poniedziałek, 29 marca 2021

"Żółty" mówi nie dotykaj!

 Czytając w internecie różne wiadomości dowiedziałam się, że jeśli pies ma uwiązaną żółtą kokardę na obroży bądź smyczy, lub też ma żółtą smycz  to jest to komunikat ze strony właściciela: "Nie dotykaj"/.

Projekt  Yelow Dog został wymyślony przez właścicieli, których psy potrzebują przestrzeni, lub nie lubią kontaktu z innymi ludźmi. 

Widząc takiego psa nie powinniśmy do niego podchodzić, ani go głaskać, ni też przywoływać. Akcja Yelow Dog działa już w kilkudziesięciu krajach na świecie i ciągle się rozrasta. Ja o niej nie słyszałam, a TY?

Sama osobiście uważam iż każdy pies zasługuje na odrobinę przestrzeni. I nie założyłabym Rinie takiej żółtej wstążki za żadne skarby. Jednakże pomysł uważam za sensowny. Powinniśmy sprawę nagłaśniać, by każdy wiedział co żółte gadżety u psa oznaczają. No na smycz to bym się jeszcze zgodziła. 

Rina ma już rok :_






4 komentarze:

  1. Piękny piesek. Owczarki to takie wdzięczne psy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym żółtym, to nie jest zły pomysł, kilku nieszczęść można by uniknąć

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej akcji z kolorem smyczy, ale właśnie sobie uświadomiłam, ze ostatnio widziałam kilka psiaków wyprowadzanych na żółtych smyczach. Moze ich właściciele nie przez przypadek wybrali właśnie takie barwy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawy pomysł


    pięknego masz psa

    OdpowiedzUsuń