środa, 2 września 2015

Kwiecień 2012

Utwory z przejmującym tekstem 2012-04-27
Czasmi kiedy słyszę słowa jakiegoś utworu w Radiu czy Telewizji zerkam w stronę odbiornika. Moją uwagę przyciągają przede wszystkim słowa... Nazywam tego typu utwory, utworami z przejmującym tekstem. Zwykle każdy taki tekst zawiera jakąś historię, przesłanie, na mnie to działa... I słucham, staję jak zahipnotyzowana i nie nogę przestać słuchać, dopóki nie usłyszę ostatniego dźwięku utworu. W Must Be The Music pojawiła się grupa chłopaków, telewidzowie oddawali na nich głosy i już mają zapewnione miejsce w finale. Sądzę, że znaczna większość ludzi popierając ich swym głosem wyraziła poparcie dla tego co robią. A co robią Ci młodzi chłopcy? Uczestniczą w projekcie "Wyciągamy dzieci z bramy". Zamiast marnować czas, zajmują się pomaganiem... Doceniam każdego, kto pomaga, każdego komu chce się chcieć :)
Chciałam zaprezentować kolejny utwór...
kiedy pierwszy raz go usłyszałam na antenie RMFu spojrazłam w stronę Radia...
słuchałam i słuchałam...

Zatrzymaj się na czas, dobrze zastanów,
zanim coś
powiesz i
z siłą najcięższych dział tym jednym słowem
cały nasz świat
zetrzesz w pył
I dzieli nas już najlitsza ze ścian
i znów nie ufasz mi
i nic nie jestem wart
i nie wierzysz w żadne moje słowo.
Gdy odwracasz wzrok,
nie chcesz widzieć mnie,
ja tylko znów chcę cię mieć przy sobie.
Próbujesz zmieniać mnie, czy chcesz, bym udawał?
Z dnia na dzień był innym kimś?
Skąd nagle pomysł twój na ten cały dramat,
ten cały bunt i łzy?
Czy jest jeszcze coś, co mogłoby dziś
na czas zawrócić nas,
zmienić zdarzeń bieg,
gdy rozpędzeni gnamy wbrew przestrogom?
A jeśli dzieli nas
od przepaści krok,
chcę tylko czuć,
że cię mam przy sobie.
Chcę wtedy mieć cię przy sobie,
bo gdy przy sobie cię mam,
wierzę, że zamiast się stoczyć,
kolejny raz uda się nam
nad tą przepaścią wznieść
Niech ktoś zatrzyma nas,
zmieni zdarzeń bieg,
gdy rozpędzeni gnamy wbrew przestrogom.
A jeśli dzieli nas
od przepaści krok,
chcę tylko czuć,
że cię mam przy sobie.


                                                                               Clara
Dziś są moje imieniny :) 2012-04-26
Kiedy byłam małą dziewczynką zadałam rodzicom pytanie
Dlaczego wybrali takie imię dla mnie
Tatuś mi odpowiedział, że jestem jego wymarzoną córeczką...
Nie chciało mi się w to wierzyć...
Był czas, że nie akceptowałam swego imienia
ale dojrzałam i zaczęłam doceniać to, że nie znam wielu dziewczyn o takim imieniu
:)

Zapraszam na kawę i ciasto
:)
Może być ewentualnie herbatka owocowa dla smakoszy :)



(fotka z neta)

                                                                                                            Clara
Dla Tomka 2012-04-22
Z najlepszymi życzeniami
dla Faceta, który oczarował mnie swym głosem
i sprawił iż moje życie nabrało sensu

                                                             Clara



Pomalowałam na zielono 2012-04-15
Dziś kiedy wstałam pomyślałam, że pomaluję swój szablon na zielono
Szukałam koloru godnego mej uwagi i zdcydowałam się na ten...
Czy ładny?
Podobałby mi się jaśniejszy
I tak sobie pomyślałam, że warto przeczytać coś o tym kolorze
bo przecież z nikąd mi się to nie wziąło, że dziś mam ochotę na zieleń

I czytam sobie: "Zieleń kojarzy się z przede wszystkim z życiem, harmonią, naturą
i bliskim kontaktem z nią. Stanowi kolor uzdrowienia, nadziei i wolności. Odcienie
zmieszanej z barwą błękitną ("miętowej") zieleni kojarzą się ze świeżością,
powodzeniem i zadowoleniem.
  Ludzie, którzy lubią ubierać się na zielono są optymistyczni, usposobieni spokojnie, nastawieni na słuchanie innych. Cieszą się, gdy mogą pomóc innym i zauważają
rzeczy, na które inni nie zwracają uwagi.

W niektórych okolicznościach zieleń może się kojarzyć z niestabilnością,
niepewnością i losowością, odnosi się to głównie do miłości, nadziei, młodości, czy gier."

A w innym miejscu czytam: "Ludzie lubiący kolor jasnozielony utożsamiają się
z takimi cechami jak skłonność do zmian, nowatorskość, mają w sobie głód przygód
i nie potrzebują dodatkowej motywacji. Barwa jasnej zieleni wybierana jest również
przez osoby, które są przyjaciółmi wszystkich, wykazują ogromną giętkość, pełno
w nich pomysłów przynoszących sukcesy."

Ten drugi cytaciak... Zgadzam się


Dziś mam ochotę na zieleń :)

                                                                                             Clara

Ps.
A może bardziej chodziło mi o te Magnolie?

Bo go uwielbiam słuchać 2012-04-09

Życzenia 2012-04-05
Zwykle mówimy składając życzenia
że życzymy zdrowych i spokojnych Świąt
Spotkałam się z tym, że gdy podczas
składania życzeń pominęłam "zdrowych"
odbiorca życzeń - moja Ciocia
powiedziała, że powinnam życzyć
przede wszystkim zdrowych
Kochani życzę Wam
wszelkich łask Bożych
ciepłych, rodzinnych
Świąt Wielkanocnych
i dużo zdrowia

                     Clara

Więc chodź... 2012-04-05

Rodarte serce 2012-04-04
Ból serce rozrywa
Rozdarte serce krwawi
Krople łez goją rany na sercu
Poczucie winy
uczucie iż miało być inaczej
a jednak znów wbity cierń
Tak łatwo zranić
a najbardziej boli
kiedy rany zadaje ktoś bliski
Przepraszam
Moje łzy nie są wymierne
Czy morze łez wystarczy?
By złagodzić ból...
Byś spojrzał na mnie
i powiedział, że...
będzie jak dawniej?

                                      Clara
Prima Aprilis? 2012-04-01

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz