piątek, 21 sierpnia 2015

Luty 2009

Piosenka z przejmującym tekstem 2009-02-28
Andrzej Piaseczny
"Chodź, przytul, przebacz"

Były prawdy,
choć nie całe,
z nich już siebie ,
nie poznaje.
Między nami oszalałem,
więc nie próbuj mnie,
już bardziej,
nie chcę czekać,
kiedy na nic,
to czekanie niech
nie ma granic.

Albo chodź, przytul mnie,
albo odejdź i przebacz,
i niech stanie się to tu i teraz.
Albo teraz i już
kiedy niebo cię zsyła,
albo wszystko skończone i wybacz.

Były inne, nawet łatwe,
Łatwo przyszły, poszły z czasem
Między nami popatrz na mnie
Cierpliwości już nie znajdę
Choć bym wierzył
w proste słowa
życie więcej chce,
chce dziś od nas.

Albo chodź, przytul mnie,
albo odejdź i przebacz
i niech stanie się to tu i teraz.
Albo teraz i już
kiedy niebo cię zsyła
albo wszystko skończone i wybacz.

Albo teraz i już
kiedy niebo cię zsyła
albo wszystko skończone i wybacz
:) 2009-02-24
Kobieta nie chce słabego mężczyzny
który ulega jej kaprysom.
Kobieta lubi być zaskakiwana
i pragnie dbać o swego wybranka
ale jednocześnie pragnie
by zawsze miała w nim swe oparcie.

                                                Clara

:) 2009-02-24
Trzeba spotkać Anioła
by uwierzyć w miłość
od pierwszego wejrzenia :)

                                   Clara

Taka Ankieta jest na interii :) 2009-02-24
 "Badania przeprowadzone przez psychologowie
z Uniwersytetu Northumbria, na które powołuje
się "Dziennik", dowodzą, że 3- dniowy zarost
jest bardzo silnie działającym na kobiety
bodźcem seksualnym. Mężczyzna z lekkim
zarostem - podkreślamy słowo "lekkim"!
- kojarzy się kobiecie z bezpieczeństwem,
dojrzałością i męską siłą fizyczną. Mężczyzn
z takim właśnie typem zarostu kobiety
najchętniej wybierają na swoich łóżkowych
i życiowych partnerów."

No właśnie nie ma to jak nieogolony
Facet z rana...  ymm
Łał... naprawdę większość kobiet
woli tych z zarostem :)


                                                          Clara

:) 2009-02-22
    „Codziennie wokół nas przebywają Ludzie. Każdy z nich posiada
wiedzę, umiejętności, doświadczenie. Ma swoją Jasną i Ciemną
Stronę. Codziennie jesteśmy z bliskimi nam osobami, którym
możemy poświęcić swój czas i uwagę, a nie zawsze to robimy.
W natłoku zajęć gubimy pełne szacunku rozumienie doświadczeń
Bliskiej Nam Osoby, pojawiające się, gdy człowiek słucha całym sobą.
Coraz trudniej w relacjach z Nim/Nią udaje się nam wyzbyć z góry
przyjętych założeń, wyobrażeń i ocen. Będąc w jakimikolwiek
związku, bez Usłyszenia tego, co mówi nasz/a Partner/ka, jesteśmy
skazani na porażkę. Wcześniej lub później rozstaniemy się... […]
    By Usłyszeć, staraj się dokładnie poznać intencje rozmówcy,
sprawdzaj czy dobrze go rozumiesz, zadawaj dodatkowe pytania.
Wyjaśnij swe wypowiedzi i pytaj o znaczenie tego, co powiedział
partner/ka w wypadku jakichkolwiek wątpliwości. Twoje zrozumienie
komunikatów rozmówcy nie będzie pewne dopóty, dopóki nie
zostanie przez niego potwierdzone. Nie zakładaj, że dobrze
rozumiesz rozmówcę, lecz sprawdź, czy rzeczywiście trafnie
go zrozumiałaś/łeś. […]
    Gdy skupisz swą uwagę na Drugim Człowieku, ofiarowujesz mu
wtedy swój czas i przestrzeń, których potrzebuje, żeby w pełni
wyrazić siebie i nabrać pewności, że został zrozumiany.
Kiedy naprawdę słuchasz, nie osądzasz i nie bierzesz
odpowiedzialności za zachowania Drugiej Osoby. Dzięki temu
oboje możecie zobaczyć Świat w całkiem nowym świetle. [...]"
:) 2009-02-21
"Czy istnieje zatem ideał kobiety? Wydaje się, że nie.
Tyle ilu jest facetów na świecie, tyle męskich gustów
i ideałów. Mężczyźni kochają nas nie tylko za wygląd
zewnętrzny. Jak wynika z sondy faceci na pierwszym
miejscu stawiają cechy charakteru, osobowości. [...]
Grunt to pozostać sobą. [...]Nie ma piękna absolutnego.
Jedyne idealne piękno to to, które jest w nas."

No a ja jestem sobą :)
drugiej takiej jak ja nie znajdziecie na Świecie! :)

                                                                               Clara

W poczekalni 2009-02-21
Dzisiaj kolejny zimowy dzień
Wieczorem było chłodno
Weszłam do poczekalni PKP
było w niej całkiem sporo ludzi
a na ławce siedział tylko jeden człowiek
Usiadłam obok niego
Wyjęłam kanapkę ze swej torby
Chce Pan? - zadałam pytanie
Pokiwał potakująco głową
Powiedział: Dziękuję
Jadł
A ja dzięki temu poczułam się lepiej
Mogłam zrobić coś dla kogoś zupełnie obcego
Już kiedyś mówiłam o tym
że nie oceniam ludzi po wyglądzie
Mogłam spytać tego człowieka o Jego historię
Ale nie uczyniłam tego
Tak naprawdę nie wiadomo co nas czeka w życiu
Może ktoś z nas kiedyś będzie tak jak ten człowiek
siedział na ławce w zimowy dzień
Wokół nas zawsze jest ktoś potrzebujący
Jedni potrzebują kromki chleba
inni dobrego słowa
Ja często potrzebuję wsparcia
I miło mi kiedy ktoś odezwie się do mnie...
Czasem właśnie drobny gest
parę słów
odmieniają cały dzień
i potrafią rozgonić najczarniejsze chmury
pozwalają dostrzec Słońce :)

                                                      Clara
:))) 2009-02-20
krystyna kunigiel-jabłońska

Przyjaźń

Katowice, 12 luty 1996

Nie szafuj słowem - przyjaźń
bo ono znaczy wiele,
znajomych pełno dokoła,
nieliczni to przyjaciele.

Życie razów nie szczędzi,
kark pochylają cierpienia,
ten co pomoże powstać,
wart miana przyjaciela.

Toczysz swój głaz pod górę,
on spada prawie na szczycie,
trzeba zaczynać od nowa
to syzyfowe życie.

Człowiek naprawdę życzliwy
- nie w chwale i brzęku mamony -
poda swą rękę pomocną
z kawałkiem chleba na dłoni.

Poda swe mocne ramię
i plecy prostować pomoże,
wesprze cię słowem i czynem,
na nim polegać możesz.

Kto szczęście z tobą podzieli
i losu zawiłe koleje,
tak w dobrej jak i złej dobie
na pewno jest przyjacielem.

Nie szafuj więc słowem - przyjaźń,
bo ono znaczy zbyt wiele,
znajomych pełno dokoła,
- nieliczni to przyjaciele.
Jeszcze nie czas na Wiosnę 2009-02-18
Jeszcze miesiąc, dwa i powita nas
Wiosna wonna i radosna
Ale teraz jeszcze zimy czas
Jeszcze śniegiem prószy wokół nas
i w oddali słychać dzwoneczki sań
które suną przed siebie
gnane wiatrem poprzez las
A w tych saniach...
A w Tych saniach dwoje ludzi
Zatonęli w myślach swoich
Ona przy Nim
i On przy Niej
Niby samotni
a jednak nie sami
Żyją zdala od siebie
wiedząc o swoim istnieniu
I tylko jeszcze parę zakrętów
Uśmiechną się do siebie
i pognają
każdy w swoją stronę
Czy znów los połaczy ich na chwilę?
Czy pozwoli im pozostać razem?
Czy na zawsze...
A może im wystarczy parę chwil
by zrozumieć jak ciepły może być
zimowy śniegowy dzień

Staram się 2009-02-18
Kolejny raz staram się zrozumieć
dlaczego...
Wiem wiele na ten temat
a jednak muszę więcej popracować
doczytać w książkach
posłuchać mądrych ludzi
Ja chcę zgłębiać swą wiedzę
i muszę nauczyć się żyć wśród ludzi
którzy niekoniecznie są szczerzy
i potrafią ranić słowami
Dlaczego mnie potrafią słowa zranić
i to tak bardzo, że płaczę?
Dlaczego jeszcze nie nauczyłam się
być zimną i bez serca kobietą?
Bo ja jestem inna
I dobrze mi z tym moim sercem
i nie zamienię Go na żadne inne
czy tego chcesz czy nie

                                           Clara
Fragment 2009-02-16
Badania wykazują, że w odpowiedzi na pytanie:
"Co byś wolała: dobrze się wyspać, czy kochać?"
prawie połowa kobiet wybiera drzemkę, a nie bzykanie się.
Nie świadczy to o tym, że kobiety nie chcą seksu, a jedynie
o tym, że wiele z nich jeszcze bardziej pragnie snu. […]
Aby naprawdę potraktować swą ukochaną jak cenny skarb
i sprawić, by wypełniła ją miłość do ciebie i podziw wywołany
twoim cudownym zachowaniem, podaruj jej wieczór pełen miłości,
który pozwoli jej odpocząć, zrelaksować się i odmłodnieć. Nagrodzi
cię przepełnionym wdzięcznością uznaniem, które być może przełoży
się na "tak" - a nie na ziewnięcie - gdy następnym razem podejmiesz
grę wstępną. Niech ten dar w postaci czasu przeznaczonego tylko dla
niej samej nie przyjmie jednak postaci spłaty długu. Powiedz jej raczej,
że to po prostu czas tylko dla niej. Uznaj i zaakceptuj, że czas na
spełnianie własnych potrzeb jest dla niej ważny, a wszystko,
co jest ważne dla niej, jest ważne i dla ciebie. [...]
Kiedy kobieta doświadcza ze strony ukochanego troskliwego dotyku,
który nie jest seksualny, czy nawet szczególnie zmysłowy, a stanowi
jedynie czysty wyraz miłości i chęci zaopiekowania się nią, jej serce
uśmiecha się do niego.

http://kobieta.interia.pl/news/podaruj-jej-czas,1257497

To ja już tak 2009-02-12
Gdzie nie spojrzeć tam serduszka
czekoladki i jakieś życzenia
Dzień Świętego Walentego :)
Każdy czeka?
Nikt nie czeka?
Ja nie czekam
Ty nie czekasz
Ale przecież to nie prawda
Czekasz czekasz
i ja czekam
na moc życzeń
na magiczne piękne kocham :)

To ja już tak
w temacie dedykuję Ci piosenkę
Ode mnie to prezent dla Ciebie
drogi czytaczu :)

                                Clara


Kasia Kowalska
Chcę zatrzymać ten czas

To jest jak znak
Pierwsza miłość - jak sen
Pocałunków Twych smak
Zbudził w nas nowy dzień

Tak dokładnie Cię znam
Pewnie sam nie wiesz jak
Znam na tyle, a wciąż
Chcę odkrywać Twój smak
Chcę byś słyszał mój głos
Choć tak dobrze go znasz
Mówić: "Wiem, czuję, że to jest to!"
I zatrzymać ten czas
Móc zatrzymać ten czas

To ty, to ja
Znów zaskoczył nas świt
Pełen ciepła Twych rąk
Nowy dzień zaczął żyć


Czasem braknie Ci sił,
By naprawić swój błąd
Musisz starać się tak,
By uwierzyć znów w to
Gdybym mogła być tą,
Której powiesz choć raz:
"Teraz wiem, czuję, że to jest to!"
I zatrzymać ten czas
Chcę zatrzymać ten czas
Chcę zatrzymać ten czas

Jest wiele tak pięknych słów
Mmm, łatwo nimi ukoić ból
Nie odrzucaj mych rąk
Tak chcę byś znowu kochał mnie

Czasem braknie Ci sił,
By naprawić swój błąd
Musisz starać się tak,
By uwierzyć znów w to,
Że będziesz mi niebem
U stóp morskich bram
Spotkasz mnie, czuję, że to jest to!
Tam zatrzymasz ten czas
Tam zatrzymasz ten czas
Fajna :) 2009-02-11
http://www.rabittooth.com/1024x768StarWarsWallpapers2/PadmeJedi.jpg
Ciekawy tekst 2009-02-10
PIN » Wino i śpiew

Nie wybaczą mi
kilku słabszych chwil.
Nie uwierzą,
że brakło mi już sił.
Nie podadzą dłoni,
kiedy będę chciał.
Każą dalej mi biec,
choć na drogach już śnieg,
rozliczą mnie,
ze wszystkich słów.

Do stracenia już mam
tylko wino i śpiew,
najważniejszy jest czas,
w którym robię, co chcę.
Do stracenia już mam
tylko wino i śpiew,
najważniejszy jest czas,
w którym robię, co chcę.

Nie pozwolę by
ktoś oskarżał mnie.
Nie chcę słuchać drwin za to, że
nie ugiąłem kolan
pod naciskiem cudzych słów.

Każą dalej mi biec,
choć na drodze już śnieg,
rozliczą mnie,
ze wszystkich moich słów.

Do stracenia już mam
tylko wino i śpiew,
najważniejszy jest czas,
w którym robię, co chcę.
Do stracenia już mam
tylko wino i śpiew,
najważniejszy jest czas,
w którym robię, co chcę.
Ale dzisiaj ciepło 2009-02-07
Dzisiaj ciepło :)
Cudownie
I Was też był taki ciepły dzień?
I jeszcze rano ten sms
zaczynający się od słów:
Kocham Cię mocno...

Chciałabym codziennie słyszeć takie miłe słowa :)
Jestem radosna
I milczeć nie zamierzam
bo to oznaczałoby moją porażkę
a ja przecież
tak łatwo się nie poddaję

Ach...
To był dobry dzień :)

                                             Clara

Ps.
Nie napisała tego smsa męska ręka
Jestem nadal singlem :)
W moim Krakowie
teraz dziewięć stopni na plusie :)

Są tacy 2009-02-06
Moim zdaniem są tacy co nie dostrzegają spraw i ludzi
Ja mam nadal ciągnące się problemy
Choć już to nie powinno mnie dotyczyć
nie potrafię tak sobie beztrosko żyć
Wciąż dzieje się coś co sieje niepokój
wokół mnie albo bezpośrednio w moim sercu
Nie dałabym rady gdyby nie możliwość pisania
Ale i to widać jakiemyś śmiertelnikowi przeszkadza
I bzdury jakieś mu się w głowie tworzą
a ja potem się tym przejmuję
Niedawno ktoś dawał komentarze podszywając się
pod mój nick Clara
Bolesne
Ale ja sobie z tym muszę poradzić
Niektórzy lubią sensacje
a mnie to boli
tym bardziej że poza mną dotknęło to kogoś innego
Co powinnam zrobić?

Najlepiej zniknąć

Pstryk

Nie ma mnie

Chwilę pomilczę sobie
dobrze mi to zrobi

                                               Clara
:) 2009-02-06
Jeszcze zima w kalendarzu
A już Słońce zmniejsza pokrywę śniegu w parkach i ogrodach
na trawnikach
Przez otwarte okno wkrada się ptasia muzyka
I jakaś biedronka przysiadła na gałązce
Oj biedroneczko jeszcze nie pora
jeszcze chłody nastaną
i nie ucieszy Ciebie Wiosenne Słońce
Ale biedroneczka nie słuchała
Rozwinęła skrzydełka
i bzycząc niczym pszczółka mała
poleciala w stronę ciepła
w stronę Słońca

:)


Naprawdę widziałam biedronkę :)
a ptaki śpiewają za moim oknem
i to Słonko...
:)

                                              Clara
:))) 2009-02-05
Niezapomniane piosenki zaśpiewane przez Roberta Janowskiego :)

Bo to się zwykle tak zaczyna

Tak mi wstyd, strasznie wstyd
Bo zakochałem się
Który raz? Setny raz
Lecz zakochałem się

Nie chciałem mała szczupła blond
Myślałem przejdzie - ale skąd
Męczę się, dręczę się
Sam nie wiem czego chcę

Bo to się zwykle tak zaczyna
Sam nie wiesz o tym jak i gdzie
Po prostu wzięła Cię dziewczyna
A to jest znak że już jest źle

Z początku rzadko ją widujesz
A potem chcesz z nią częściej być
I w końcu trudno ale czujesz
Że bez niej już nie możesz żyć

Za jeden dzień z tą twoją ukochaną
Oddałbyś tysiąc lat
Za jedną noc zaś gdyby Ci kazano
Dałbyś chętnie cały świat

Bo to się zwykle tak zaczyna
Sam nie wiesz o tym jak i gdzie
O całym świecie zapominasz
I kochasz bo tak serce chce

Tak mi wstyd, strasznie wstyd
Lecz coś mnie peszy w niej
Byłem z nią prawie rok
Dużo - bo można mniej

To takie przykre sprawy są
Bo prawda - cóż kochałem ją
Męczę się, dręczę się
Sam nie wiem czego chcę

Bo to się zwykle tak zaczyna
Sam nie wiesz o tym jak i gdzie
Zaczyna nudzić Cię dziewczyna
A to jest znak że już jest źle

Zaczynasz chodzić z nią do krewnych
A potem mówisz: sama idź
I w końcu trudno - jesteś pewny
Że dłużej z nią nie możesz żyć

Za jeden dzień z tą twoją ukochaną
Oddałbyś tysiąc lat
Za jedną noc zaś gdyby Ci kazano
Dałbyś chętnie cały świat

Bo to się zwykle tak zaczyna
I trwa przez jeszcze kilka dni
W końcu ją rzucasz, zapominasz
I to jest życie - c'est la vie!
2009-02-04
Uskarżał się mały muchomor,
Pod brzózką się tuląc do mamy,
Dlaczego, choć piękny rzekomo,
Czerwony kapelusz ma w plamy.

Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie,
U motylka plamek kilka służy ku ozdobie,
W drobne cętki storczyk giętki liliowe tuli płatki,
Ty mój grzybku też masz łatki i śliczny kapelusik,
Więc niech stale cię nie smuci ten drobny biały rzucik.

Marysia błękitne ma oczy,
A w bródce dołeczek uroczy,
Lecz w sercu ma smutek po brzegi,
Bo nosek Marysi jest w piegi.

Biedroneczki są w kropeczki i to chwalą sobie,
U motylka plamek kilka służy ku ozdobie,
W drobne cętki storczyk giętki liliowe tuli płatki,
Bo na kropki widać moda,
więc trzeba dojść do wniosku,
Że w tym właśnie jest uroda, że piegi są na nosku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz