piątek, 21 sierpnia 2015

Czerwiec 2009

Rysowane Tobie... 2009-06-30
A nawet jeśli to, co teraz ważne
Pamięcią po nas nigdy nie zostanie
Dam Ci coś jeszcze,
zawsze dawałem przecież
Same drobiazgi,
szczęściu nic nie trzeba więcej

Rysowane Tobie w gazecie serce
Godzinami czekanymi, ode mnie
Papierowe zdjęcia robione wszędzie
Postarzeją się jak nic zamiast nas

A nawet jeśli prędzej niż te chmury
Obrazy nasze będą ludzie gubić
Przecież to jasne,
dzisiaj żyjemy właśnie
Dam ci kolory,
zanim pamięć nie wyblaknie

Rysowane Tobie w gazecie serce
Godzinami czekanymi, ode mnie
Papierowe zdjęcia robione wszędzie
Postarzeją się jak nic zamiast nas

Rysowane Tobie w gazecie serce
Godzinami czekanymi, ode mnie
Najśmieszniejszą dla mnie minę na świecie
Zdjęcie twojej takiej w kieszeni mam
:) 2009-06-30
Pszczółki to robią,
muchy to robią,
motyle też to robią,
a może my też to zrobimy?...
eeee zapomnij o tym...
my i tak nigdy nie nauczymy się latać... :)
Lato 2009-06-29
Lato wszędzie
Co to będzie?
Co to będzie?
Jak to co?
Ja potrafią zadbać o tego człowieka
A On o mnie też :)
Jabłuszko 2009-06-27
Czasem 2009-06-25
"Czasem trzeba z życia zniknąć
żeby żyć..."
Dwa Światy 2009-06-24
Spotkałam się z koleżanką
zapytała: Wiesz czym różni się facet bogaty od faceta biednego?
Czym?
"Faceta bogatego stać na kochankę
a biedny jak zdradzi żonę
przyjdzie do niej na kolanach i powie o zdradzie..."

Poznałam Dwa Światy
Nie nie byłam niczyją kochanką!
Byłam z Facetem z kasą
Było mnie stać na wakacje
mogłam sobie jechać na trzy miesiące nad morze
i przysłowiowo leżeć do góry brzuchem
jeść obiady w drogich restauracjach
podczas gdy innych nie stać na to by pojechać nad nasze polskie morze
Była kasa
ale zabrakło czegoś
Brakowało wspólnych rozmów
zrozumienia
Miłości...
Odeszłam od niego

Tak, faktycznie pamiętam
poznałam wielu ludzi z kasą
Oni żyją inczej
jak idą do marketu to za jedne zakupy płacą
kilkaset złotych
Jakby ktoś im kazał przeżyć za 600 zł miesiąc
i wyżywić z tego rodzinę, opłacić mieszkanie
zaśmialiby się w twarz i powiedzieli: to niemożliwe!
A ludzie tak żyją

Poznałam znajomych mego Byłego faceta
zarówno kobiety i mężczyźni mieli kogoś na boku
inni o tym wiedzieli, ich partner życiowy nie
Kochanka dostawała dom, samochód
ciuchy, kasę
jeździli wspólnie na weekendy, urlopy
a żona
w domu
Taki facet z kasą jak mu się w domu nie ukada
albo jak chce poczuć trochę adrenaliny
bierze sobie dziewczynę
Te młode są atrakcyjne
No już nie będę wnikała pod jakim względem
a żona
w domu

Czy Oni są szczęśiwi?
Chyba nie myślą o tym
żyją lekko
"Korzystają z życia"
Śmiechu warte!

Ja wolę żyć spokojnie
z uśmiechem na ustach
i cieszę się że już nie jestem z tamtym facetem
Moje życie jest zupełnie inne
Bogate
Duchowo :)

                          Miłego dnia :)


                                       Clara
Ona nie ona 2009-06-22
Ona

Była ciepła
była spokojna
A kiedy Słońce już jej nie chciało ogrzać
stała samotna
jak zgaszona świeca
nie bił od niej płomień
Nie chciała nikogo dotykać
A pragnęła zasnąć w moich ramionach

                                                           Clara
:) 2009-06-12
Facet spotyka kolegę
- Co Ci jest?
- Ząb mnie boli
Znasz jakiegoś dobrego dentystę?
- Znam, ale jest anglikiem
- Spokojnie, Poradzę sobie

Facet wchodzi do gabinetu
siada na fotelu i pokazując dentyście szczękę
mówi:
- Tu!
Dentysta wyrwał mu dwa zęby

Na drugi dzień facet spotyka tego samego kolegę
- No i jak?
- Jakiś dziwny ten dentysta, powiedziałem mu tylko: tu
a On mi dwa zęby wyrwał
- Przecież  "two" po angielsku znaczy dwa!
- Acha nie wiedziałem, mogłeś mi wcześniej powiedzieć
ale mam jeszcze jeden ząb do leczenia jutro do niego idę
już nie popełnie tego błędu
- Powodzenia

Kolejnego dnia facet wchodzi do gabinetu dentysty
siada na fotelu, pokazuje na szczękę i mówi:
- Ten!

                                                                               hi hi hi

                                                                               :)

                                                                              Clara
Cudowny dzień 2009-06-11
Cudowny dzień
Podmuch wiatru
Słońce
które przysłaniają chmury uparcie
Ale pogoda nie dała za wygraną
Wiatr przegnał ciemne chmury
i przegonił je w dalekie odległe zakątki
Warto jest żyć dala takich dni
jaki ja miałam dziś
Odwiedziłam swe ulubione miejsce
Czas spędzając w miłym towarzystwie
Ktoś mi powiadział:
Niepokoi mnie to że potrafisz się cieszyć drobnostkami
A mnie to właśnie cieszy
że potrafię
To cudowne
Lubię żyć tak jak żyję
i spędzać chwile w swych ulubionych miejscach
jak czas mi na to pozwala
Lubię cieszyć się życiem

                                                      :)))
      
                                                     Clara
A Ty wiesz co to jest? 2009-06-11
Ps.Zabierz mnie tam 2009-06-03

Poniedziałek jest jak uciekająca przystań
Chwytam się Twych rąk,
chcę być drogą w Twoich myślach
Wczoraj jeszcze byłam,
dzisiaj nie wiem,
Taka nie cierpliwa.

Zabierz mnie tam,
gdzie się budzi nocą życie,
Radość i żal,
musisz to zobaczyć sam
Zabierz mnie tam,
gdzie się budzi nocą życie,
Radość i żal,
musisz to zobaczyć sam

Widzę, że i Ty stawiasz kroki niedokładnie,
Każdy nowy dzień już nie spełnia Twoich pragnień
Możesz wszystko zmienić,
uwierz mi,
Masz swój raj na ziemi.

Zabierz mnie tam,
gdzie się budzi nocą życie,
Radość i żal,
musisz to zobaczyć sam
Gdzie się budzą zmysły,
Niepokorne myśli.
Ty i ja - noc długa,
Ty i ja - noc długa

Możesz wszystko zmienić, uwierz mi,
Masz swój raj na ziemi.

Zabierz mnie tam,
gdzie się budzi nocą życie,
Radość i żal,
musisz to zobaczyć sam
Gdzie się budzą zmysły,
Niepokorne myśli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz