piątek, 21 sierpnia 2015

Maj 2010

Zachód Słońca 2010-05-30
- Z czym się Wam kojarzy zachód Słonca? - padło pytanie
- Z końcem
- Z tym że to Słońce zajdzie i już za chwilę go nie będzie
Ło matko, pomyślałam sobie
a po chwili słyszę:
- Zachód Słońca powienien się Wam kojarzyć z romantycznym wieczorem!
No! - jestem u sieeebie he he :)
Ja tak kojarzę sobie zachód Słońca
a najpiękniejsze Zachody Słońca są na otwaretej przestrzeni
nad morzem
ymmm cudnie :)

Zachód Słońca
Piękne barwy
niebo po którym suną obłoki
i dwoje ludzi
Spotkali się właśnie tam
Ona sama i On sam

:)


O tak o morzu i o zachodzie

                                               Clara
Matka 2010-05-26
Matka...
Kochająca
Czuła
i Dobra
dla Swego Dziecka
Jedyna


W każdym Quizie ziernko prawdy leży 2010-05-25
Że niby jestem sową...
A co ja na to?

Lubisz noc i jak jest ciemno.
No lubię :)
Masz duże gały, więc i dobry wzrok.
Eeee chyba tak
Czasem nie panujesz nad sobą i w czasie rozmowy huczysz na innych.
Zdarza mi się to
Masz dobre serce, ale nie cierpisz jak ktoś jest hamski.
Racja! (moim zdaniem chamski pisze się przez ch )
Jesteś fajny i śmieszny.
Fajny :) ale też śmieszny ze mnie człek
niech będzie

RADA: Zobacz jak fajnie jest w dzień!

Zapamietam tę radę

Kolejny Quiz

Jesteś realistką.
I powinnam w to uwierzyć???
Nie obchodza cie bajki, legendy, baśnie.
A to ciekaaawe
Masz swoje plany na przyszlość, poczucie humoru.
Ano mam
Jeśli tylko zechcesz potrafisz być delikatna.
Jeśli chcę, to nie tylko to potrafię :O
Lubisz posiedzieć czasami sama, nawet bez najbliższej dla ciebie osoby.
Czasem
Ogólnie ludzie cię lubią.
Z tym stwierdzeniem się zgadzam
Jesteś uprzejma.
Staram się być
Masz duże powodzenie u mężczyzn.
No ba! Nigdy w to nie wątpiłam ;p
Lubisz lamać zasady.
Czasami

                     
                         Miłego dnia

                                                           Clara :)

:) 2010-05-21
Ale dałam się wkręcić!

Jak czytać w myślach?


:)

                               Clara
Herbaty? A może kawy? 2010-05-20
Taki sobie Quiz 2010-05-20
Jakim jesteś dźwiękiem?
Quiz dla znudzonych? ;)
Czytając wyniki można osiwieć
albo paść ze śmiechu na podłogę :p
jak kto woli

A to o mnie:

Jesteś dźwiekiem paznokcia,
który haczy o tablice.
Jesteś krótkim, zaskakujacym dźwiękiem.
Przenikasz do wnetrza słuchacza,
jesteś zaskakujacy
i nikt nie może pozostać obojętny na Twój odgłos.
Zimny dreszcz,
ból zębów
i odgłos jęku
to tylko niektóre efekty Twojego pojaw...ienia się.
Najbardziej lubisz tablice koloru zielonego.


:O

                                                                 Clara

:) To było jak ze snu... Ale tak się zdarza tylko w bajkach 2010-05-19
Sny 2010-05-19
Sny...
Obszar do którego nie mamy dostępu
świadomie nie można mieć wpływu na sen
ale czy na pewno?
Wczoraj wieczorem wiele myślałam o takim jednym
i mi się śnił
nie zamawiałam takiego snu :P

Po prostu chciałabym by był ktoś ze mnie dumny
no i właśnie zależy mi na tym by On był ze mnie dumny
Zastanawiam się skąd mi się to wzięło?
A jak wy myślicie?

                                                   Clara

Ps.
Nie cierpię różowego
a ostatnio na zajęciach wciąż malowałam różowym
to też coś znaczy, jak znam życie


Stara prawda 2010-05-18
Nic się nie dzieje bez przyczyny

To stara prawda moim zdaniem

                                                Clara
Taki sobie teścik 2010-05-14
Portale internetowe podrzucają mam
różnego rodzaju teściki
traktuję je jako chwilę relaksu
ciekawostkę, która tak na prawdę nie koniecznie
pokrywa się z prawdą
Dziś trafiłam na taki teścik pod znamienitym tytułem:
Rozsądna czy przesądna?
Rozwiązałam i owszem
a co zdaniem kogoś kto test opracował mozna o mnie powiedzieć?
Otuż to:
Rozsądna
Jesteś osobą twardo stąpającą po ziemi i do wszystkiego podchodzisz racjonalnie.
Uważasz, że nawet zjawiska paranormalne da się jakoś wytłumaczyć
bez odwoływania się do sił wyższych. Przydałoby ci się trochę więcej duchowości,
a wtedy świat wydawałby ci się bardziej tajemniczy i pociągający.


Przeczytałam i do razu na mej twarzy zagościł uśmiech :)
Taaa ja Rozsądna i Twardo stąpająca po Ziemi
Mam parsknąć śmiechem?
Nie uważam się za taką
Ja to częściej ponad chmurami gdzieś latam
owszem chciałabym zejść na Ziemię na dłużej ;)

                                                                                                    Clara


2010-05-05
Zapamiętaj ;) 2010-05-05
Pretty Woman 2010-05-04







It Must Have Been Love 2010-05-03








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz