piątek, 21 sierpnia 2015

Sierpień 2009

Urszula 2009-08-30

1. Codzienny życia bieg,
wrażeń nowych brak,
smutnych spraw codzienny krąg,
czasu brak, a tak chcę
za marzeniem pobiec gdzieś.
Co na teraz muszę mieć,
by lepszy był mój świat,
wolną przestrzeń w życiu cel,
i w miłości wielkiej sens,
wiarę co rozpali ogień w nas.

Ref. Wstaje nowy dzień,
nie zatrzymam się,
naprawię dziś każdy błąd.
Wiarę w sobie mam,
silną niczym wiatr,
rozwieje złudzeń dym.

2. Przybywaj nowy dniu,
nieś sukcesu smak,
kończy się polarna noc,
tamten czas martwy tak,
co na jednej strunie grał.
Ciepłe słońce witam znów,
twarz promienną mam,
nie chcę dłużej nocą żyć,
pragnę blasku nowych dni,
nawet, jeśli to odmieni mnie.

Kiedy nowy dzień znów obudzi mnie,
minie tamten czas, na zawsze.

Cytacik... 2009-08-29
"Na dobrą pogodę
trzeba jeszcze poczekać"

                                    M. Z.
Sen... 2009-08-28
Miałam najpiękniejszy w życiu sen
I chyba powinnam w swym sercu
zachować jego treść...

Opowiem jak się spełni

                                        :)))

                                          Clara
Piosenka pasująca do słów Clary... 2009-08-26
The Kelly Family "An angel"

I wish I had a pair of wings
Had them last night in my dreams
I was chasing butterflies
Till the sunrise broke my eyes

Tonight the sky has glued my eyes
Cause what they see's an angel hive
I've got to touch that magic sky
And greet the Angels in their hive

Sometimes I wish I were an Angel
Sometimes I wish I were you

And all the sweet honey from above
Pour it all over me sweet love
And while you're flying around my head
Your honey kissed keep me fed

I wish I had your pair of wings
Had them last night in my dreams
I was lost in paradise
Wish I'd never opened my eyes

Sometimes I wish I were an Angel
Sometimes I wish I were you

But there's danger in the air
Tryin' so hard to be unfair
Danger's in the air
Tryin' so hard to give us a scare
But we're not afraid

Sometimes I wish I were an Angel
Sometimes I wish I were you
Wish I were you
Oh I wish I were you
Słowa 2009-08-23
Słowa

Tak lekkie jak słowika śpiew
Tak ciepłe jak
Jak pustynny deszcz
Umiały być tylko słowa twe heije
Tuliły mnie w ramionach snu
Chroniły przed każdym brakiem tchu
Myślałam że tak już pozostanie heije

Odnalazłam siebie w tobie
Nie potrafię cię zapomnieć
Bo jesteś obecny
w każdej chwili która mnie otacza
Wciąż pamiętam tamte chwile
W których tak mówiłeś tyle
Że kochasz że pragniesz
Bym była tylko z tobą tu na zawsze


Już ponad rok jak nie ma cię
Niewdzięczny los zmienia życia bieg
Tak trudno jest zacząć nowy dzień heije
Zatrzymam cię w pamięci mej
Chcę poczuć jak
Jak przytulam cię
Chce wierzyć że nic nie stało się heije

autor: Gosia Andrzejewicz
Słowa, ale czy tylko słowa? Nie, nie tylko... :) 2009-08-23

"To był ten sam uśmiech,
który miała dziękując Swannowi za jakiś dowód jego delikatności,
którą tak bardzo ceniła; za jakąś radę,której szukała
w jednej z owych poważnych okoliczności,
kiedy miała zaufanie tylko do niego".

"I kiedy wymieniałem osoby,
które widywałem w tym mieszanym nieco i sztucznymśrodowisku,
dokąd często ściągano te osoby z różnych światów i z niejakim trudem,
mama odgadywała natychmiast ich pochodzenie."

‘Pracujemy nieustannie nad tym, aby nadać kształt swojemu życiu, ale kopiując mimo woli, niby wzorek, rysy osoby, którą jesteśmy, nie zaś tej, którą byłoby nam miło.’

"Pan de Cambremer wyrażał naiwną radość,
że ogląda siedzibę, w której żył tak długo."


Znalezione w necie... 2009-08-23
Dla prawdziwej miłości
nie wystarczą same słowa.
Jeśli kogoś kochasz szczerze,
to tego kogoś zachowasz.

A jeśli nie potrafisz kochać,
to po co krzywdzić innych,
tych co kochają,
Bogu ducha winnych.

Kto nie kocha szczerze
ten sam nie będzie kochany,
a im więcej w miłości dumy,
tym głębsze zadaje rany!

Trzeba umieć rozróżnić
miłość od pożądania.
Jeśli pożądasz, to tylko bierzesz,
a miłość to umiejętność dawania!
Jeszcze o nas parę słów chciałam Ci powiedzieć... 2009-08-23
Gdy jesteś obok nic się nie liczy
znikają troski
puszcza lęk
mógłabym w Twych dłoniach
zasnąć na zawsze
nie przypuszczałam że to spotka mnie

Zegar odmierza w ciszy czas przeklinam los który dzisiaj rozdzielić chce nas
odejdź nim siebie znienawidzę za każdy dzień który dałeś mi
odejdź dopóki wiem ze wystarczy mi siły by nie zatrzymać Cię
choć bez Ciebie mój świat nagle traci najmniejszy sens
i nic nie jestem warta
odejdź nim siebie sama znienawidzę za każdy dzień

Gdy na mnie patrzysz
w Twych oczach nie ma mnie
widzę w nich tylko żal i strach
dziś moja miłość
tak Cię przytłacza
bo w Twoim sercu
dawno już wygasł żar

Zegar odmierza w ciszy czas przeklinam los który dzisiaj rozdzielić chce Nas
odejdź nim siebie sama znienawidzę za każdy dzień który dałeś mi
odejdź dopóki wiem ze wystarczy mi siły by nie zatrzymać Cię
choć bez Ciebie mój świat nagle traci najmniejszy sens 
i nic nie jestem warta
odejdzie nim siebie sama znienawidzę za każdy dzień

Gdy nadejdzie noc zaśnij tu jakby nigdy nic
rano udam że to był tylko sen

odejdź nim siebie sama znienawidzę za każdy dzień który dałeś mi
odejdź dopóki wiem ze wystarczy mi siły by nie zatrzymać Cię
choć bez Ciebie mój świat nagle traci najmniejszy sens
i nic nie jestem warta
odejdź nim siebie sama znienawidzę za każdy dzień

odejdź nim siebie sama znienawidzę za każdy dzień który dałeś mi
odejdź dopóki wiem ze wystarczy mi siły by
by nie zatrzymać Cię
mój kochny...

:)

                                                                                    Clara

Facet Przyjaciel 2009-08-22
Czasem jest tak że w życiu człowieka pojawia się Ktoś
Ktoś do Kogo ciągnie jakaś niewyobrażalna, niwytłumaczalna siła
Mam takiego Kogoś
To Facet Przyjaciel
Kocham Go :)
I On o tym wie
wiedzą też inni ludzie
Przy nim czuję się dobrze
Zawsze
Choć nie spotykamy się
to wiem że On jest blisko mnie
O każdej porze dnia i nocy mogę się do Niego zwrócić
Powiedzieć mu zawsze o wszystkim :)
To wspaniałe
Przyjaciel
Dlaczego nie jestem z Nim?
Bo to niemożliwe z pewnych wzgledów
Mam swoje marzenia
o rodzinie o życiu...
normalnym życiu pełnym ciepła i miłości
On o tym wie
I wie, że moim marzeniem jst stanąć na ślubnym kobiercu
w kościele...
I mam nadzieję że to marzenie się spełni
Kiedyś...

Mam kilku przyjaciół Facetów
Niedawno spotkałam się z Przyjacielem
podarował mi dwa wspaniałe wieczory
wspierał mnie
nawet popłakałam się przy nim
chwycił mnie za rękę
To było miłe :)

"Cieszę się że mogłem pomóc" - powiedział
Warto mieć Przyjaciela
:)

                                                                    Clara


Nie mogę... 2009-08-13

Perfect

Nie mogę
Ci wiele dać

Sto gorących słów,
gdy na dworze mróz
Niewyspaną noc,
jeden koc
Solo moich ust,
gitarowy blues
Kilka dróg na skrót,
parę stów...
Nie mogę Ci wiele dać
Nie mogę Ci wiele dać
Bo sam niewiele mam
Nie mogę dać wiele Ci
Nie mogę dać wiele Ci
Przykro mi
Osiem znanych nut,
McCartney'a but
Kilka niezłych płyt,
jeden kicz
Siedem chudych lat,
Talię zgranych kart
Południowy głód,
kurz i brud
Nie mogę Ci wiele dać
Nie mogę ci wiele dać
Bo sam niewiele mam
Nie mogę dać wiele Ci
Nie mogę dać wiele Ci
Przykro mi
Nie mogę Ci wiele dać
Nie mogę ci wiele dać
Bo sam niewiele mam
Nie mogę dać wiele Ci
Nie mogę dać wiele Ci
Przykro mi
Nadgryziony wdzięk,
pustej szklanki brzęk
Niespełniony sen, itp.
Podzielony świat,
myśli warte krat
Zaleczony lęk,
weź co chcesz
Sto gorących słów,
gdy na dworze mróz
Niewyspaną noc,
jeden koc Solo moich ust,
gitarowy blues
Kilka dróg na skrót, parę stów...
Nie mogę Ci wiele dać
Nie mogę ci wiele dać
Bo sam niewiele mam
Nie mogę dać wiele Ci
Nie mogę dać wiele Ci
Przykro mi
Osiem znanych nut,
McCartney'a but
Kilka niezłych płyt,
jeden kicz
Siedem chudych lat,
Talię zgranych kart
Południowy głód,
kurz i brud
Nie mogę Ci wiele dać
Nie mogę ci wiele dać
Bo sam niewiele mam
Nie mogę dać wiele Ci
Nie mogę dać wiele Ci
Przykro mi
Nie mogę Ci wiele dać
Nie mogę ci wiele dać
Bo sam niewiele mam
Nie mogę dać wiele Ci
Nie mogę dać wiele Ci
Przykro mi
Nadgryziony wdzięk,
pustej szklanki brzęk
Niespełniony sen, itp.
Podzielony świat,
myśli warte krat
Zaleczony lęk,
weź co chcesz...
Cień w dolinie mgieł... 2009-08-09
Wilki


Mamy armie dwie co strzegą naszych snów
Mamy siebie i budzi nas ciągle strach
Nie umiemy już budować swego domu
Nie czekamy już na nic

Jak jeden cień w dolinie mgieł

Kiedy przyjdzie dzień i zbudzi nasze ręce
Kiedyś może wszystko zmieni się



Wędrujemy tak przez puste korytarze
Wędrujemy tak dzisiaj wszyscy

Jak jeden cień w dolinie mgieł
:) 2009-08-01

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz