wtorek, 26 stycznia 2016

77

Strona 77
Słowa i Linie - Jarosław Zieliński

Park marzeń

Zabawa już się kończy
opuszczony park marzeń
"Od tych świateł
już kręci mi się w głowie" - mówisz

Więc pomyśl
wyobraź sobie to miejsce
w deszczu, puste i samotne
Nie - lepiej w zimie
gdy będziemy brnąć przez zaspy
do martwych torów kolejek
a śnieg spod naszych stóp
wiatr zawieje na grzywy zaklętych koni

Wyobraź sobie tylko
bez tego kolorowego tłumu
będziemy przemierzać puste ulice
zaglądać w okna opuszczonych kramów
"Chodźmy już
robi się zimno" - mówisz

Za rękę prowadzisz mnie
do lśniącego czerwienią wozu
Rzucasz za siebie
ostatni kawałek marzeń

Great America, 16 sierpnia 1989

Ps.

Nie wiedziałam co się z Tobą dzieje
martwiłam się
i nagle zakołatały mi w głowie dwie siódemki
obok siebie
sięgnęłam po książkę Jarka
nie ma go już z nami...
Może chciał mi powiedzieć...
o Parku marzeń
opowiadałam mu o Tobie...
o swych obawach, zmartwieniu
Jakże podobnych słów użyłam pisząc
dzisiejszy wiersz

Spokojnej nocy...

Clara

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz