piątek, 30 października 2015

Gdzieś tam Marzenie

Kiedy serce krzyczy: Nie!
Kiedy głowa mówi: Nie!
Kiedy rozum mówi: Odejdź!
Nie przyjmujesz tego do wiadomości
Zamykasz się na słowa
na racjonalne wytłumaczenia
Mamisz mnie wylewając kolejne zdania
Rozbudzasz odczucia
które naturalną śmiercią umarły
Opisujesz w sposób zmysłowy
Niewinny dotyk...
Muśnięcie ustami obszarów mego ciała
Rozbudziłeś we mnie słowami
uczucie, które w sobie zabijałam...
Kiedy rozum mówi nie...
Ciało krzyczy: Tak
Pojawia się rozsądek...
Pojawia się i szepcze do ucha: nigdy więcej
Bezpieczna odległość dwojga ludzi
którzy stają się kochankami
A jednocześnie nigdy dotyku swych dłoni na swym ciele nie poznali...
Blady Świt mówi: Dzień dobry
Telefon milczy
Głucha cisza wyjada ostatni kęs
pozostały po pocałunku nie-pocałunku...
Sen...
Mówią, że sen jest dobry na wszystko
Zasypiam bezpieczna
Z dala od Twoich ramion spragnionych mojego ciała
Miałeś tulić mnie do siebie
Tak niewinnie... tak czule...
wszystko popsułeś...
Zabiłeś... zniszczyłeś...
Czy ja to wypowiedziałam na głos?
Czy przez chwilę nie czułam się kochana?
Przez sekundę, minutę... godzinę
Przez kolejne mijające godziny
W których czas przestał się liczyć
Kolejna przerwa na reklamy...
I znów... od nowa budzi się...
Rozbudza pragnienie by poczuć
to co tak przyjemne, cudowne
co zakazane
przez rozsądek...
Ponieść się chwili...
Poszybować...
Teraz już...
Teraz jeszcze...
Teraz znów... myśli krążą wokół Ciebie
Ale czy to szczere między nami?
Czy moglibyśmy być kochankami?
Oboje spragnieni
Oboje zranieni
Oboje przy sobie
bez siebie...

Ps.
Zrobiłeś to czego nie chciałam
Ale jak mi powiedziałeś pragnęłam
A może nie mówiłeś ani słowa?
Może nie było dzisiejszego poranka
Może sobie mnie wyśniłeś...
Gdzieś tam...
z tyłu głowy
Gdzieś tam Marzenie
Gdzieś tam... Clara

Clara czyli ja

5 komentarzy:

  1. co za burza... ale chronologiczna... że się tak wyrażę.
    emocji co nie miara...

    OdpowiedzUsuń
  2. "Oboje przy sobie, bez siebie", przejmujące słowa, ale jakże bywają prawdziwe! Pozdrawiam serdecznie. Dziękuję, że zajrzałaś do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Claro. To wszystko co napisałaś jest piękne, wygląda na prawdziwą bajkę. Lecz czasami na prawdę warto posłuchać, serca które krzyczy Nie, głowy mówiącej Nie i rozumu mówiącego Odejdź. Rozsądek, też czemuś służy. Choć to wcale nie znaczy, że mam rację. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Claro. Jesteś Panią Jesieni. Czarujesz sobą, czy z warkoczem, czy też z rozpuszczonymi włosami.Czy jesteś? Panią mojej Jesieni? Być może. Lecz, któż to wie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakbym czytała o sobie kiedyś... słowa pełne emocji, oddające obraz tak wielu uczuć

    OdpowiedzUsuń