poniedziałek, 31 sierpnia 2015

Lipiec 2011

Queen 2011-07-31
Happy! 2011-07-26
Happy! I`m happy!
Taka radosna! Taka szczęśliwa!
:)
Ja :)
No bo dziś, kiedy coś, co zdawało się być niemożliwe,
nagle zmieniło swój status na możliwe

oszalałam z radości!
Moja dusza wystrzeliła
i fruwała gdzieś tam wysoko ;)

Już ją przywołałam do siebie
Tak się cieszę :)))
JUHU!
Uwielbiam się tak czuć!
Tryskam radością :)))

I przypomniała mi się piosenka sprzed lat
o
ta

                                                                       Clara
Uczta 2011-07-25
Wczoraj dostałam płytę
Wcale nie taka nowa ta płyta
Ale tan głoooos
ymmmm uwielbiam!
Aż ciary po plecach przechoadzą
Fish
Pokochałam jego głos jeszcze jak był wokalistą
zespołu Marillion
Zapraszam na muzycną ucztę

                                    :)))

                                    Clara

Ps.
Wrzucę tekst
np. to:

Do you still keep paper flowers in the bottom drawer with your Belgian lace
taking them out every year to watch the colors fade away?
Do you still believe in fairy tales, in battlements of shining castles
safe from the dragons that lie beneath the hill?
Are you still a Russian princess rescued by a gypsy dancer
to anyone who'll listen is that a story you tell?
You live a life of fantasy, your diary romantic fiction.

Can't you see it's hard for me, can you see what I am trying to say?
It's a gentleman's excuse me so I'll take on step to the side.
Can you get it in your head I'm tired of dancing?
For every one step forward we're taking two steps back.
Can you get it in your head I'm tired of dancing?

I know you still like old fashioned waltzes
your reflection in the mirror that you flirt with as you glide across the floor
but if I told you the music's over would you want to hear
that your dance card is empty that there's no-one really there?
Do you still believe in Santa Claus, that there's a millionaire
looking at your front door with a key to a life that you'd never understand?
All I have to offer is the love that I have, it's freely given
you'll see its value when you see what I've tried to say.

It's a gentleman's excuse me so I'll take on step to the side.
Can you get it in your head I'm tired of dancing?
For every one step forward I'm taking two steps back.
Can you get it in your head that from this one step forward
there's no turning back?
Can you get it inside your head I'm tired of dancing?
We're finished dancing
Nieproszeni goście ;) 2011-07-22
Deszcz sobie pada
Poszłam do ogrodu zobaczyć jakież to owoce mogłabym zebrać
Śliwki! Łał!
Nie wiem co to za odmiana
Tatuś sadził to drzewo
a ja nie zapytałam...
Patrzę na te fioletowe kuleczki
uśmiechają się do mnie
Wyciągnęłam po nie rękę
Oglądam z każdej strony
Śladów robaczków nie widzę
no to zajadam
ymmm pyszne
Wzięłam z domu naczynie do którego nazbierałam ich sporo
A potem już w domciu, w ciepełku
dryluję sobie
Patrzę a tu taki robaczek hallo - kiwa do mnie
uuuu :(
Myślisz, że ja wcześniej zjadłam takiego nieproszonego gościa???

                                                                             Clara
Nowa piosenka 2011-07-18
Często jest tak, że jak słyszę jakiś utwór
zapada mi w ucho i nie chce z niego wyjść
Tak było z Hollywood hills
A czasami potrzebuję więcej czasu...
by zaakceptować jakaś piosenkę
Ta nie spodobała mi się po pierwszym przesłuchaniu
ani po drugim, ani nawet po trzecim,
ale z każdym dniem jak ją słyszę podoba mi się coraz bardziej
Mam czasem takie drobne marzenia
drobne, które dają wiele radości
zależało mi na tym by Hollywood hills była na pierwszym
i w dniu kiedy słuchałam Pop Listy
a ona znalazła się na pierwszym
pomyślałam sobie, że mogę odfajkować
kolejne drobne marzenie do spełnienia
bo marzenia się spełniają :)
Początek tej piosenki, która z każdym dniem
znaczy dla mnie coraz więcej podobał mi się od zawsze,
ale całość zaczynam akceptować dopiero teraz
A Tobie się podoba?
Posłuchaj
Ja lubię słuchać z zamniętymi oczami
polecam

                                                Clara
Kocham morze 2011-07-10
Kocham morze
marzę o morzu
śnię o nim
pragnę się w nim zanurzyć
a skoro marzę na głos
to marzenie powinno się spełnić...


A te widoki...
Lubię patrzeć w dal
z wysokości

Najchętniej wspięłabym się pod samo niebo
tylko po to by podziwiać okolice...
Bo widać więcej, lepiej, dalej...


A tak sobie patrzyłam rok temu
i chcę tam wrócić

                              Clara

:) 2011-07-01
Jest lepiej...
Z każdym dniem jest coraz lepiej
                                                     :)

                                                     Clara

Ps.

Dziękuję Wam kochani za miłe słowa
i za modlitwę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz