poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Czerwiec 2011

Kto śpiewa... 2011-06-29
"Kto śpiewa, dwa razy się modli"
                                    św. Augustyn

Pater Noster

                       Clara
:( 2011-06-22
Trzymajcie kciuki
i pomódlcie się za Mojego Syna
miał wypadek...

:(

                                Clara
:) 2011-06-17
Marzenie... 2011-06-15


Albo tak:





:)))



 Clara
Odkrywam na nowo 2011-06-09
Zdarza mi się
i to wcale nie rzadko,
że na nowo odkrywam
dobrze znane mi słowa
Ostatnio bardzo polubiłam utwór
Gościa tegorocznego Life Festival`u Oświęcim
James`a, a to za sprawą tytułu
który pieści moje spragnione uszy
Jest w propozycjach
można kliknąć i wejdzie na listę

Dziś też słuchając Radia
zaczęłam sobie notować
Na przykład zanotowałam:
"Żadne z nas już nie pamięta...
Co z tym możemy zrobić?"
A potem przy takiej rytmicznej piosence
Zespołu odrestaurowanego w którego nazwie
o ile dobrze pamiętam pojawiła się jeszcze jedna literka
ale i tak jak zapowiadają ignorują ją i mówią jak dawniej Kombi
A! To też w propozycjach
znów nie słuchałam uważnie :P
Myślałam, że już na liście
w każdym razie bardzo mi się spodobało jak usłyszałam:
Kolory tańczą w Twoich oczach :)
Ale wciąż nurtuje mnie pytanie:
Jak można pomalować myśli?
Masz jakiś pomysł?
No to dawaj

:)

                                                  Clara
Bajeczka z przesłaniem ;) 2011-06-07

Miś pluszowy śpiewa Wam 2011-06-01
Niedawno w ogrodzie zamontowałam huśtawkę :)
Nawet nie wiedziałam, że dawno temu nakręcili o tym bajkę ;)
Rodzice mówili mi, że to była moja ulubiona bajka w dzieciństwie
ja zaś pamiętam, że wolałam tego kolorowego misia
:)
Dziś Dzień Dziecka
to sobie obejrzałam bajeczkę na dobranoc
Obejrzyj i Ty
"Mądre" kiedyś były bajki
Nie zabijali się, nie wyzywali
i tłumaczyli jak należy postępować
dzieciak uczył się wzorów prawidłowego zachowania
Ale to dotyczy mojego pokolenia
teraz, ta dzisiejsza młodzież - jak to mawiają starsi
jakaś taka niewychowana
Dlaczego?
No właśnie

Miłego wieczoru

Jeszcze jedna bajeczka przed snem
o tym kolorowym, takim trochę naiwnym misiu,
który chciał się nauczyć fruwać :)
Do dziś pamiętam ten podkład muzyczny z tej bajki :)
Nie raz popłakałam się oglądając jego przygody
kolorowego misia
Miałam nawet takiego podobnego misia - zabawkę
i rzecz jasna nazywał się Kolargol :)

                                                                    Clara

Ps.
Miś jest do dziś w domu moich rodziców :)
Tyyyyle lat...
Recepta na szczęście 2011-06-01

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz