piątek, 21 sierpnia 2015

Luty 2008

A tak sobie pogadam... 2008-02-29
Jakoś ostatnio mało biegam
po Waszych blogach
Zimno mi...
Zmienię szablon na cieplejszy...
No to zaraz wracam
Nie ma cieplutkich szablonów
to na początek ten...
Co też się ze mną dzieje...
Hm...
Wczoraj byłam w pracy do 17 z hakiem...
Dziś krócej... do 15
Byłam dziś na spotkaniu...
Myślałam, że załapie się
do projektu z Unii Europejskiej
i pójdę na kursy... no i takie zajęcia
które pomagają odbudować wiarę we własne siły
ale mam umowę o pracę...
a to dla tych co pracy nie mają...
Babeczka o mnie będzie pamiętać
i jak to będzie możliwe wkręci mnie...
Wczoraj miałam lichy dzień
byłam totalnie rozwalona emocjonalnie
płakałam... i nie miałam się na kim wesprzeć
jakoś przeżyłam tę noc...
Dziś po pracy poszłam na dłuuuuuuugi spacer
Byłam tam gdzie latem chodziłam
Tuliłam się do Wieeeeelkiego Dębu : )))
Leżałam na trawce...
Spacerowałam po wrzosowisku...
Ale sobie relaks sprawiłam :)))
Słuchawki na uszach i śpieeeeewałam!
Bardzo głośno!!!
Mieszkańcy lasu byli moimi słuchaczami
no i pies z którym tam poszłam...
Dawno tak nie śpiewałam...
Tu w domu nie mogę...
Rodzicielom to nie pasuje...
Nawet muzyki głośno nie mogę słuchać...
A tam w lesie miałam słuchawki na uszach
i mogłam robić co chcę...
Wygłupiałam się z psem : )))
To on wyciągnął mnie z chaty...
Jak wróciłam z pracy wlepił we mnie swe gały
i nie mogłam mu odmówić
Długo byliśmy...
wiało wietrzycho...
dlatego zmarzłam
Tam w lesie usiadłam na konarze i płakałam...

A teraz czuję się lepiej...
CAŁUSKI dla czytaczy

: )))

A przypomniało mi się coś
kumpel spytał mnie dziś
Masz GG
Nie - odparłam
A skype?
No mam
claraa2007
To Ty jesteś Claraaaaaa - zareagował zamyśleniem
he he Clarę zobaczył  : )))
No to wieta jakiego mam skypa

: )))
      
                                Clara

Znaki 2008-02-24
Słowa Faceta... Cytat... 2008-02-22
"Czy będą następne?
Odpowiem jak się odpowiada
przed komisją śledczą...
Nie wykluczam
Ale i nie potwierdzam..."

                                     T. B.
Cytat... 2008-02-19
"Miłość nie pyta o nic,
bo kiedy zaczynamy się nad nią zastanawiać,
ogarnia nas przerażenie, niewypowiedziany lęk,
którego nie sposób nazwać słowami.
Może jest to obawa bycia wzgardzonym,
odrzuconym, obawa, że pryśnie czar?
Może wydaje się to śmieszne,
ale właśnie tak się dzieje.
Dlatego nie należy stawiać pytań,
lecz działać.
Trzeba wystawiać się na ryzyko."


"Na brzegu rzeki Piedry..." Paulo Coelho
Walentynki 2008-02-14
Miłego dnia czytaczu Drogi
Dla Ciebie ode mnie
kwiat...
Taki sobie wierszyk... 2008-02-09
O nic nie pytam
Chcę wiedzieć więcej
Skradłeś mi serce
Nie oczekuję zbyt wiele
Bądź zawsze moim przyjacielem
                                          : )))
                                        Clara

Wiersz Adama Asnyka 2008-02-08
Myślałem, że to sen ...
Myślałem, że to sen, lecz to prawda była:
Z nadziemskich jasnych sfer do mnie tu zstąpiła,
Przyniosła dziwny blask w swoich modrych oczach,
Przyniosła kwiatów woń na złotych warkoczach,
Podała rączkę swą, szliśmy z sobą razem.
Przed nami jaśniał świat cudnym krajobrazem.
Pośród rozkosznych łąk i gajów mirtowych
Wiecznie zielonych wzgórz i wód szafirowych
Szliśmy, nie mówiąc nic, a mnie się wydało,
Żem życia mego pieśń wypowiedział całą,
Że z jej różanych ust, jak z otwartej księgi,
Czerpałem tajny skarb wiedzy i potęgi.
Wtem nagle przyszła myśl dziwna i szalona,
Żeby koniecznie dojść, skąd i kto jest ona?
I gdy zacząłem tak i ważyć, i badać,
Kwiaty zaczęły schnąć, a liście opadać,
I nastał szary mrok... a ja w swoim biegu
Stanąłem w gęstej mgle na przepaści brzegu.
Strwożony zmianą tą, zwróciłem się do niej;
Niestety, już jej dłoń nie była w mej dłoni.
Słyszałem tylko głos ginący w ciemności:
"Byłam natchnieniem twym, miarą twej młodości!"
I pozostałem sam — i noc świat pokryła!
Myślałem, że to sen — lecz to prawda była!
Rozmowa... 2008-02-06
Czym jest dla Ciebie rozmowa?
Ale o co Ci chodzi?
Dlaczego ze mną chcesz rozmawiać?
Cóż za pytanie…
No to odpowiedz…
Lubię rozmawiać…
Dlaczego ze mną?
Bo… Cię lubię
I fajnie mi się z Tobą gada…
Hm...
                                      : )))

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz