piątek, 21 sierpnia 2015

Maj 2009

Dlaczego warto czytać? 2009-05-31
Lubisz książki?
Kiedy wchodzisz do ksiągarni bierzesz w swe dłonie
najrozmaitsze pozycje..
by potem w domowym zaciszu wertować je kartka po kartce?
Czy nie obcy Ci jest zapach świeżego druku?
Nie?
Bogdan Zalewski powie Ci dlaczego sięgnąć
po tę a nie inną książkę
Wystarczy Go posłuchać :)

Już jest jasno 2009-05-28
Już jest jasno
Nawet nie wiem kiedy noc przemieniła się w dzień
Jeszcze Słońce schowane w ciełej chmur kołderce
Cieplutko i jakby coraz cieplej
Poranek taki cichy i spokojny
Chciałbym aby dzień był radosny
Nie należy chwalić dnia nim Słońce nie zajdzie
Teraz jeszcze nie wiem co dzień przyniesie
Czy spędzę go z uśmiechem?
Chciałabym
Jak zawsze uśmiechać się
Chciałabym zatopić się w oceanie radości
na chwil parę
na parę godzin
na parę dni
a może i na parę lat...


                                                                  :)))
                                                                  Clara
Dla Mamy 2009-05-26
Uśmiechnij się Mamo
Dziś Twoje Święto

                                    :)




Każdej Mamie
życzę wszystkiego najlepszego
z okazji Dnia Matki

                                      :)))

                                      Clara




Tekst zmuszający do refleksji... 2009-05-16
Paulla
I prosto w serce

Uciekaj stąd i zabierz wszystkie nasze dni
Obrazy wspomnień, na których razem ja i Ty
Wyblakłe kalendarze i daty naszych marzeń
I powiedz jej, by zawsze dbała o wszystko co kochałam

Uciekaj już i powiedz, że to moja wina
Gdy cały czas jak Anioł Stróż przy Tobie byłam
Ty byłeś z nią myślami, Wy tak bardzo zakochani
Więc powiedz jej, by zawsze dbała o wszystko co kochałam

Bądź szczęśliwy z nią dla siebie
Bądź szczęśliwy z nią
Bądź szczęśliwy z nią dla siebie
I prosto w serce zadaj cios
Zadaj cios, zadaj cios, zadaj cios

Tak minął rok, widuje jeszcze was czasami
Nie powiem już, że byliście tak zakochani
Zmęczone są jej dłonie i smutne są jej oczy
Wspominasz wciąż myślami, jak było między nami

Za oknem noc, przede mną same dobre dni
Gdieś morze łez, po którym pewnie płyniesz Ty
Samotny kapitanie, pamiętasz jak błagałam
Byś nigdy nie zabierał, wszystkiego co kochałam

Bądź szczęśliwy z nią dla siebie
Bądź szczęśliwy z nią
Więc bądź szczęśliwy z nią dla siebie
Okrutny czasem bywa los

Bądź szczęśliwy z nią dla siebie
Bądź szczęśliwy z nią
Bądź szczęśliwy z nią dla siebie
I prosto w serce zadaj cios
Zadaj cios

Taak 2009-05-16
" Taak...
zawsze gdy tworzymy sobie takie trakcje
to albo mnie tam nie ma
albo jestem bardzo daleko..."

                                      P. O.

No to najwyższy czas to zmienić :)

                                     Clara
Zabiorę Cię... 2009-05-10
Zabiorę cię właśnie tam
Zabiorę Cię właśnie tam,
Gdzie jutra słodki smak.
Zabiorę Cię właśnie tam,
Gdzie słońce dla Nas wschodzi.
Zabiorę Cię właśnie tam,
Gdzie wolniej płynie czas.
Zabiorę Cię właśnie tam,
Gdzie szczęściu nic nie grozi.

Dość mam już pustych dni
I świąt, których nie było
Między Nami jest coś,
Nie zaprzeczaj mi.
Tyle mogę Ci dać,
Solą życia jest miłość.
Boisz się wielkich słów,
To nie wstyd.

Zabiorę Cię właśnie tam,
Gdzie jutra słodki smak.
Zabiorę Cię właśnie tam,
Gdzie słońce dla Nas wschodzi.
Zabiorę Cię właśnie tam,
Gdzie wolniej płynie czas.
Zabiorę Cię właśnie tam,
Gdzie szczęściu nic nie grozi.

Czekam na jeden gest,
Wiara jest moją siłą,
Jestem pewny, że wciąż potrzebujesz mnie.
Dzień przemija za dniem.
Znów Nam siebie ubyło
Życie zbyt krótko trwa,
Więc decyduj się

Zabiorę Cię właśnie tam,
Gdzie jutra słodki smak.
Zabiorę Cię właśnie tam,
Gdzie słońce dla Nas wschodzi.
Zabiorę Cię właśnie tam,
Gdzie wolniej płynie czas.
Zabiorę Cię właśnie tam,
Gdzie szczęściu nic nie grozi.
Wiosna 2009-05-07
Wisława Szymborska







Pożegnanie widoku



Nie mam żalu do wiosny,
że znowu nastała.
Nie obwiniam jej o to,
że spełnia jak co roku
swoje obowiązki.

Rozumiem, że mój smutek
nie wstrzyma zieleni.
Źdźbło, jeśli się zawaha,
to tylko na wietrze.



Nie sprawia mi to bólu,
że kępy olch nad wodami
znowu mają czym szumieć.

Przyjmują do wiadomości,
że - tak jakbyś żył jeszcze -
brzeg pewnego jeziora
pozostał piękny jak był.



Nie mam urazy
do widoku w widok
na olśnioną słońcem zatokę.

Potrafię sobie nawet wyobrazić,
że jacyś nie my
siedzą w tej chwili
na obalonym pniu brzozy.



Szanuję ich prawo
do szeptu, śmiechu
i szczęśliwego milczenia.

Zakładam nawet,
że łączy ich miłość
i że on obejmuje ją
żywym ramieniem.

Coś nowego ptasiego
szeleści w szuwarach.
Szczerze im życzę,
żeby usłyszeli.



Żadnej zmiany nie żądam
od przybrzeżnych fal,
to zwinnych. to leniwych
i nie mnie posłusznych.

Niczego nie wymagam
od toni pod lasem,
raz szmaragdowej,
raz szafirowej,
raz czarnej.

Na jedno się nie godzę.
Na swój powrót tam.
Przywilej obecności -
rezygnuję z niego.



Na tyle Cię przeżyłam
i tylko na tyle,
żeby myśleć z daleka.


Zranione skrzydła 2009-05-01
Znów dziś przeszła obok mnie
Jej postać rozmyła się w porannej mgle
Kiedyś mówiła: Kocham Cię
Czy byłem zbyt blisko by ją usłyszeć?
Czy zbyt daleko by zrozumieć?
I tylko rumieniec na Jej twarzy
Pozwala mi sądzić
Że byłem dla Niej Kimś ważnym
Nigdy nie powiedziałem Jej
Tego co chciałby usłyszeć
Nigdy nie umówiłam się
Z Nią
Czy ja tego nie chciałem?
Czy ja nie chciałem
Dostrzec uśmiechu na jej Twarzy?
Czy nie wierzyłem że to się może zdarzyć?
Czy jeszcze nadejdzie dzień
Kiedy nasze drogi znów skrzyżują się
Czy powiem Jej wówczas
Że minął dostateczny czas
Jak Ranne Ptaki
Które marzą o wspólnym locie
Których trzepot skrzydeł
Przerywa ciszę
Jesteśmy skazani no rozłąkę
Ona tu
A ja tam
Znów zostałem sam…


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz