piątek, 4 września 2015

Lipiec 2013

ymmm Loooody... 2013-07-23
Powiedz mi jakie Lody lubisz a powiem Ci kim jesteś
i to nie wyssane z palca wieści
Do wyboru masz:
1. Wanioliowe
2. Truskawkowe
3. Czekoladowe
4. Lody z kawałkami czekolady
i 5. Kawowe

ymmmm...
Uwielbiam lody w postaci kawy mrożonej :)
Dodaję gałkę lodów do chłodnej kawy z mlekiem
i już
delektuję się
Lato czy zima dla mnie nie ma znaczenia
Uwieeelbiam Kawę mrożoną
zazwyczaj kupuję lody waniliowo kawowe z dodatkiem kawałków czekolady
No i czego się dzięki temu dowiedziałam o sobie?
A no...
okazuje się, że miłośnik lodów kawowych to osoba skrupulatna, sumienna i uczciwa
brzmi nieźle
a co dalej?
lody waniliowe lubią osoby impulsywne, lubiące podejmować ryzyko i nie znoszące nudy.
OK z tym się zgadzam, chociaż taka impulsywna to ja dawno nie byłam, chociaż...
właściwie to pod wpływem impulsu piszę :) Jeśli to się liczy...
Dalej czytam, że lubiący waniliowe stawiają sobie wysokie wymagania
i są raczej zamknięci w sobie.
Wymagania tak, nieustannie
ale zamknięci w sobie... czy ja jestem wylewna?
nieee na pewno nie jestem zamknięta w sobie
może raczej skryta, to tak
Czytam dalej:

"Lody z kawałkami czekolady: lody typu stracciatella są ulubionym smakiem zwycięzców
i doskonałych kompanów imprez. Poza tym są bardzo hojni i pomysłowi."
I tu się śmieję
:)))
To ja ha ha ha
zwycięzcą jestem o ho ho brzmi całkiem całkiem
hojna... kasy nie mam :P
Pomysłowa? Jasne! Zawsze!
Już nie pamiętam kiedy ostatnio byłam na imprezie
ale jak jestem to jest Super! :)

No i smaki które jadam od czasu do czasu:

"Truskawka: osoby preferujące ten smak to najczęściej introwertycy. Często mają niskie poczucie własnej wartości i pesymistycznie podchodzą do życia."
Matko jedyna! To mam nie jeść truskawkowych by temu zaprzeczyć?
Ja uwielbiam truskawki mogłabym jej jeść zawsze i wszędzie i pod każdą postacią!

"Czekolada: wybierający lody czekoladowe chcą być zawsze w centrum uwagi, są energetyczni,
kreatywni. Z drugiej strony, mają skłonności do dramatyzowania i łatwo ulegają manipulacji.
Rzadko stają się liderami."
Chwila moment kreatywna energiczna osoba będąca w centrum uwagi rzadko staje się
liderem? Czy ja tu czegoś nie rozumiem?
Skłonności do dramatyzowania
noooo to charakterystyczne dla każdej z kobiet :P
ale w normie
do wytrzymania

Jak bym miała wskazać jeden jedyny smak to wybieram kawowe
czyli...
chociaż bakaliowe z kawałkami czekolady zazwyczaj kupuję jak jem lody gdzieś na mieście :)

                                                                                                                                                         Clara
Sen... 2013-07-22
Czekałam na ten Sen
:)))



"Wiem, czego jest mi brak,
czego szukam wciąż, nie mogę zebrać myśli.
Za każdym razem sen, powraca wciąż ten sam, wspomnienie tamtych dni ulotne, jak zaklęcie.
To tylko chwila, która sprawia, że ten świat..."

Będę śledziała jego karierę... :)
Nie Snu, a Tomka
Wspaniały głos, prezencja...
i ma cudownego syna Natana :) (to tak na marginesie)
A te jego pióra... ach...
SUPER!



                                                              Clara
Lato 2013-07-18
No i mamy Lato...
Mało ludzi bloguje... wypoczywają
albo po prostu odpoczywają od bloga
i wolą wieczory spędzać na świeżym powietrzu
Czy tak trudno znaleźć czas by napisać parę słów?
Pewnie to nie o to chodzi
bo czas zawsze można sobie odpowiednio zorganizować
Ja nie pisałam z uwagi na nawał pracy, zawrót głowy
a teraz jak widzę, że takie pustki u mnie to się zastanawiam
czemu tak się stało
Przecież bardzo lubię swój blog
Owszem zdenerwowały mnie te komentarze od tych spamerów
I doprawdy... ach szkoda na nich słów
Dary Lata z mojego ogrodu cieszą
Mam poziomki, maliny, porzeczki, wiśnie, jabłuszka, agrest, rabarbar
każdego dnia garść witamin
:)
Takie z własnego ogródka są aromatyczne i zachwycają smakiem

Clara

Ps.
I piekę szarlotkę z własnych jabłek
Chciałabym... 2013-07-08
Na jakie bym poszła koncerty?
ymmm chciałabym...
Jean Michel Jarre
U2
Queen
Madonna
Kate Bush
i
Andrea Bocelli

A z naszych?

Perfect symfonicznie
i Patrycja Markowska
:)
i Poprzeni Kawą Trzyyyyy!

:)))

Na żywo dają czadu!

                                       
<object width="420" height="315"><param name="movie" value="//www.youtube.com/v/UshL5cFiiyw?hl=pl_PL&amp;version=3"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="//www.youtube.com/v/UshL5cFiiyw?hl=pl_PL&amp;version=3" type="application/x-shockwave-flash" width="420" height="315" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true"></embed></object>

                                                                                    Clara

Ps.

Nie wiem czemu się nie ładują na stronie blogowej te linki z you tube
:P

O to mi chodziło :)


To jest Mój Blog 2013-07-03
Ej Ty!
Przestań mi zaśmiecać blog komentarzami niby na temat
i ładować linki do stron których tu nie chcę

To jest Mój Blog!
Mój
i nie chcę takich śmieci
Spam innego typu
Spam nowoczesny
Myślisz, że jesteś Cool
czy jak się tam teraz mówi
Dabi jak się teraz mówi?

Nie no co to ma być
ale się wycwanili Ci spamerzy
że niby na temat
ludzie nie macie co robić?
Przecież... ile osób tam wejdzie po linku z mojego bloga?
Garstka

Lato lato...
Cieplutko
Relax
taaa teraz potrzebna mi kojąca Muza
:)

może kiedyś...
może pojadę na koncerty na jakich chciałabym być...

Ciepło... słonecznie
coraz przyjemniej...
ymmm... i ten kojący morza szum
zamykam oczy...
słyszę go...
słyszę coraz wyraźniej
powiał lekki wiaterek
ale miło
Otwieram oczy
Już noc?
Jak jest przyjemnie to czas płynie bardzo szybko...

                                                               Clara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz