piątek, 21 sierpnia 2015

Czerwiec 2008

Wakacje... 2008-06-28
A może by tak nad morze...
Cytacik... 2008-06-25
"Życie nie jest dla mnie świecą na wietrze.
Jest to raczej latarka.
Dostałem ją ledwie na chwilkę i chciałbym,
aby świeciła jak najjaśniej,
zanim przekażę ją następnym pokoleniom."
          
                                                    George Bernard Shaw
Shakira... 2008-06-24
Jakże różnie może wyglądać ta sama kobieta...
2008-06-24
2008-06-20
2008-06-20
Chodź tu do mnie... 2008-06-18
Trzymaj się! : ))) 2008-06-13
Jeden uśmiech... : ))))) 2008-06-13
Samobójcy... 2008-06-12
Miałam kiedyś kolegę...
Moi znajomi uratowali Go...
Wieszał się...
Rozmawiałam z kumplem i powiedziałam:
Uważam że straszna musi być śmierć przez powieszenie...
to już chyba lepiej utonąć... dodałam...
Ale po chwili powiedziałam, że to też byłoby okropne...
I doszłam do wniosku, że najlepsza śmierć
to lot przez chwilę z dużej wysokości... pac... i tłusta plama...
Kumpel z przerażeniem patrzył na mnie jak to mówiłam...
Powiedział, że niedawno z wieżowca skoczył ktoś... zabił się...
W szpitalu jakiś pacjent wyskoczył z okna i pielęgniarkę wsadzili do więzienia...
Tamten mój kolega już nie żyje...
Popełnił samobójstwo...
Nie było przy nim nikogo...
A zwracał się z prośbą o pomoc...
Ignorowali to co mówili...
Wątpili że się zabije...
Żałuję, że do mnie się nie zwrócił...

Ja mam wiele do zrobienia w życiu...
I chcę pomagać innym...
Czasem wystarczy gest...
Ale ja też potrzebuję tych gestów od innych...
Ważne by mieć czego się uchwycić...
Znaleźć coś co daje siłę... radość...
Hm...
Ja wolę kogoś... a nie coś... :P

Całusy! dla czytaczy

                                : )))
Cytacik... 2008-06-12
"Feniks zabiera się do pracy..."

                                          B. Z.

He he
czyli ja : ))))
Cytacik... 2008-06-11
"No i może być cudownie...
I wcale nie jest to żart"
    
                          W. L.
DZIEŃ PRZYJACIELA : ))) 2008-06-09
Czego to ludzie nie wymyślą...
Dziś Dzień Przyjaciela : )))

Czujesz się czyimś przyjacielem?
No to Wszystkiego Naj...


Dla mnie przyjaciel
To osoba wyjątkowa...
Mogłabym mówić godzinami
o przyjacielu...
Kiedyś miałam Przyjaciela...
ale teraz już nic nas ze sobą nie łączy...
Nie spotykamy się...
nie rozmawiamy...
Ale On nadal jest moim przyjacielem...
Co... był?
Ale to ten sam człowiek...
Dawno temu zaczęłam korespondować z dziewczyną...
Nie widziałyśmy się... ale wywiązała się między nami więź...
Spotkałyśmy się i rzuciłyśmy się sobie w ramiona...
Potem już nie pisałyśmy do siebie listów...
Bo było za długo by czekać na reakcję
zaczęłyśmy do siebie dzwonić...
A teraz...
Nie mam z nią kontaktu... czasem gadamy przez telefon...
Mam jeszcze takich korespondencyjnych przyjaciół...
Macham do Was!
CAŁUSY! : )))
Czy przyjaciela można kochać?
Jasne!
Ale kocha się go inaczej...
Nie zostaje przyjacielem ktoś przypadkowy...
Dla kobiety Facet też może być przyjacielem : )))
Przecież to ja... 2008-06-07
Wracałam dziś z koleżanką do domu...
Taki znajomy wsiadał do auta...
Powiedzieliśmy sobie cześć...
poczekał aż będę Go mijała...
Zmieniłaś swój Image...
Ja? Nie...
przecież wyglądam tak samo...
Wyglądasz inaczej... usłyszałam...
Koleżanka nie potwierdziła, nie zaprzeczyła...
Ja po prostu byłam radosna...
Z mej twarzy wypływała radość : )))
Ja uwielbiam się uśmiechać...
Przecież to ja...
To jak ja musiałam wyglądać przedtem?
Może lepiej nie wiedzieć...
Doczekałam się drobnego gestu...
Który dał mi takiego powera... że uuuuuuuuu : )))
Poproszę częściej o takie doładowanie...
pozytywną energią przyjacielu
Jak Ona... 2008-06-05
Człowiek
Jak tęskni usycha
Najpierw traci barwy
Jego życie staje się
Z dnia na dzień
coraz bardziej szare…
Smutno mu…
Ale wystarczy
Jakiś gest
Kropla rosy
Spadająca ma dłoń
Potrafi ożywić…
Obudzić falę
Pozytywnego myślenia
A potem już tylko
Może być lepiej
Przyjemniej
Weselej
Trzeba odnaleźć w sobie
Coś co da radość
Choć na chwilę
Bo warto się uśmiechać
I żyć…
Życiem
Pełnym barw
Uśmiechnij się dziś
Ja uśmiecham się do Ciebie
Jak Ona…
                                        : )))
Polne kwiaty 2008-06-05
Tak... 2008-06-04
Podobno takie przysłowie jest... 2008-06-04
U dobrego męża
żoneczka jak róża
u złego draba
we trzy lata baba...
Nie wiem co powiedzieć... i jak... 2008-06-03
Nie wiem jak się faceta przeprasza
Kobiecie można kupić kwiaty…
Albo jakieś czekoladki…
Ja jestem czasem taka zdesperowana…
I wpadam w panikę…
Wydaje mi się że sobie nie poradzę
I…
Tak było dzisiaj…
Przesadziłam
Nie miałam prawa prosić o pomoc…
Ale to zrobiłam…
Nie żałuję tego…
Bo po prostu tak się czułam…
I chciałam by mi pomógł
Przepraszam
………….
Przebacz mi…
Możesz pomóc 2008-06-02
Jeżeli czujesz się na siłach oddaj krew...
Ciężko chory człowiek potrzebuje 1 litra krwi dziennie.
Grupa krwi dawcy i odczynnik RH są nieistotne
- chodzi o ilość, jaką przekaże się ogólnie do banku krwi.
 Zaświadczenia o oddaniu krwi wysyłajcie na adres:

Andrzej Mazgaj
PESEL 60092814998
Lusławice 97
32-840 Zakliczyn

http://smieszka40.blog.interia.pl
Poezja jest życiem 2008-06-02
Zaczęłam pisać wiersz...
Ale coś wybiło mnie z rytmu
i napisałem ten...
dziwny trochę...
Ale skoro jest...
To przeczytaj go sobie
i powiedz co myślisz o mnie...

Dlaczego nie wierzysz
Dlaczego nie czujesz
Mej miłości
Przepełnionej szczęściem
Skulona jak małe niewinne dziecię
Chowam się w Wielkim Świecie
I tam bezbronna siedzę
Czekając na słoneczny dzień
Spotykam człowieka za człowiekiem
Kłaniam się na powitanie
I kulę się w sobie
Bo wiem, że to nie ten człowiek
Ten, który podejdzie
Weźmie… w ramiona swe sprawi
Że rozkwitnę jak róży kwiat
Jak pączek powoli będę raczyć go swym zapachem
A On kiedy poczuje to co w jego wnętrzu
Oszaleje… tak oszaleje…
Ze szczęścia…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz