poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Marzec 2011

Może być radości :))) 2011-03-30

Zaczarowana piosenka 2011-03-27

Zasłyszane 2011-03-20
Wiosna prawie
prawie ją widać
i podsłuchałam taką rozmowę:

- Co z kotkami? - pyta Ona
- Z jakimi kotkami? - pyta On nieco zmieszany ;)
- No na wierzbie - mówi Ona
- Z puszystymi kotkami?
Puszyste kotki są zawsze mile widziane! - odparł z uśmiechem na ustach


;) Clara
Oj czepiacie się 2011-03-18
Oj czepiacie się Komorowskiego
Ważniejsze jest to co chciał wyrazić
ważniejsze to co czuł
A że ból napisał przez nie takie u jak w słowniku...
On jest tylko człowiekiem
Każdy ma prawo do błędu!
Jedni ludzie zawsze piszą poprawnie
a inni stawiają wyrazy te same raz prawidłowo napisane
a innym razem wkrada się błąd
Mój Tata miał problem z ortografią, brat też
a Mama zawsze była jak s słownik ortograficzny
ja raczej pisałam poprawnie
ale ostatnio sama zauważyłam że robię błędy ortograficzne
pisząc notkę powieściową użyłam w niej słowa przecież
i napisałam je o zgrozo przez sz na końcu!
A ja przecież ha ha znów to słowo
przecież doskonale wiem jak się je pisze
No że ja się z Komorowskim równać nie mogę
bo On na stanowisku kraj reprezentuje
zgoda
ale na prawo się zapomnieć
Jestem pewna że nie wiedział że popełnił błąd
bo gdyby miał jakiekolwiek wątpliwości co do pisowni
zapytałby kogoś
Ja jak sprawdzam zeszyty młodszej córce czasem pytam starszą
jak się coś pisze bo już sama nie wiem
raz sowo tak drugi raz inaczej napisane i już momentami sama się gubię
w tej ortografii
Miałam kiedyś takie zdarzenie że mój znajomy właściwie przyjaciel
napisał mi mailem: nie rozumiem
Ja mu odpisałam:
Czego nie rozumiesz?
A On na to: pisze się nie rozumiem :)
a nie nie rozumię
:)))
Chyba do końca życia zapamiętam jak się to słowo pisze
zawsze mi się wydawało że w pierwszej osobie l.p. jest na końcu ę lub ą
i dlatego tak napisałam
Wstyd mi się zrobiło
Cóż czasem pozwalam sobie popełnić błąd
i to nie tylko ortograficzny

                                                                                                       Clara
Jak to jest? 2011-03-17
Jak to jest?
NIedawno usłyszałam takie zdanie:

"Małżeństwo jest zgodne kiedy żona panuje nad  mężem
a mąż nad sobą"

                          S. K.

A dziś czytam na stronach interii:
"Dziś ludzi łączy przede wszystkim miłość definiowana w socjologii jako relacja oparta
na wzajemnym dawaniu. W związkach "tradycyjnych", w związkach naszych pradziadków
nie miłość była najważniejsza, ale obowiązek. Trzeba było przede wszystkim wypełnić
rolę dobrej żony, dobrego męża, dobrego rodzica. Dopiero potem można było pomyśleć
o własnym szczęściu. Dziś, jak mówi wybitny socjolog Anthony Giddens, związki się
demokratyzują. Obowiązuje równość, partnerstwo."

Ja wolałabym w swym nowym związku partnerstwo
:)

Przyjemna jest troska o drugiego człowieka
a jeśli się tę osobę kocha
przyjemność odczuwalana jest ze zdwojoną siłą


                                                                                  Clara
Nie ma końca drogi tej... 2011-03-13
Widziałam orła cień
Do góry wzbił się niczym wiatr
Niebo to jego świat
Z obłokiem tańczył w świetle dnia

Widziałam orła cień
Do góry wzbił się niczym wiatr
Niebo to jego świat
Z obłokiem tańczył w świetle dnia

Słyszał ludzki szept
Krzyczał, że wolność domem jest
Nie ma końca drogi tej
I że nie wie co to gniew

Przemierzał życia sens
Skrzydłami witał każdy dzień
Zataczał lądy, morza łez
Bezpamiętnie gasił gniew

Choć pamięć krótka jest
Zostawiła słów tych treść
Nie umknie jej już żaden gest
Żadna myśl i żaden sens
Dzień Kobiet 2011-03-08
Drogie Panie
Wszystkiego dobrego
W Dniu Naszego Święta :)

                         Clara





Ps.

Jeśli Twój Facet nie uznaje tego Święta
nie przejmuj się
poszukaj sobie innego ;)

Z każdym dniem coraz cieplej 2011-03-05
Nie nie ja już nie wierzę że jeszcze zima
nie nie w tym roku
ja już tak bardzo się cieszę z tych ciepłych dni
Nie jestem uzależniona od pogody
ale muszę przyznać że jak tak Słoneczko do mych okien zagląda
to aż chce się żyć!
Zresztą kiedy mi się żyć nie chciało ;)
Ja to zawsze znajdę sobie powód by sie cieszyć życiem
no tak
przecież nie chcę życia zmarnować
bo jak się słyszy
życie mamy tylko jedno
To ja się cieszę!


Wiosna
Już pachnie wiosną
I ogrodowe kłaniają się drzewa
Witaj nam Wiosno
Czas kwieciem sypnąć
Wszyscy Cię wypatrują
Wiosno tańcz!
I rzuć na Świat miliony barw!



:)

Napisałam wierszyk :)

Miłego

Jeszcze piosenkę chciałam dać
skleroza ;)

O taką
                            Clara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz