środa, 2 września 2015

Wrzesień 2012

Dzień Chłopaka 2012-09-30
Wyczytałam, że Dzień Mężczyzny obchodzony jest
10 marca i 19 listopada
Dzisiaj jest Dzień Chłopaka
ja ten dzień świętuję
Nie wiem jak to z Wami jest
kiedy wolicie mieć swoje święto
Dziewczyny te małe i duże
obchodzą Dzień Kobiet 8 marca
z tym przynajmniej nie ma problemów


Wszystkim Chłopakom
Małym i Dużym
wszystkiego najlepszego
wspaniałych zabawek - samochodów
albo tych na resorach, albo tych na dużych kołach
a ponieważ chodzą słuchy
że jesteście łasuchami
bez wzglądu na wiek
częstuję Was szarlotką
:)


Smacznego!

                                                                                                                           Clara

Ps.

Nigdy wcześniej nie słyszałam o tym dniu
jest jednak Dzień dziewczyny obchodzony 22 października
Tomasz Brhel powiedział o tym na antenie RMFu
Dzięki! :)
Obrazy 2012-09-27
Wczoraj Młody mi przypomniał o bardzo ważnym utworze



Właśnie ten utwór jest ilustarcją
wspomnianiem do okresu
który już za mną
Od tego się wszystko zaczęło...


                                                           Clara
Jak dla mnie to przebój Roku 2012 2012-09-24
Moja ukochana

Szczęśliwa
raz jeszcze gości na moim blogu
 na pamiątkę
Wzbudziła we mnie skrajne emocje
najpierw wycisnęła łzy
a teraz
wywołuje uśmiech na mej twarzy
ilekroć ją słyszę...

                                 Clara



Właściwie to powinnam wspomnieć o innym utworze Iry
Ten z kolei jest dla mnie jak hymn
Bo ja chciałam, zawsze pragnęłam
bez tej paranoi normalnie żyć
mimo wszystko...




A skoro już wspomniałam o Moim Ukochanym Londynie
to muszę też wspomnieć
o tej, która jest ze snu
jak ja :) ;)


        Clara






Ostatnia prawdziwa historia miłosna 2012-09-17
Ostatnia prawdziwa historia miłosna
jak to ładnie brzmi :)
Zapragnęłam jej...
Ale niestety nie udało się
Może gdybym nie chciała Ostatniej prawdziwej... kupić
a poszukałabym takiej Ostatniej prawdziwej historii miłosnej w życiu
byłabym zadowolona
Mi jednak chodziło o książkę
Przez miesiąc prowadziłam bujną korespondencję z chłoptasiem
który miał mi ją wysłać
w pierwszym mailu napisał, że się przeliczył i jej nie ma
powiedział, że mogę sobie wybrać coś innego w zamian
Coś w zamian Ostatniej prawdziwej historii miłosnej?
Pokręciłam nosem, głową też
i odpisałam mu, że czuję się zawiedziona :(
dodałam, że chcę zwrot kasy

W tym samym czasie zamówiłam sobie nowy Zlew
dotarł :)

Mogę polecić do przeczytania
Byłam ciekawa co też zrodziło się w głowie autora
I muszę przyznać, że jak zaczęłam czytać
to doszłam do wniosku, że kupiłabym tą ksiażkę
gdybym ją wybierała w księgarni
Jak wgryzałam się w kolejne strony
momentami oczy miałam jak pięć złotych!
Co też tym facetom po głowie chodzi, no

Niebawem ma się ukazać kolejna książka Pawła
Będę na nią polować!

Ale póki co czekam na Ostatnią prawdziwą historię miłosną Pawła Oksanowicza

Znów zamówiłam, ciekawe czy do mnie tym razem dotrze
czy znów będą jakieś hocki klocki

                                                                                            Clara

Ps.

Wczoraj ( 20 września) dotarła do mnie "Ostatnia prawdziwa historia miłosna" Pawła Oksanowicza
i chociaż dopiero zaczęłam ją czytać, momentami byłam zaskoczona,
jeszcze oczu jak pięć złotych nie miałam jak przy "Zlewie", ale było blisko ;)
Już się nie mogę doczekać października
Paweł będzie podpisywał swoje najmłodsze dziecko "KRA KRA" na Targach Książki w Krakowie
:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz