piątek, 21 sierpnia 2015

Marzec 2008

Taniec... 2008-03-30
Stała zamyślona
wsłuchując się w rytm muzyki…
Zatańcz ze mną…
Chwycił ją wpół…
Zaczęli tańczyć…
Cały parkiet był dla nich…
Nie istniało wokół nic
Byli tylko Oni
We dwoje tańczyli…
W tańcu można wyrazić emocje
Trzeba tylko chcieć
Wystarczy poddać się uczuciu chwili
Słuchać muzyki
Tańczyć…i tańczyć…
Oj... dawno tego nie słuchałam... 2008-03-28
Coś dla Ucha...
Ciała...
i Ducha...

: )))


Wiosenny zapach... 2008-03-27
Tak…
To wiosna
Niewątpliwie…
Jak pięknie pachnie…
Chcesz poczuć jej zapach?
Zamknij oczy…
Zrób głęboki oddech…
Jak przyjemnie…
Słońce ogrzewa…
Ptaki śpiewają…
I to niesamowite powietrze…
Chciałabym teraz stanąć nad brzegiem morza…
Poczuć pod stopami ciepły piasek
I dotyk… Twych ust…
Dłoń musnęła moją dłoń…
Otwieram oczy…
Nie ma plaży…
Jesteś Ty…
Byłeś…
Bo w powietrzu unosi się jeszcze
Twój zapach…
Ubrana w uśmiech biegnę co sił w nogach
Nie zamierzam się zatrzymywać
Nie teraz…

                                   Miłego dnia…
                                                       : )))

                                                    Clara
Kilejny krok... 2008-03-26
Dlaczego?
To pogoda zmienną jest
A kobieta nie…
Ale łatwiej mówić że kobieta zmienną jest
To dlatego, że nie tak łatwo kobiety zrozumieć…
Kobieta nie mówi wprost
No a Facet?
Też nie mówi wprost
A chce by go rozumieć…
Jak spotkają się potrafią mówić wiele
I jak wszystko wydaje się jasne
Okazuje się, że mieli coś innego na myśli…
Nie dogonię Cię
Nie dogonię jej
Dlaczego skacze z myśli na myśl?
Dlaczego nie powiesz wprost?
Dlaczego to takie trudne…
Jak już mam to czego chciałam
To wtedy dochodzę do wniosku
Że znów czegoś mi brak…
Ale nie cofam się
Chcę iść do przodu
Ale samej nie jest mi łatwo…
I gubię się wśród swoich potrzeb
Czy kiedyś uda mi się powiedzieć
Mam to czego chciałam… stop…
Pewnie nie…
Bo ja każdego dnia chce iść dalej
Mały krok pokonałam
I chce zrobić kolejny
Bo to co mam już mi nie wystarcza…
A tu zima akurat…
Chwycił mróz…
Cytacik... 2008-03-26
"Możecie to komentować jak chcecie:

Dzień jest do zakochania się
A noc do kochania…
Prawda?”
                                     P.O.

No nie wiem, nie wiem...

                                     Clara
Wiosna... 2008-03-25
Wiosna… wiosna… WIOSNA…
Jeszcze leży śnieg
Jaszcze śpi wiosenne Słońce
Jeszcze chwila
I obudzi się nowe życie
Radość uśmiechem ogarnie każdego z nas…
Jeszcze Ty i Ja…
Zakryci płaszczem dnia
Jaszcze tylko parę dni
I poczuję powiew ciepła…
Będę znów radosna…
Jak Wiosna…
2008-03-25
Życzonka... 2008-03-21
Witam Was Czytacze : )))

Wspaniałych Świąt Wam życzę...
No i słonka w poniedziałek
bo będę biegać z wiadrem
i Was oblewać wodą z mojej plaży...
ups... nie mam tu plaży...
muszę zmienić szablon...

                                             : )))
                                             : ***

                                            Clara
2008-03-21
: ))) 2008-03-18
: ))) 2008-03-17
: ))) 2008-03-14
Myłeś zęby?
Myłem
A wczoraj myłeś?
Myłem
A przed wczoraj myłeś?
Myłem
To uważaj bo w nałóg wpadniesz...

Miłego dzionka : )))

                                 
Noc się kiedyś skończy... 2008-03-13
Krótka chwila... 2008-03-11
Taki sobie wierszyk... 2008-03-11
Asnyk Adam, Letni wieczór

Już zaszedł nad doliną
Złocisty słońca krąg
Ciche odgłosy płyną
Z zielonych pól i łąk.

Dalekie ludzi głosy,
Daleki słychać śpiew
I cichy szelest rosy
Po drżących liściach drzew.

Promieńmi gra różana
Topnieje w sinej mgle,
A świeży zapach siana
Skoszona łąka śle.

Wraz z wonią polnych kwiatów,
Z gasnącym blaskiem zórz
Cicha poezja światów
W głąb ludzkich spływa dusz.

W półcieniu pierś olbrzymią
Podnoszą widma gór,
Nocnymi mgłami dymią,
Wdziewają płaszcze chmur.

I wiążą swoje skrzydła,
Podarty kryjąc stok
Jak senne malowidła
Powoli toną w mrok.

Wieczoru blask niepewny
Oświetla obraz ten
Ludzie w zadumie rzewnej
Gonią piękności sen.
2008-03-09
2008-03-09
Garfield... 2008-03-09
W Dniu Kobiet 2008-03-08
Nie zawsze gdy kobieta mówi tak
To znaczy nie
I nie zawsze gdy mówi nie
To znaczy tak
Kobiety chcą by Facet czytał w jej myślach…
Pewnie tak jest : )
Życzę Wam Kobiety
By Facet odczytywał Wasze myśli : )
Dla każdej z Was tulipan…
Ja też biorę jednego…
Komar 2008-03-03
Ten filmik pochodzi ze strony
Mojego kumpla z pracy...

www.wolnemedia.info

Jak mi go dzisiaj pokazał
to się śmiałam na głos : )))
Potem oglądałam inny...
ale szef zerkał
i musieliśmy się wziąć do pracy...

Komar

Cytacik na Dzień dobry 2008-03-03

„A tak naprawdę
męska mądrość mówi...
żeby ładnie wyglądać
wystarczy
wcześnie wstać…
dobrze się umyć…
i zjeść coś dobrego…”

                                      P.S.


A ja głodna jestem...
Ech...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz