często są postrzegane jako kwiaty weselne.
W Szkocji, jeśli biała róża zakwitła jesienią, było to zwiastunem małżeństwa.
Białe róże to także prawda i szacunek, przekazują lojalność.

I jeszcze to:
Róża biała – Jedność, Jestem Ciebie wart, Wierność, Wszystko dla Ciebie

Nigdy nie zastanawiałam się nad wyborem kwiatów z uwagi na znaczenie jakie ktoś im przypisał
Po prostu jedne kwiaty podobają mi się bardziej a inne mniej
lubię zapach róż
od zawsze w moim ogrodzie rosły róże
te ogrodowe pachną najpiękniej :)



Idziesz sobie po zroszonej trawie
wiatr muska delikatnie różę
a Ty oczarowany jej zapachem
przystajesz
zrywasz ją
i dajesz ukochanej



                                                                                          :)

                                                                                          Clara

2010-02-08
Internet jest fajny!
Czytając coś nagle spostrzegłam reklamę
Sprawdz czy jesteś w ciąży online
Zaczęłam rozwiązywać test
Ale miałam ubaw odpowiadając szczerze na te pytania
coś czuję że im wyszło że jestem w ciąży
czyli że jest duże prawdopodobieństwo iż jestem
tylko że Ci autorzy nie wiedzą iż to nie było możliwe
no
z prostej przyczyny
brak faceta! :P
na końcu tego testu trzeba wysłać smsa
no i tego już nie zrobiłam
ale ciekawa jestem co też bym w odpowiedzi otrzymała
na dole drobnym drukiem pisze że sms kosztuje 30 zł 50 gr
no rzezczywiście online test :P
Pewnie te kobiety które są na tyle dziwne że korzystają z takiego testu
są potem wściekłe że za te 30 zł  dowiedziały się iż powinny skonsultować się z lekarzem
bo nie wierzę by było napisane:
"Jesteś w ciąży! " i więcej nic
Ale wielu ludzi wciąga się w takie zagrywki tych którzy układają różne testy
Trzeba być wyczulonym na to iż Ci co nabijają kasę nie liczą się z tym
iż mogą ludziom popsuć nerwy
Dlaczego wciąż pozwalamy na to by inni robili z nas balona?
Też nieraz dam się wciągać w różne zagrywki
ale jak potem ktoś za bardzo kombinuje jestem zła na siebie
że dałam się wciągnąć ale robiłam to bo byłam ciekawa co dalej
Co ta osoba zrobi jak postąpię tak jak moim zdaniem chciała bym postąpiła
Może ta osoba myśli sobie: Ale ją wkręciłam!
Jaka naiwna!
Niech sobie myśli
ja tam swoje wiem :)


                                                                                                         :)
                                                                                                         Clara


Słonecznik 2010-02-05
Dla oczu i duszy 2010-02-04
Dla Ciebie 2010-02-03
Dla Ciebie to wszystko czego nigdy nie będę miała


Dla Ciebie polne kwiaty
Dla Ciebie bukiet barwny
Ukłony i pocałunki w porannej Słońca kąpieli
Radosna kąpiel w morzu
Miliony gwiazd w romatyczną noc
I taniec zmysłów niezapomniny
Wiatrem smagane nasze myśli
I słowa: Kochany jedyny...

                                                          Dla Michała :)

                                                                              Clara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz