poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Kwiecień 2011

Szczęśliwej drogi... 2011-04-29
"Postawiłem na jedną kartę
już nic nie mogę zrobić
to już jest
to już się dzieje" - Michał Szpak

Los Cię w drogę pchnął
I ukradkiem drwiąc się śmiał,

"Jeszcze raz?
Nie ma problemu
Spokojnie, spokojnie wyluzuj..." - Kuba

Los Cię w drogę pchnął
I ukradkiem drwiąc się śmiał
Że nadzieję dając Ci,
Fałszywy klejnot dał.
A Ty idąc w świat
Patrzysz w klejnot ten co dnia
Chociaż rozpacz już od lat
Wyziera z jego dna...
Co dnia...

Szczęśliwej drogi już czas
Mapę życia w sercu masz
Jesteś jak młody ptak
Głuchy jest los, nadaremnie wzywasz go

Idziesz sam
wiecznie sam


Dziś dzień zadumy... 2011-04-22
Dziś dzień zadumy
nad sensem życia
sensem cierpienia...
Najwyższy wyraz miłości pokazał nam Ten w którego wierzę

„Tak bowiem Bóg umiłował świat,
że Syna swego Jednorodzonego dał,
aby każdy, kto w Niego wierzy, nie zginął,
ale miał życie wieczne”

Życzę Tobie
Wspaniałych, pełnych ciepła i miłości Świąt

                                                                    Clara


                                    
Są bociany jest i Wiosna 2011-04-17
Czasem piszę wiersze... 2011-04-17
Czasem piszę wiersze
Dziś sobie poczytałam kilka
Ten
To Ten mi się spodobał

Bratnia dusza
Łyk zrozumienia
Iskra pełna ciepła
I ten wiatr
który wszystko ze sobą miesza
jakby był zaprogramowany
Bratnie dusze?
To nie to samo co dusze
wirujące we Wszechświecie

Jesteś mi bratnią duszą
I ja poznałam Ciebie
Nie wiem sama jak? I skąd?
przygnał Cię miłości wiatr
Jesteś...
I zawsze przy mnie bądź...
A wciąż czekam aż przyjdziesz
i odpyniemy razem
przepłyniemy oceanem wspomnień
by dotrzeć tam gdzie jeszcze żadne z nas nie było

                                                                                       Clara

Michael 2011-04-15

Kiedyś znajdę dla nas Dom 2011-04-11

Lepiej... 2011-04-09
Podobno po burzy zawsze wychodzi Słońce
u mnie za oknami jest
pokazało się po deszczowym poranku
Lepiej późno niż wcale
też tak mówią
Mówią że miłość wiecznie trwa
jak wyśpiewała to Markowska w Ostatnim
Cały tekst tej piosenki bardzo mi się podoba
:)
O jakże ja chciałabym tak jak Ona zaśpiewać!
Uwierzyć w te słowa
nie te o miłości
bo w nie uwierzyłam daaawno
ale w te z refrenu:
Nie zranisz mnie już więcej!
Dziś tracisz mnie ostatni raz!
Wracam do domu wcześniej.
Ten raz ostatni.

Nie zranisz mnie już więcej!
Dziś tracisz mnie ostatni raz!
Posłuchaj jak to pięknie brzmi :)
O s t a t n i !

No ale jak wiadomo życie pisze inne scenariusze
a ja o tym
eeee
nie powiem nic wiecej
(tutaj)

Miłego dniaaaa! :)

                                     Clara


Ps.

Warto było :)
... 2011-04-06

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz