piątek, 21 sierpnia 2015

Czerwiec 2010

Dusza romantyka 2010-06-26
Jestem romantykiem
nie ukrywam tego
bardzo lubię tę swoją romantyczność, wrażliwość
po prostu akceptuję siebie :)))

A co mowi Quiz?

Lady Pank - Zawsze tam gdzie Ty
Jestes istota wrazliwa i romantyczna. Nie wyobrazasz sobie zycia bez milosci,
jest ona rzecza priorytetowa dla Ciebie. Najwazniejsza dla Ciebie jest druga polowka.
Czesto uciekasz w marzenia, lubisz spacerowac przy swietle ksiezyca.
Zdarza Ci sie byc ranionym przez innych, ktorzy nie biora pod uwage Twoich uczuc.

Mogę się pod tymi słowami podpisać
Jest tak w rzeczywistości
No tak nie wyobrażam sobie życia bez miłości
Fakt ;)

                                                                            Clara


Ślicznie muzycznie... 2010-06-24
Apel 2010-06-19
Apel Twojego Dziecka

1. Nie psuj mnie dając mi wszystko, o co Cię proszę. Niektórymi prośbami jedynie
wystawiam Cię na próbę.
2. Nie obawiaj się postępować wobec mnie twardo i zdecydowanie. Daje mi to
poczucie bezpieczeństwa.
3. Nie pozwól mi utrwalić złych nawyków. Ufam, że Ty pomożesz mi się z nimi uporać.
4. Nie postępuj tak, abym czuł się mniejszy niż jestem. To sprawia, że postępuję głupio,
żeby udowodnić, że jestem duży.
5. Nie karć mnie w obecności innych. Najbardziej mnie przekonujesz, gdy mówisz do
mnie spokojnie i dyskretnie.
6. Nie ochraniaj mnie przed konsekwencjami tego co zrobiłem. Potrzebne mi są
również bolesne doświadczenia.
7. Nie przejmuj się zbytnio, gdy mówię „Ja Cię nienawidzę”. To nie Ciebie nienawidzę, ale ograniczeń, które stawiasz przede mną.
8. Nie przejmuj się zbytnio moimi małymi dolegliwościami. Pomyśl jednak czy nie
staram się przy ich pomocy przyciągnąć Twojej uwagi, której tak bardzo potrzebuję.
9. Nie gderaj. Będę się bronił, udając głuchego.
10. Nie dawaj mi pochopnych obietnic, bo czuję się bardzo zawiedziony, gdy ich później
nie dotrzymujesz.
11. Nie przeceniaj mnie. To mnie krępuje i niekiedy zmusza do kłamstwa aby nie
sprawić Ci zawodu.
12. Nie zmieniaj swoich zasad postępowania w zależności od układów. Czuje się wtedy
zagubiony i tracę wiarę w Ciebie.
13. Nie zbywaj mnie, gdy stawiam Ci pytania. Ja znajdę informację gdzie indziej, ale
chciałbym mieć w Tobie przewodnika po świecie.
14. Nie mów, że mój strach i moje obawy są głupie. Dla mnie są bardzo realne.
15. Nigdy nawet nie sugeruj, że Twoje cechy to doskonałość i nieomylność. Przeżywam bowiem zbyt wielki wstrząs, gdy widzę, że tak nie jest.
16. Nigdy nie myśl, że usprawiedliwienie się przede mną jest poniżej Twojej godności.
Wzbudza ono we mnie prawdziwą serdeczność.
17. Nie zabraniaj mi eksperymentowania i popełniania błędów. Bez tego nie mogę się
rozwijać.
18. Nie zapominaj jak szybko dorastam. Jest Ci zapewne trudno dotrzymać mi kroku, ale - proszę Cię – postaraj się.

Apel Twojego Dziecka został stworzony przez Fundację Dzieci Niczyje
Smacznego :) 2010-06-18
Cytacik... 2010-06-15
Dzisiejsze nieśmiałe dziecko, to to, z którego wczoraj się śmialiśmy...
Dzisiejsze okrutne dziecko, to to, które wczoraj biliśmy...
Dzisiejsze dziecko, które oszukuje, to to, w które wczoraj nie wierzyliśmy...
Dzisiejsze zbuntowane dziecko, to to, nad którym się wczoraj znęcaliśmy...
Dzisiejsze zakochane dziecko, to to, które wczoraj pieściliśmy...
Dzisiejsze roztropne dziecko, to to, któremu wczoraj dodawaliśmy otuchy...
Dzisiejsze serdeczne dziecko, to to, któremu wczoraj okazywaliśmy miłość...
Dzisiejsze mądre dziecko, to to, które wczoraj wychowaliśmy...
Dzisiejsze wyrozumiałe dziecko, to to, któremu wczoraj przebaczyliśmy...
Dzisiejszy człowiek, który żyje miłością i pięknem, to dziecko, które wczoraj żyło radością...
  
                                                                                                                             Ronald Russell
A Chiński horoskop mówi że jestem Psem :) 2010-06-11
Jest uosobieniem wiernej przyjaźni i bezinteresownej miłości. Lojalny i odważny. Troszczy się o wszystkich i dopilnuje wszystkiego. Przejęty losami całego świata cierpi gdy widzi przejawy niesprawiedliwości. Chętnie angażuje się w działalność społeczną. Na co dzień łagodny, potrafi zaatakować gdy jest do tego zmuszony. Bywa, że popada w czarnowidztwo i pesymizm. W pracy zawodowej równie obowiązkowy. Jest dobrym pracownikiem. Jego hobby to często parapsychologia, lubi zgłębiać tajemnice przyrody. W miłości wyjątkowo wierny. Żyje w długotrwałych związkach troszcząc się o swą rodzinę. Potrafi ofiarować wiele ciepła i serdeczności. Jeśli trafi na odpowiedniego partnera, nigdy nie ulega pokusom mogącym zniszczyć związek.
Moją liczbą karmiczną jest 1 2010-06-11
LICZBA 1 - urodzony przywódca, indywidualista, chce po sobie zawsze zostawić trwały ślad,
wyróżnić się z otoczenia. Twórcza osobowość, dynamika i błyskotliwość, czasem z pogranicza geniuszu , zawsze wzbudzają kontrowersje. Są w wiecznym ruchu, odważni, niebanalni, pełni entuzjazmu, dumni z własnych osiągnięć. Ekstrawertycy. Silne pragnienie wydawania innym rozkazów, pewność siebie. Praktycznie bez kompleksu niższości, uważają się za osoby jeśli nie doskonałe, to chociaż nieprzeciętne. Potrafią dobrze panować nad emocjami, co powoduje , że wzbudzają zaufanie. Jednak często są to ludzie o dosyć wyniosłym sposobie bycia. Życie pełne ryzyka, często sytuacje życiowe ekstremalne. To ogromni indywidualiści, ludzie bardzo uparci i często egocentryczni, niełatwo ulegają wpływom i racjom innych, nie znoszą ingerencji we własne życie. Jako szefowie nie tolerują jakiegokolwiek sprzeciwu. Jedynki odznaczają się usposobieniem ekstrawertyka, ale nie dotyczy to zupełnie ich życia prywatnego, tu króluje introwertyzm. Skupione na własnym, prywatnym świecie, nie zwracają wielkiej uwagi na to, co o nich mówią inni. Często są to ludzie dowcipni, z poczuciem humoru sytuacyjnego. Natomiast jako wrogowie są nieprzejednani, mściwi, często okrutni. Instynktownie odgadują słabości przeciwnika i jednym stwierdzeniem potrafią go nie tylko zranić, ale i zniszczyć. Są bardzo drażliwi na swoim punkcie, wbrew temu, co manifestują, bardzo potrzeba im akceptacji otoczenia, dlatego nie znoszą krytyki, którą łatwo można ich zranić. Od dziecka nie znoszą niczyjej władzy eksponowanej w sposób despotyczny lub dyktatorski, to w nich zawsze będzie wywoływać protest i bunt. Ze względu na skłonność do ryzyka mają predyspozycje do wielu zawodów, jedynym przeciwwskazaniem jest powtarzalność czynności zawodowych, oni potrzebują zajęcia, które daje im prawo do decydowania. W partnerstwie i uczuciach odnoszą tzw. łatwe sukcesy. Są uczuciowe, namiętne ale i zaborcze i dominujące. Zmienne w okazywaniu uczuć -od największej tkliwości do niemal brutalności. Harmonijne związki z osobami o wibracji 2 i 6, również korzystne układy z 3 i 4. Istnieje szansa na związki z 5 i 7, ale tu już trudniej. Zdecydowanie powinni unikać partnerstwa z 8 i 9, a także, z powodu stałej rywalizacji, z osobami własnej wibracji.
;) 2010-06-09
Kobieta zamówiła nową szafę. Przyjechała ekipa. Zamontowała wszystko i odjechała.
Po pewnej chwili na dole na ulicy przejechał tramwaj, a tu nagle się szafa otwiera.
I tak kilka razy. Kobieta zamyka szafę, jedzie tramwaj a szafa się otwiera.
Zdesperowana idzie po sąsiada. Opowiada mu wszystko. Zamykają razem szafę,
jedzie tramwaj a szafa się otwiera i tak kilka razy pod rząd. W końcu sąsiad proponuje:

 - Wie Pani co? Ja wejdę do środka szafy, jak będzie jechał tramwaj
i szafa się znowu otworzy to wtedy zobaczę to od wewnątrz i będę wiedział
 co się dzieje.

 Tak jak zaproponował, tak i zrobił. Tramwaj nie jechał, a w między
 czasie przyszedł mąż z pracy. Ściąga płaszcz. Myśli sobie:

 - O nowa szafa! Pewnie żona chciała mi zrobić prezent.
Otwiera szafę i wryty ze zdziwienia mówi:

 - A Pan co tutaj robi?

 Gostek odpowiada:

 - I tak Pan nie uwierzy - Czekam na tramwaj! :-)
Z przymrużeniem oka 2010-06-09
- Jaki jest idealny mąż?
- Taki który po powrocie z pracy zastaje żonę z kochankiem i mówi:
"To wy sobie dokończcie a ja zrobię kawy"
- Jaki jest idealny kochanek?
- Taki który w tej sytuacji potrafi dokończyć...


Męska kuchnia
Książka kucharska dla mężczyzn:
przepis na ciasto Szarlotka

1 - Z lodówki weź 10 jajek - połóż na stole ocalałe 7,
wytrzyj podłogę,
następnym razem uważaj!

2 - Weź sporą miskę i wbij jajka rozbijając je o brzeg naczynia.

3 - Wytrzyj podłogę, następnym razem bardziej uważaj!
W naczyniu mamy 5 żółtek.

4 - Weź mikser i wstaw do niego skrzydełka i zacznij ubijać jajka.

5 - Wstaw od nowa skrzydełka do miksera,
tym razem do oporu.
Zacznij ubijać.

6 - Umyj twarz, ręce i plecy.
W naczyniu pozostały 2 żółtka,
a dokładnie tyle potrzeba na szarlotkę.

7 - Oklej ściany i sufit kuchni gazetami,
meble pokryj folią , będziemy dodawać mąkę.

8 - Nasyp 20 dkg mąki do szklanki,
pozostałe 80 dkg zbierz z powrotem do torebki.

9 - Sprawdź czy ściany i sufit są oklejone szczelnie,
przystąp do miksowania.

10 - Weź szybciutko prysznic!

11 -Weź 4 jabłka i ostry nóż.

12 - Idź do apteki po jodynę, plaster i bandaże.
Po powrocie zacznij obierać jabłka.
Przemyj jodyną kciuk!

13 - Potnij jabłka w kostkę pamiętając,
że potrzebujemy 2jabłek,
więc nie wolno zjeść więcej niż połowę!
Przemyj jodyną palec wskazujący i środkowy.

14 -Jedyne pozostałe jabłko pocięte w kostkę
wrzuć do naczynia z ciastem,
pozbieraj z podłogi pozostałe kawałki i przemyj wodą.

15 - Wymieszaj wszystkie składniki w naczyniu mikserem,
umyj lodówkę bo jak zaschnie to nie domyjesz!

16 - Przelej ciasto do foremki, wstaw do piekarnika.

17 - Po godzinie, jeśli nie widać żadnych zmian włącz piekarnik.

18 - Po przebudzeniu nie dzwoń po straż pożarną!
Po prostu otwórz okno i piekarnik.

19 - Po tych traumatycznych przeżyciach pozostaje tylko
schłodzona żubrówka i sok jabłkowy;-)
- smacznego ;-)))



Siedzi facet u kochanki. Późno trzeba wracać. Mówi do kochanki:
- Daj trochę wódki, ochlapię się, to nie będzie czuła twoich perfum.
Wchodzi do domu, a żona go po mordzie...
- Za co?
- Myślałeś, ze jak się poperfumujesz to nie poczuję, że wódkę piłeś?



Panienka idzie po plaży. Nagle zobaczyła starą butelkę. Podniosła, otarła z brudu, a tu wyskakuje duszek.
Panienka pyta: Czy będę miała trzy życzenia?
Duszek: Nie, przykro mi ale ja jestem duszek spełniający tylko jedno życzenie.
Panienka bez wahania: To proszę o pokój na Bliskim Wschodzie. Widzisz te mapę?
Chcę, żeby te wszystkie kraje przestały ze sobą walczyć, żeby Żydzi i Arabowie pokochali się
miedzy sobą i żeby kochali Amerykanów i odwrotnie i żeby wszyscy tam żyli w pokoju
i harmonii.
Duszek popatrzył na mapę i mówi: Kobieto bądź rozsądna, te kraje się biją
i nienawidzą od tysięcy lat, a ja po 1000 lat siedzenia w butelce też nie jestem w najlepszej
formie. Jestem DOBRY ale nie aż tak dobry. Nie sądzę żebym mógł to zrobić.
Pomyśl i daj jakieś sensowne życzenie.
Panienka pomyślała przez chwile i mówi: No dobrze, przez cale życie chciałam spotkać właściwego mężczyznę, żeby wyjść za niego za mąż. Wiesz, takiego który będzie mnie kochał szanował, bronił, dobrze zarabiał i oddawał pieniądze, nie pił, nie palił, pomagał przy dzieciach, w gotowaniu i sprzątaniu, być świetny w łóżku, być wierny i nie patrzył tylko w telewizor na programy sportowe. Takie mam życzenie.
Duszek westchnął głęboko i powiedział:
Pokaż mi jeszcze raz tę cholerną mapę...
2010-06-07
Jaka znana ksiazka przypomina Twoje zycie?
Maly Ksiaze

Hm... Mały Książe...
kto by pomyśłał


Jestes osoba jak Maly Ksiaze - oryginalna, indywidualna, zyjaca w swoim fantastycznym swiatku, ktory sam sobie tworzysz.

OK zgoda

Nie zadajesz masy bezsensownych pytan. Najpierw dobrze sie zastanawiasz co powiedziec, by zabrzmialo madrze i rozsadnie, i najczesciej Ci sie to udaje.

Myślę że dobrze to o mnie świadczy ;)

Czasem zachowujesz sie dziecinnie, lecz kazdy musi sie w zyciu wyszalec, co nie? ;D

No właśnie

Jak juz kogos polubisz, to lubisz go na maksa.

Dokłaaadnie!

Wiele bys poswiecil/a dla tej osoby. :)

yhm...

Wow, respekcik ;))

:))) Clara

Z nudów 2010-06-03
Dziś mam wolny dzień
i z nudów zaczęłam czytać takie dziwaczne teksty
na przykład ten

Dlaczego ja się nie mogłam urodzić facetem???
No niestety płci się nie wybiera
A ja żyję w przekonaniu że baby są durne, naiwne i po prostu
aż ręce opadają
Czytając ten artykuł od razu pomyślałam że ta cała Ewa wszystko sobie wymyśliła
Mam różne koleżanki
Niektóre fantazjują inne podbijają serca facetów i opowiadają o tym na prawo i lewo
A ja jestem sama :P
Mam nadzieję że ten stan sięzmieni
tylko nie wiem kiedy
Jakiś czas temu pisałam o tym że weszłam na znajomych bo chciałam kogoś poznać.
No i co?
Jeden, tylko jeden facet spodobał mi się na tyle że powiedziałm o nim przyjacielowi
ale nic z tej znajomości nie wyszło
facet napisał że rzadko wchodzi na znajomych i że nie interesuje go znajomość z kimś
kto mieszka daleko od niego.
Westchnęłam sobie.
I tyle.
Miłe wspomnienie
Znajomość kilkumailowa
i tyle.
Nie chce mi się szukać faceta.
No to będę sobie singlem
nadal

:)


                                                                              Clara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz