piątek, 21 sierpnia 2015

Lipiec 2010

;) 2010-07-30
ka: postanowiłam umyć okno
eeeee: hoho a co się stało że taka mobilizacja?
ka: w sumie nic, w radiu mówili że jest słoneczny dzień
eeeee: no i co z tego?
ka: w moim pokoju nie był słoneczny

                                                 ;) Clara



Więcej
Szczęście 2010-07-24
Szczęście
ulotne?
tak mówią jedni
Inni powiadają:
złudne
jeszcze inni
że szczęśliwi czasu nie liczą
A co ja na to?
Szczeście to cudowny stan
Uwielbiam być taka radosna jak dziś :)
Co się stało?
Hm... nie powiem

JUHUUUU! Jaka ja jestem szczęśliwa!


                                                      :)))


                                                Clara
Bo marzenia się spełniają... 2010-07-19
Jak go zobaczyłam od razu się zakochałam
marzenia się spełniają :)
podeszłam do niego bardzo blisko
Te oczy... niesamowity jakiś taki błękit pomieszany z szarością
ten głos...
A wiesz jak się cieszył na mój widok!
Rewelacyjny wspaniały
Droczyłam się z nim
On nawet mi rękę przygryzał
podrapał mnie drań jeden
w ramię
Najpierw nie potrafiłam zapamiętać jego imienia
Jak go głaskałam czułam się fantastycznie
dosłownie zachorowałam
zaczęłam o nim marzyć

Przecudny Hasky

wabił się Youkon :)



Chłodne wieczory są jak zbawienie... 2010-07-15
Koniec 2010-07-12
Dziś mogę śmiało powiedzieć że sezon truskawkowy dobiega końca
Znów przyjdzie mi kolejny rok marzyć o świeżo zrywanych z krzka truskawkach
O tym smaku w ustach
Który chciałabym codziennie odczuwać...
A teraz póki są
Mam Coś dla Ciebie

Pyszny Coctail truskawkowy




        Smacznego!


                                                  Clara
Żółte plaże 2010-07-06
Kiedy byłam Małą dziewczynką miałam w swoim pokoju
taki adapter
staaary
to była taka ciemno czerwona walizka
jak się ją rozpięło to można było nastawić czarną płytę
Co wieczór włączałam Wawele...
I ta piosenka na którą dziś trafiłam zupełnie przypadkiem
usypiała mnie
Lubiłam słuchać jej wielokrotnie
Adapter miał taką fajną funkcję że jak płyta się skończyła wyłączał się :)
Potem miałam nowszy model adaptera
ale płyta ta sama... wyszukana w kolekcji płyt moich rodziców
Mój Brat nabijał się ze mnie że słucham Muzyki na czymś takim, a nie na normalnym kaseciaku
Ale ja co wieczór nastawiałam przed snem tą płytę
Nie pamiętam innych utworów z tej płyty
Pewnie by mi się przypomniały gdybym na nie trafiła w internecie
Hm... a ja tak kocham morze
Może dlatego morze że pewnie w mojej dziecięcej główce snułam marzenia o żótych plażach...

Ach te Chłopaki... 2010-07-02

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz