piątek, 21 sierpnia 2015

Styczeń 2009

A jak Ty mślisz? 2009-01-26
Czy każdemu można powiedzieć magiczne
Kocham Cię?

Ja powiedziałam że to zależy od tego czy ta osoba
której chcemy to powiedzieć jest w stałym związku
bo jeśli chłopak mieszka z dziewczyną
badź facet z żoną to Nie!
Nakrzyczeli na mnie!
Trzeba mówić kocham Cię! jeśli kochasz
No fakt mają rację
Bo przecież często się zdarza że para mieszka razem
czy dwoje ludzi jest małżeństwem ale im się nie układa
i właśnie innych dwoje może być razem szczęśliwych
Ja nie uznawałam tak zwanego chodzenia
Zawsze byłam wolnym strzelcem
Spotykałam się z kim chciałam i z każdym mogłam iść na kawę czy spacer
nie musiałam się ukrywać z tym przed nikim
Moje koleżanki często umawiały się z kilkoma chłopakami
ale każdemu mówiły że jest jedyny
i bały się że ten drugi czy trzeci dowie się że Ona była z kimś innym na spotkaniu
Dla mnie to obłuda
Związek powinien być budowany na zaufaniu
A jak hipotetycznie z kimś bym była a chciłabym spotkać się z kimś innym
powiedziałabym mu o tym
Podano przykład:
Spotykasz koleżankę - chodzi o Faceta
Idziesz z Nią na kawę a właśnie wtedy przechodzi ulicą Twoja dziewczyna
Jak się zachowasz?
Ja powiedziałam że gdybym była w takiej sytuacji i spotkałabym kolegę
piła z nim kawę a przechodziłby mój Facet wybiegłabym i zawołała swego Faceta
mówiąc: Słuchaj właśnie spotkałam Tego i tego kumpla musisz Go poznać
O matko!
To się dopiero zaczęło!
Ty nie wiesz co mówisz!
On nie byłby zachwycony!
Lepiej udawać że go nie widzisz!
No Nie! Tak nie można żyć! - moim zdaniem
A co jeśli ten ktoś widział Cię ale udawał że nie widzi?
Potem spyta gdzie spędzałaś/ spedzałeś popołudnie i bedziesz kłamać?
Wasz związek się rozpadnie!!! Tak myślę
Nie wolno kłamać! :)

A teraz kwestia druga
Czy przyjacielowi można powiedzieć że się Go kocha?
Ja mówię że Tak
Przyjaciel to nie partner i można mu o tym powiedzieć
To mi się dostało!
Jak powiesz przyjacielowi że Go kochasz to już nie będzie to
przyjaźń skończona
przestaniecie się spotykać
Nie! Nie zgadzam się
Jeśli nawet mój przyjaciel ma dziewczynę czy żonę ja mogę mu powiedzieć że go kocham
bo to niczego nie zmienia między nami
Ja nie chcę Go odebrać dziewczynie czy żonie. Nie poluje na Niego. To przyjaciel
Szanuję Go

Tak ja to chyba z kosmosu jestem
Inaczej postrzegam i odbieram świat
Chciałabym żeby życie było prostsze
Ale widzę że skoro ja inaczej reaguję
to inni mogą mnie po prostu nie rozumieć
Szkoda że nie rozumie mnie każdy

Jeszcze jedna sytuacja:
Jesteś na imprezie ze swym chłopakiem bądź mężem
I podczas tej imprezy jedna z twoich koleżanek przytula się do Twojego Faceta
Jak reagujesz? Jak się w tej sytuacji czujesz?
Ja obserwuję ich chwilę
Jeśli to koleżanka którą znam i ufam jej to nawet nie muszę ich obserwować
pozwalam na to
Jeśli nie znam jej zbyt dobrze to obserwuję ich
Jeśli ich zachowanie nie ma zabarwienia erotycznego pozwalam na to
Jeśli uważam że przekraczają granice proszę swego Faceta na rozmowę
I mówię Mu iż uważam że Ona na Niego leci i żeby uważał i zastanowił się co robi


Oczywiście zgadzam się z Wami
Nie można rzucać Kocham Cię każdemu
Ja nie wypowiadam tych słów ot tak sobie
Mają dla mnie bardzo duże znaczenie
Jednak można kochać również przyjaciela
Uważam że te słowa nie są zarezerwowane tylko dla partnera
Kocham Cię mówi się osobie którą się kocha
Tylko tej osobie :)
Cytat... 2009-01-21
"Milczenie jest niemym krzykiem,
cichym buntem przeciwko niesprawiedliwości"


To ja sobie pomilczę...

                                      Clara

Szkoda 2009-01-19
Szkoda że nie mogę wklejać fotek
dałabym teraz jakiś fajny obrazek
Tak dla poprawy nastroju
Ale skoro nie mam innego wyjścia
to sobie pogadam chwilę
Fajnie że mam blog i mogę sobie pisać
na nim kiedy chcę
A tym milej jest jak Ktoś przeczyta moje słowa
i nie przejdzie obok obojętnie
Ilość komentarzy swiadczy o tym iż nie piszę ciekawie
Ale ja nie piszę pod publikę
by się podobało
Piszę bo lubię
Jestem gadułą
ale potrafię tez milczeć
Już dawno pojęłam że te okresy kiedy milczę
są gorsze
ze względu na to że ja chcę powiedzieć zbyt wiele na raz
Nie to nie chodzi o to że nie wiem od czego zacząć
Po prostu wiele spraw się nakłada
i nawet nie chce mi się mówić
Może to raczej tak wygląda
Słucham sobie radia
kuję bo sesja teraz
no i kombinuję
Widziałam taki plakat
praca dla studentów w USA w wakacje
Łaaa już bym tam pojechała :)
Ale to nie takie proste
Szukam pracy
z marnym skutkiem
I to mnie dobija
                      :(

Ale miałam sobie tą pisaniną poprawić nastrój
a nie go jeszcze bardziej pogorszyć
No to muszę coś wymyślić
Ale co?
Jakoś nie mam pomysłu
Zabiorę się za książkę
będę musiała się skupić nad tym co czytam
i przestanę się użalać nad sobą :)

                                Pozdrówka
                                dla czytaczy
    
                                           Clara

Cytacik 2009-01-16
"Kobietę łatwiej rozebrać
wbrew jej woli
niż ubrać po jej myśli"
  
                                R. K.

Tylko Facet może coś takiego powiedzieć o kobiecie

                                                                              Clara
Trochę deszczu :) 2009-01-13
Kolejny dzień staram się pozbierać,
niewiele o tym wiem.
Kolejny dzień staram się zrozumieć,
co zdarzyło się.
Jak anioła głos,
Usłyszałem Ją.
Powiedziała patrz…

Pamiętam jak razem z letnim deszczem,
spadłeś z nieba mi.
Pamiętam jak wszystko oszalało,
pogoda, Ja i Ty.
Kroplą deszczu namaluję Cię
A potem długo sam - sam w to nie uwierzę
Kroplą deszczu spłynie Twoja twarz
W tej kropli będę Ja - i z sobą mnie zabierzesz

Czekam aż znów spadnie deszcz,
gdy całe miasto w słońcu kąpie się.
Czekam aż znów spadnie deszcz,
w kroplach deszczu się odnajdę wiem.
wiem
Od tamtych chwil miasto pachnie Tobą,
mosty, parki, bzy.
Od tamtych chwil każdy kogo mijam,
wygląda tak jak Ty...


Obiecałam... 2009-01-09
Obiecałam dopisać później pod jaki punkt ankiety
podciągnę swoje życie...
Nie jest łatwo zadecydować
Każdy człowiek staje pewnego dnia przed wyborem
i nie może się wycofać
musi podjąć decyzję
i właśnie gdybym musiała wybrać tylko jeden punkt
to postawiłabym na jedynkę
Brawo aga :)
Nie jest to życie pełne miłości
takie jak mogłoby się wydawać...
że tak powinno wyglądać życie pełne miłości
Moje życie jest pełne miłości do świata i ludzi
Ale nie mam Faceta
w związku z tym w życiu brak mi właśnie partnera życiowego
Ale to zabrzmiało poważnie! :)
Ale taka jest prawda
Widzisz Dahomey`u
straciłeś wszystkie oszczędności :(
Ja owszem chciałabym mieć życie kolorowe
A cóż ono dla mnie oznacza?
Otuż kolorowe życie
to życie ustabilizowane
pełne spokoju i miłości
z tym jednym jedynym :)
Wiem że jeszcze takie życie będę wiodła
Jak będę miała Faceta
wszystko się zmieni
Będę miała oparcie 24 godziny na dobę
Owszem są osoby do których mogę się zwrócić
kiedy się pali i wali
I za to Wam moi kochni dziękuję :)))
Muszę przyznać szczerze że z Wami
każdy mój dzień ma tęczowe barwy :)

                                                                  Clara
2009-01-08
Założyłam taki blog Clara2007.blog.interia.pl/Clara

Ale nic mi to nie dało :(
I tak limit miejsca przekroczony
Jeszcze na tym nowym blogu niczego nie napisałam
ale w sumie fajne takie miejsce
nie każdy będzie o nim wiedział :)
no bo do linków nie dam tego adresu
Hm... sama nie wiem co tam będę pisać
i czy ktoś mnie tam znajdzie
hi hi

Śniegu w koło tyle
ile trzeba
Słoneczko ogrzewa
A Wiatr szaleje nocami
Tak pędzi jakby nie mógł
bądź też nie chciał się zatrzymać
Dziś nie było księżycowej Nocy
Dziś nie spacerowałam
Targana bólem i złością
Miała ochotę...
Przełożyć komuś :P
Taka złośnica jestem
A co?
Ale nie... nikomu nie przyłożyłam
I tak by to nie zlikwidowało tego co
mnie do takiego stanu doprowadziło

Całuski dla czytaczy

                              Clara

                              Wciąż ta sama
                              Choć może bardziej odkryta


:( 2009-01-07
Skończyło Mi się miejsce na blogu
nie mogę dodawać fotek :(
Wiem że jest jakiś sposób by fotki były w innym miejscu zapisywane
ale nie wiem jak to zrobić
bo jakoś nie uśmiecha mi się by zakładać inny blog
Clara2007 przestałaby wówczas istnieć
a to nie jest możliwe
Clara
jak ten  Feniks upada i wznosi się
i trawać będzie dopóki mam możliwość pisania
dopóki żyję :)


Zima
Śnieg
i księżycowa noc
a nocą spacer po parku
Na śniegu drobne ślady stóp...
To moje ślady...
Idę samotnie
Jestem sama
na tym nocnym spacerze
Biorę głąboki wdech
Zimne powietrze wypełnia moje płuca...
Rozpościeram ręce
I wiruję wokoło
niczym płatki śniegu na wietrze...
Ach co za noc...
Chcę takich nocy więcej...
Chcę jeszcze...

                   :)))
                   Clara

Tylko Mi się śni... 2009-01-06
Zima w Moim Krakowie :) 2009-01-05





W Krakowie jest teraz około cztery pięć stopni na minusie
A śnieguuuuu :)))
Lubię taką zimę ze śniegiem :)))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz