piątek, 21 sierpnia 2015

Grudzień 2008

Taka sobie ankieta 2008-12-29
Natrafiłam na taką sobie ankietę:

Moje życie jest:

1.pełne miłości - 13%

2.zupełnie inne, niż sobie wyobrażałam - 22%

3.nudne - 16%

4.skomplikowane - 26%

5.kolorowe - 4%

6.smutne - 17%

7.ekscytujące - 2%

Głosów: 1198


A jak myslisz pod którym punktem ja umieszcze swoje życie?
A Ty? Który punkt wybierasz dla siebie?

Ja potem odpowiem
Ciekawa jetem czy Ktoś trafi w 10 jeśłi chodzi o mnie
Taka ciekawska czasem jestem :)

                            Szczęśliwego Nowego 2009 Roku!



2008-12-29
Już wiem... 2008-12-28
Życzenia dla Ciebie :) 2008-12-22



Choinka...
Stoi okryta miękkim śniegowym puchem
W dali okna
W każdym z domów ciepła atmosfera...
Życzę Tobie
aby te Święta były dla Ciebie szczególne
Czas wspomnień
i wzruszeń
Siedząc przy Świątecznym stole
opowiadamy o tym co pamiętamy
Każdy z nas ma wspomnienia z dzieciństwa :)
Życzę Tobie
wielu historyjek pełnych ciepła...
A jak śnieg pokryje drogi
wyjdź na spacer
i ciesz się drobnostkami...
najdrobniejszym płatkiem śniegu
który spadając na Twą dłoń
ogrzany jej ciepłem
zamieni się w kroplę wody...

                                  :)))
                                 
                                Clara
2008-12-20
Cytacik... 2008-12-17


"Kobiety są jak Mustangi...
Trzeba je złapać...
Przydusić do piersi...
i poczekać..."

          Marcin Prokop


Reakcja aktorów na Jego słowa:
"On za długo w Ameryce siedział!"

                                         :)))))

                                            Clara
Usłyszałem ją... 2008-12-12
Mikołaja Imieniny 2008-12-06
Mikołaja Imieniny
Dzieci mają fajne miny
A dorośli też czekają
Na prezenty
Które da im Święty




                                                                                                    :)))


                                                                                                     Clara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz