piątek, 21 sierpnia 2015

Kwiecień 2010

Śmiech to zdrowie :) 2010-04-30
Przychodzi dżdżownica do dżdżownicy

- Jest mąż?
- Nie, wyciągnęli go na ryby


:)

Ps.
Dzięki Krzysiu że podrzuciłeś mi ten kawał

Ilu potrzeba mężczyzn by wkręcić żarówkę?
- Pięciu. Jednego, by ją wkręcił, czterech pozostałych żeby słuchali jak się tym chwali.


Dlaczego mężczyźni uganiają się za kobietami, których nie mają zamiaru polubić?
- Z tego samego powodu, dla którego psy uganiają się za samochodami,
którymi nie zamierzają jeździć.


Dlaczego mężatkom trudniej utrzymać dietę?
Kobieta niezamężna wraca do domu, patrzy co jest w lodówce i idzie do łóżka.
Mężatka wraca do domu, patrzy co jest w łóżku i idzie do lodówki.



                                                                                                                                     :)

                                                                                                                                    Clara

Leona 2010-04-30


Jest piękna...
Wspaniale śpiewa i pięknie tańczy...
Parę słów do Pawełka 2010-04-29
Pawełku...
ymm Ty i Tak jesteś
najlepszy :)
Myślę że to iż nie wybrali Ciebie
jest wspaniałe, bo nie będziesz musiał przenosić się w inne miejsce
Tam Ci przecież dobrze... w tej Warszawie
Tak po cichu miałam nadzieję że jednak wygrasz
ale spójrz na to w sposób pozytywny
Przynajmniej Cię nie zepsują :P
a ja bym nie chciała by Ktoś Cię zapsuł

Całusy!

                                                      Clara
Propozycja nie do odrzucenia ;) 2010-04-28
Wiosna... 2010-04-26
Chcę poznać Twoje barwy 2010-04-24
Życie ma barwy…
Pewnie choć raz w życiu przyszło Ci usłyszeć to zdanie
A ja mam dziś dla Ciebie propozycję
Weź udział w zabawie

Cześć I

Weź białą kartkę i pudełko kredek
Wybierz takie kolory jakie masz ochotę wybrać
Ustaw pionowo kartkę i po jej lewej stronie zrób takich parę bohomazów
Każdy z wybranych kolorów umieszczaj pod spodem
Nie wybieraj dwukrotnie tego samego koloru
Ilość wybranych przez Ciebie kolorów jest dowolna

Jak nie chce się Tobie sięgać po kartkę rozumiem
Ale mam prośbę zapamiętaj te kolory jakie wybrałeś i napisz w komentarzu
nim przeczytasz wszystkie części zadania,
bo jak doczytasz do końca to możesz potem sugerować się rozwiazaniem,
a nie o to chodzi. Dopisz na kartce,
a potem w komentarzu kolejne odpowiedzi :)

Ja zamieszczę za kilka dni to co mi wyszło
podczas rozwiązywania tego zadania
Zastanawiające :)



Cześć II

A teraz część II zadania
Napisz obok każdego z kolorów słowo
które Ci się z wybranym przez Ciebie kolorem kojarzy
może to być przedmiot, ale nie musi

Cześć III

Dopisz do każdego ze słów emocję
określ jaki jest ten np. przedmiot

Cześć IV

Narysuj na kartce kontur człowieczka który będzie przedstawiał Ciebie
Pokoloruj wybranymi przez Ciebie kolorami człowieczka

Cześć V

Dokończ zdania:
1. Najwięcej jest we mnie…
2. Najmniej jest we mnie…


                                                                   Zapraszam do zabawy :)

                                                                                                    Clara


A ja niezmiennie jestem w Białą Różę zapatrzona... 2010-04-21
A ja niezmiennie jestem w Białą Różę zapatrzona...

Napisałam tak jakiś czas temu
I ktoś postawił mi pytanie:

"dlaczego w białą? co to dla Ciebie oznacza?"

Splot okoliczności sprawił iż nie odpowiedziałam
napisałam w odpowiedzi że napiszę o tym na blogu

Dziś chyba jest ten dzień w którym chciałam zasiąść znów przed komputerem
i postarać się odpowiedzieć...
Na pierwszy rzut oka wydaje się że odpowiedź jest prosta
Ale jak zaczynam się zagłębiać w sens tego zdania
to już nie jest mi tak łatwo dać odpowiedź.
Czym dla mnie jest Biała Róża?
Na to pytanie o wiele prościej mi dać odpowiedź
nawet jednym zdaniem:
Biała Róża jest dla mnie symbolem
Hm? Ale co to znaczy? Symbolem czego?
odpowiem krótko:
Symbolem miłości
czystej
pięknej
płynącej z serca człowieka do człowieka...


                                                                              Clara :)
:) 2010-04-21
Dziennikarz.
Pracował w największych ogólnopolskich rozgłośniach radiowych.
Prezenter programów muzycznych, autor internetowych blogów.
Prowadził koncert Edyty Górniak, autor książek ''Zlew''
i ''Ostatnia prawdziwa historia miłosna''.

Tutaj (pod zdjęciem) możesz na niego oddać swój głos poparcia
jeśli chcesz





                                                     Clara :)

Wystarczy że klikniesz tutaj, zaznaczysz kropeczkę przy osobie na którą oddajesz głos
przepiszesz kod z obrazka zatwierdzisz i gotowe
Ja oddałam swój głos na 13 :)

Yesterday was easy 2010-04-20




Co ja na to? 2010-04-20
Pytania nie zostały postawione mi, ale chcę na nie odpowiedzieć

1. Czy uważasz się za człowieka bezbłędnego?

Ależ skąd. Nikt nie jest bezbłędnym człowiekiem.
Każdy ma prawo popełniać błędy, ja też.


2. Kim sam dla siebie jesteś w społeczeństwie?

Trudne pytanie. Reprezentuję siebie, swoje poglądy. Jestem zwykłym szarym człowiekiem.


3. Co czułbyś, gdyby twój kolega z pracy czy ktokolwiek na ulicy zaczął Cię obrzucać epitetami
bo masz inne poglądy niż on?

Czułabym się poniżona.

4. Co zrobiłbyś, gdyby niepozwolono Ci mówić, bo nie podobałyby się komuś Twoje teksty
wyrażające twoją opinię, na JAKIKOLWIEK temat, nie tylko polityki?

Wypowiedziałabym swoje zdanie mimo wszystko

5. Po co narzucasz komuś swoje zdanie?

Nie narzucam, mówię to co myślę i nie każdy musi się z tym zgadzać,
co więcej gdy ktoś jest innego zdania to dobrze,
bo to oznacza że ludzie mogą mówić to co chcą powiedzieć,
nie boją się wypowiadać odmiennych od mojej opini.


6. Czy potrafisz zaakceptować jakąkolwiek inność w porównaniu do Ciebie?

Naturalnie. Jestem osobą tolerancyjną.

7. Co zrobiłbyś, gdybyś został wyrzucony z pracy, bo Twoje poglądy są sprzeczne z poglądami
Prezesury?

Poszukałabym innej pracy, bo szef mojej firmy nie zasługiwał na moje uznanie
usuwając mnie z pracy dlatego że mam inne zdanie niż On.


8. Co zrobiłbyś, gdybyś był na każdym kroku, za każde słowo linczowany słownie przez kolegów
z pracy, bo mają inne poglądy niż Ty?

Nie zmieniłabym swych poglądów jeśli nadal uważałabym że moje poglądy choć odmienne,
są słuszne. Linczowanie nie byłoby to łatwe do zniesienia. Czułabym bezsilność wobec
zaistniałej sytuacji.


9. I nurtujące mnie od jakiegoś czasu pytanie- do kogo KONKRETNIE,
bez owijania w bawełnę, kierujesz tego bloga?

Piszę to co myślę, wyrażam swoje zdanie na różne tematy. Nie wiem kto zajrzy na mój blog.
Każdemu wolno. Ale nie będę nikogo zmuszać do czytania moich słów. Jak się komuś nie
podoba, droga wolna, czytać nie musi. Ale też nie powinien mnie nikt atakować,
bo to nieprzyjemne. Można powiedzieć coś co się nie podoba, jednak nie powinno się
przekraczać pewnej granicy. Nie lubię być szykanowana, nikt nie lubi. Tak sądzę.


10. Kim chciałbyś być w oczach czytelników?

Chciałabym by czytelnik mojego bloga zrozumiał że to co piszę to moje słowa
i taka jestem jaką mnie tu widać :)


11. Kim jesteś ( w twoim mniemaniu) w oczach czytelników?

Clarą :) Czyli sobą

12. W końcu: Kim dla Ciebie jesteśmy my, czytelnicy tego bloga?

Czytelnicy mojego bloga to różni ludzie, często przypadkowi internauci.
Osoby w różnym wieku, z różnym wykształceniem, reprezentujący różne poglady,
słuchający różnej muzyki.
Dla mnie każdy kto tu zajrzy jest mile widziany i miło mi gdy pozostawia po sobie ślad
w postaci komentarza :)

                                                                                      Zapraszam :)

                                                                                                         Clara :)


Poniedziałek 2010-04-19
Niedziela... 2010-04-18
Żałoba narodowa... 2010-04-10






Dzisiejsza katastrofa samolotowa w której zginęło wielu ludzi
połaczyła nasz naród
Ludzie składają kondolencje...
zapalają znicze...
i  łączą się w bólu z rodzinami tych którzy zginęli
Modlą się
Trudno ogarnąć myślami to co się stało
Nie sposób ująć w słowa to co czuję...
Dziś oczy z całego Świata zwrócone są na Polskę...


Ogłoszono żałobę narodową


                                                                                            [*]

                                                                                            Clara
Zmiany 2010-04-06
Zmiany, zmiany, zmiany...
Wiosna...
A ja niezmiennie jestem w Białą Różę zapatrzona...



                                                 Miłego dnia :)

                                                               Clara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz