piątek, 21 sierpnia 2015

Wrzesień 2009

Dla Chłopaków 2009-09-30
Dla Wszystkich Mężczyzn, Facetów i Chłopaków
z okazji Dnia Chłopaka


Życzę Ci wszystkiego najlepszego
Radosnych poranków
Wspaniałych dni
i wymarzonych nocy
 i abyś przez  życie kroczył
u boku świetnej dziewczyny
                                         :)


A ja posyłam Ci Całusa
                                         :*




                                                                   
                                                                  Clara
Jedno z moich marzeń... Do spełnienia :) 2009-09-26
Cytacik... 2009-09-24
"[...] Dzielenie łóża
ujmuje snu
ale dodaje okazji
by mnożyć przyjemność"

                             D. D.
Nastała Jesień 2009-09-23
Mówisz: Jesień
Mają się pojawić deszcze?
A jesienią może być tak ciepło
i przyjemnie jak latem
Jesień barwy ze sobą niesie
Ach Jesień...
Jesień
powieje ciepłym wiatrem
i z drzew zabierze kolorowe liście
Na niebie sznur odlatujących ptaków
Nocą perły gwiazd
srebrzących się
i księżyc
zawsze tajemniczy
czasem schowany za chmurami
Ludzie spacerujący parkowymi alejkami
I gdzieś między drzewami
pochowane wspomnienia
i namalowane barwne marzenia
które podobnie jak latem
będę zbierać do kosza
pełnego kolorów lata i jesieni

                            Clara

                                :)))

Cytacik... 2009-09-21
"Zawsze coś za coś"

                              M.
Cytacik... 2009-09-21
"[...] Paradoksalnie to zabrzmi
Ale gdyby nie łzy
bylibyśmy w życiu nieszczęśliwi"

                                            D. D.
Cytacik... 2009-09-21
"Swiat to Sen Wariata
śniony nieprzytomnie
- jak mawiał poeta"

                         B. Z.
Temat do rozważań 2009-09-13
Czy jest różnica w słowach polowanie, podryw, zdobywanie?
Moim zdaniem jest.
Polowanie to upatrzenie sobie jakiegoś obiektu i dążenie do zdobycia.
Tu wkrada się słowo zdobywanie, ale zdobycie a zdobywanie to co innego.
Maja koleżanka kiedyś założyła się o Coca - Colę że upoluje faceta.
Dążyła do celu
Facet był jej. Chodzili ze sobą jak się to mówi.
Ale Ona nie darzyła go żadnym uczuciem
On zabierał ją do restauracji, kupował jej różne rzeczy.
Pobawiła się nim i go zostawiła
bez wyrzutów sumienia.
Ale czy naprawdę nie czyła się źle tak właśnie postępując z człowiekiem?
Bawiąc się nim?
Ja w to nie wierzę!!!
Może dlatego że jestem inna niż Ona...
A co mówili o Niej moi kumple?
Mi kumple mówili o wszystkim :)
Mówili: "Ona jest pusta w środku!
Leci na kasę, to widać!"
No dzięki!
Jeśli jej na takiej opini w oczach facetów zależy
to moje gratulacje :P
Zdobywanie to jakby chęć przekazania drugiej osobie,
że Ci naprawdę zależy na niej, a nie na jednej nazwijmy to nocy.
Można zdobywać czyjeś zaufanie. Ja bym się ku takiemu postępowaniu skłoniła.
Ale muszę pokazać danej osobie na której mi zależy jaka jestem naprawdę
co myślę... nawet kiedy milczę...
A podryw to taki flirt zabawa, dla podniesienia poczucia wartości.
Poczucia że może być miło tak zwyczajnie. Taki flirt nie jest przejawem tego że kogoś
pragniesz, lecz że miło Ci w jego towarzystwie :)


                                                                                                                                                 Clara

Cytacik... 2009-09-13
Drogą do marzeń

Wybiegnąć chcę na ścieżkę ku pięknym chwilom lat
I dotąd niech prowadzi przez smętne wrota bram,
Aż ujrzę mojej myśli nieodwracalny stan
By pisać obojętność na kartkach wspólnych dat.

Tak tęsknie podpalałam uczucia swego tren,
Bym wierzyć nauczyła zgubiony w drodze żal -
Że życie to jest jawa, lecz czasem nad nim cień
Zamienia nasze szczęście w tęsknoty siną dal.

Gdy czasu wspomnień siła jak mrok zawiśnie w tle
I marzeń zawieruszy odlany w ciszy ślad
A ból rozmiękcza myśli by chwycić uczuć smak,

I ulżyć nam w cierpieniu, gdy wszystko idzie źle
Muzykę zapraszamy do takich duszy miejsc,
By uśmiech wpisać w chwilę zgubionych w drodze serc.


Jestem obserwatorem 2009-09-09
Wchodziliśmy na jedną z Zamkowych Wież
Kręte schody prowadziły na górę
Ale w pewnym momencie kręcone schody skończyły się
i na samą górę należało wejść po stromych schodach
Pani R wpadła w panikę i powiedziała:
Ja dalej nie idę! Nie wejdę! Boję się! zaczęła płakać
Stworzyliśmy zator tuż przed samym celem
Reszta grupy podzieliła jej lęk i również odmówiła wejścia po stromych schodach
Przepuściliśmy starszego Pana i starszą Panią chodzącą o lasce
rozmawiających po angielsku
Oni weszli
Weszła też młoda kobieta
Młody mężczyzna czekał ustępując nam miejsca
Poprosiłam by przeszedł, bo to chwilę jeszcze potrwa nim wejdziemy
Jedna z nas odważyła się wejść
Weszliśmy i my
Jedna młoda dziewczyna została przy oknie
Powiedziała że ma prawo odmówić a ja nie mam prawa jej zmusić by szła dalej
Pozwoliłam jej pozostać
Na wieży Pani R powiedziałam że jestem z niej dumna iż pokonała lęk
mówiłam że to bardzo ważne by pokonywać własne lęki...
Była zachwycona widokami
Wychylała się wręcz
i prosiła bym robiła jej zdjęcia
Młody mężczyzna również zachwycał się widokami
i robił zdjęcia
Zrobił jedno ze zdjęć młodej kobiecie
potem Ona jemu zrobiła zdjęcie
Zaproponowałam
"Może zrobię Pańswu razem zdjęcie?"
Ona nie odpowiedziała
On podał aparat
Powiedział:
"My wyjątkowo nie bedziemy się przytulać
bo chcę by było widać to co jest za nami..."
Potem spotkaliśmy się w innym miejscu
Patrzyli na anglojęzycznych staruszków najwyraźniej z nimi przyjechali
a może ich podziwiali?

On podchodził do miejsc z których były piękne widoki
Ona zawsze z dala od niego
On wołał ją wielikrotnie
Nie podeszła
Potem doszliśmy do takiego miejsca gdzie droga była zagrodzona
drewnianymi belkami
Jedna osoba powiedziała do mnie: Nie ma przejścia!
Dalej nie idziemy
Tamten Pan przeszedł - powiedziałam
Musi być jakaś droga - dodałam
No i my też poszliśmy tamtą drogą
Spojrzeliśmy na strome schody po jakich wchodziliśmy
Tamci nawet razem nie schodzili...
Czy On myślał że ta wycieczka coś zmieni w ich życiu?
Może nie potrafią ze sobą rozmawiać
Może jest szansa by znów ich miłość rozgorzała
a może są tuż przed rozstaniem
tylko żadne z nich nie potrafi powiedziać: "Odchodzę"
i żyją obok siebie
są razem i nie są razem
Ta anglojęzyczna para była razem
Razem zachwycali się widokami
szli blisko siebie...

                                                                               Clara

Nawet



Z Tobą chcę oglądać Świat 2009-09-06
Z Tobą chcę oglądać świat

Z Tobą chcę oglądać świat
wśród wysokich błądzić traw
Wtedy to wszystko, to, to co widzę, czuję
naprawdę jest

Kwitnie sad, powiał wiatr tak jak śnieg
sypnął kwiat, wszystko to naprawdę jest

Z Tobą chcę oglądać świat, jaki piękny księżyc,
patrz
Widzisz to , to co ja, jakie to jest proste
wystarczy być

Jaki świat, jaki blask, jaki ptak
wszystko to, to wszystko w nas

Gdy ty i ja, cały świat jest dla nas
gdy ty i ja
Zapach łąk, plaży piach, nocy mrok
światło dnia
wszystko to, gdy ty i ja


Cytacik... 2009-09-06
"A moja babcia zawsze mówiła że
Facet musi być ciut ładniejszy od Małpy..."

                                                        P. J.

ha ha ciut!
i musi być tak zwinny jak Małpa!
conajmniej

                                                 :)))

                                                 Clara

Cytacik... 2009-09-05
"Początki są zawsze trudne..."

                                           M. Z.
Cytacik... 2009-09-05
"WOLNOŚĆ....
to jedyna prawdziwa siła, jaką znam...
Wolność oznacza pokonanie ograniczeń....
wolny człowiek pozwala, by uniósł go wiatr,
potrafi sie rozpłynąć....
Osiagnąć wolność to być jak płonąca świeczka,
która nie czuje sie gorsza od miliona gwiazd i nie udaje ,
ze jest czymś innym......."

                                                                                     (Paulo Coelho)

Styl 2009-09-05
Ubieram się na sportowo
Od zawsze :);)
Jak sukienka to najlepiej jeansowa
Lubię jeans
Nie ubieram się tak by zamaskować ile mam lat
taki jest mój styl
i nikt nie zmusi mnie do założenia garsonki!
Ubrana na sportowo czuję się dobrze
lubię na przykład męskie koszule :P
wiadomo czasem muszę wyglądać grzecznie
jak jakaś urzędniczka
i założyć białą bluzeczkę i spódniczkę
ale jak tylko mogę unikam takich ubrań
Uważam że ubierając się w ciuchy jakie lubię
czuję się swobodnie
jestem jakby silniejsza
czuję się pewnie :)

Dziś chłodny dzień
ale lato ma jeszcze o sobie przypomnieć
i znów zza chmur wyjrzy Słońce :)

Miłego dnia

                                          Clara
                                                  :)

Widziałam... 2009-09-02
Varius Manx

Orła Cień

Widziałam orła cień
Do góry wzbił się niczym wiatr
Niebo to jego świat
Z obłokiem tańczył w świetle dnia

Widziałam orła cień
Do góry wzbił się niczym wiatr
Niebo to jego świat
Z obłokiem tańczył w świetle dnia

Słyszał ludzki szept
Krzyczał, że wolność domem jest
Nie ma końca drogi tej
I że nie wie co to gniew

Przemierzał życia sens
Skrzydłami witał każdy dzień
Zataczał lądy, morza łez
Bezpamiętnie gasił gniew

Choć pamięć krótka jest
Zostawiła słów tych treść
Nie umknie jej już żaden gest
Żadna myśl i żaden sens
Dzień w którym pękło niebo... 2009-09-01
Dżem

Dzień w którym pękło niebo

Powiedział Pan, Powiedział Pan
Daję Wam ogień
Podajcie sobie ręce i żyjcie w zgodzie
Żyjcie w zgodzie z ptakami
Niech płoną serca
I oczy Wasze niech nigdy nie znają łez
Nie znają łez

Odszedł a ciało swe pogodził z ptakiem
I wiecznym cierpieniem
I była miłość
I była zgoda
Każdy był wolny
Wolny był każdy ptak | x2

Pewnego dnia, pewnego dnia pękło niebo
I lunął straszny deszcz
Wtedy krzyknął ktoś
I chłód ogarnął wszystkie serca
A w oczach pojawił się strach
Ludzie podali sobie noże zamiast rąk
I upiekli ptaki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz