poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Wrzesień 2011

Dla pkotwicy 2011-09-30
Dla Piotra

Wezmę paletę barw
i pomaluję dla Ciebie Świat
Nie powiedziałeś mi
jakich kolorów użyłbyś Ty sam
Nie posłużę się intuicją
i nie zgadnę co w Twej duszy gra
Ale mogę troszkę pomalować
Namaluję błękitne niebo
nad zieloną łąką
A tam w dali pod samotną
w polu brzozą
, będzie sarenka
Taka mała, niewielka
Ale bardzo ufna
I kiedy spojrzysz w jej stronę
dostrzeżesz, że Ona nie boi się Ciebie,
Kto wie może właśnie po to dziś
Wyszła na przechadzkę by spotkać Ciebie?
Kto wie?


                                                  Clara

Babiniec 2011-09-28
Tak się cieszyłam, że każdej z nas termin pasuje
nie było łatwo dopasować dzień i godzinę
Życie zweryfikowało nasz plan
Miałyśmy się spotkać w szóstkę
ale Kasi syn dzień wcześniej wrócił ze skręconą nogą
i została w domu
Grażynka miała rozwowę w sprawie pracy
a Gosia powiedziała, że się nie wyrobi...

Siedziałysmy sobie popijając kawę i zajadając się słodyczami
Potem jakaś kolacja na ciepło
Było fajnie
W Babskim gronie poruszałyśmy różne tematy
Potem jak z Anetką zostałyśmy we dwie
byłam w swoim żywiole!
O dzieciach to ja bym mogła bez końca mówić!
Anetka ma termin porodu na grudzień
Brzusio rośnie
Położyłam dłoń na jej brzuszku i gadałam do nienarodzonego synka :)
Mały kopał...
Niesamowite uczucie
Mówiłam Anetce o karmieniu piersią, pielęgnacji
Nawet wzięłyśmy misia Cocolino, na którym pokazałam całą kąpiel
łącznie z masażami
Anetka uczyła się jak przewracać umiejętnie maleństwo :)
Piboha przekonała się na własniej skórze, ża ja te wykłady o karmieniu jak z rękawa potrafię...
na poczekaniu ;)

:)

                                                                                                                Clara



Czas powitać 2011-09-23
Jesieeeń! Czas powitać jesień :)
Jak ja lubię te barwy
będzie pięknie...
Kolorowe piosenki zagrają w moich uszach

Szeleszcząc liśćmi
zagram dla Ciebie
w nowym rytmie
to co tak lubisz
to co daje ukojenie
którego szukałaś
A kiedy promień słońca
padnie na Twą twarz
poczujesz ciepło
Moje ciepło...


:)

              Clara
Kocham Cię 2011-09-18
Najpiękniejsza piosenka o miłości...

Życie blogera czyli ścieżki którymi kroczę 2011-09-15
Zostałam nominowana do Zabawy
Wklejam zatem logo:


Bardzo serdecznie dziękuję Ci Anaste za nominację :)))

Napisałam u Anaste w komentarzu iż nagnę zasady tak bym mogła wziąć udział w tym projekcie.
Dlaczego nie zastosuję się do wszystkich zasad?
Powody są dwa:
Nie chcę zapraszać i powiadamiać nominowanych o tym, że ich nominowałam
Nie wszędzie, nie pod każdym blogiem moim zdaniem można napisać o nominacji
Uważam, iż jeśli tu zajarzą dowiedzą się o tym, że ich wyróżniam :)

Tak
Dawno dawno temu
a to wcale nie jest bajka zaczęłam pisać bloga
Powód był prozaiczny
Moja córka chciała założyć sobie bloga, a ja nieufająca internetowi matka
postanowiłam najpierw sama założyć bloga i zobaczyć czym to się je
Jak już sobie trochę poblogowałam powiedziałam córce, że OK
może założyć własny blog

Każdy blog jest specyficzny
Acha jeszcze chciałam wrócić do tego co sobie pomyślałam jak zauważyłam te logo na jakimś blogu i linki od osób, które nominowały blogera
To nie jest łańcuszek, to są badania socjometryczne :)
ktoś sprawdza, które blogi są najpopularniejsze
najpopularniejsze, warte uwagi
Bloger, który kogoś nominuje czyni to z sympatii a i często chce się czegoś więcej dowiedzieć
o piszącym bloga

Każdy blog jest specyficzny
dlatego nie wystarcza mi jeden :P
W linkach u mnie po prawej znajdują się trzy linki do moich blogów :)
Serio!
Pomyślałam sobie, że ta cała zabawa służy temu by pokazać czytelnikom jakimi drogami chadzam

Proszę bardzo
zaglądam bardzo często na blogi radiowe
Mam hopla na punkcie RMFu!
Natomiast po prawej znajdują się linki do innych blogów
Teraz już chyba jasne, że nie mogę tam wyskoczyć z taką nominacją
pomyśleliby sobie: A ta co z Choinki się urwała?
Ale za to mogę tu nominować ich blogi

Marcin pisze o muzyce, wyciąga fantastyczne kawałki

Bardzo chcętnie czytałam blog Małgosi, ale już tam nie pracuje,
teraz Małgosię można znaleźć tutaj

Tomek hm... uwielbiam jego głos :)
W RMFie prowadzi m.in. program Wasza Muzyka

Przemek - jeśli słuchasz RMFu to skojarzysz
bo Przemek to jeden z Tych, którzy rano wyciągają z łóżek zaspanych słuchaczy
i rozśmieszają stojących w korkach kierowców :O

Darek prowadzi POP Listę i coś tam gada pod koniec w Must be the Music
nominuje :)

Michał ostatnio jest szpecem od łupków :)

Bogdan swój blog przekształcił w glob
a pod jego globem stworzyło się prawdziwe forum internetowe
komentatorzy dzielą się miedzy sobą informacjami, linkami, spostrzeżeniami

Grzegorz jeśli słuchasz RMFu skojarzysz
to ten, który przychodzi do Radia z różnymi nowinkami
nie tylko technicznymi. Uwielbiam te jego nowinki!

Robert pisze bajki na XXI wiek, językoznawca - jak go nazywam, podróżnik

Sławek któregoś pięknego dnia skasował blog, który prowadził
ale jak widać teraz znów pisze o pięknie przyrody i wariacjach kulinarnych

Jeśli chodzi o blogerów z interii itd.
to te blogi, które znajdują się w moich linkach odwiedzam

Ostatnio bardzo lubię czytać Ciszę, Pkotwicę, Nadzieipromyk, Kolilkę, Anaste, Pibohę,
ale nie oznacza to, że nie lubię czytać innych
Po prostu rzadziej wymieniamy się informacjami, zaniedbuję ich :(

i tu wyróżniam także:
Rustika, Blood Like Vine, Maczka, Marc, Li, Dahomey, Margarita51, Baw60,
teatime, kaforyfer, rycerz = notab, toskaniau, smieszka40, kolekcjoner pięknych chwil,
miozoto, malaczarna, rubin, 3mtb, ajednakromantyk, Valdemar, zawszelkacene
niektórzy poznikali... pozawieszali blogi...

No jeszcze przecież miałam powiedzieć o jednym Radiowcu, który już nie pracuje w RMFie

Paweł
Taaa to były czasy jak pracował w RMFie :)
Potem się przeprowadził na onet
ale nie zagrzał tam długo miejsca, Francji mu się zachciało,
ale po francuskiej stronie nie czuł się za dobrze i teraz można
go znaleźć na muzie


Pozdrawiam serdecznie :)

                                              Clara
Pamiętne chwile 2011-09-11
Każdy człowiek w swym życiu ma takie chwile
które wyryte w jego pamięci zostają w niej na zawsze
Cofając się do dzieciństwa, pierwszym wstrząsem
pamiętną chwilą jest dzień kiedy obawiałam się o mojego Brata
To był chłopak z głową pełną pomysłów
Bardzo absorbował rodziców i jako dziecko byłam zazdrosna o to
że jemu poświęcają więcej czasu, nieustannie o nim mówią
On zajmował ich uwagę
Teraz będąc matką potrafię to zrozumieć
Rodzice wciąż obawiali się o syna
o to, że coś nieprzewidywalnego do głowy mu strzeli

Miałam wtedy może z trzy lata
niecałe trzy
byliśmy nad morzem
Wtedy po raz pierwszy w życiu  modliłam się świadonie
w ściśle określonym celu
nie zdając sobie sprawy z tego, że się modlę
Cała historia skończyła się dobrze

Kolejny dzień, który zapamiętałam to moja I Komunia Św.
Powtarzałam wówczas, że chciałabym chodzić do komunii jak najczęściej
Ciocia sądziła, że chodzi mi o to całe przyjęcie towarzyszące temu dniu
i o prezenty, których dostałam sporo
A ja tłumaczyłam, że chodzi mi o komunię
Taka byłam mała, a jednak całkiem poważnie podeszłam do tego dnia

Wybór na Papieża Jana Pawła II

13 grudnia 1981
Dla mnie pamiętna data.

Zapytana o najszczęśliwszy dzień swego życia powiedziałam:
Narodziny dziecka
To niezrozumiałe dla moich znajomych
wręcz wykpiwane
myślę, że kiedyś zmienią zdanie, zrozumieją
jak ważnym i radosnym dniem dla matki
jest każdy z dni narodzin własnego dziecka
Ja miałam przyjemność poczuć się najszczęśliwszą z tego powodu trzy razy :)

11 września 2001
Dziś mija dziesięć lat od tej daty
a ja pamiętam...
To był wstrząs...

10 kwietnia 2010 roku
Także wstrząs...

                                                           Clara

I po Wakacjach 2011-09-01
Czuję się dziś doskonale
słowem: America! O!
Sądzę, że nie muszę tłumaczyć
Najistotniejsze jest to
że... cierpliwość popłaca
Nigdy nie miałam wątpliwości co do tego
że Miłość zwycięża
Tak... miłość nie jedno ma imię
ale zawsze zwycięża
I dziś Moja Matczyna Miłość została
hm...
Po prostu jestem szczęśliwą Matką
tyle

                                            :)

                                          Clara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz