środa, 27 września 2017

Zadowolona

Dziś miałam pierwsze hospitacje Pani dyrektor
Zajęcia wyszły Super!
Dzieciaki aktywnie w nich uczestniczyły
A jak nadszedł moment w którym czytałam opowiadanie
słuchały jak zaczarowane :)

Potem... przyszedł czas na ocenę mojej pracy
pani dyrektor była zadowolona
Powiedziała, że zobaczyła to co chciała zobaczyć :)

A ja...
Cieszę się :)
Normalnie Kocham Tę Robotę!

Praca z dziećmi daje mi radość
Fajnie, że mogę tak pracować
i lubię to co robię

:)))

Oby tak dalej...

Ps.
W piątek jadę z narzeczonym do Warszawy
On stamtąd pochodzi...
Spotkamy się z rodzinką
no taaaak, to już mój narzeczony
oświadczyny przyjęłam 31 sierpnia 2017 roku
Zaskoczył mnie :)
Spodziewałam się, ale nie wiedziałam, że to będzie właśnie wtedy...
:) Cieszę się, że mnie zaskoczył

I... jestem z nim szczęsliwa

Taaak i już zamówiłam białą suknię

Chyba nie wierzę w to co mówię ;)
Marzenia się spełniają...

Clara

8 komentarzy:

  1. Ale radość bije z tego wpisu! Gratulacje, powodzenia... Aż nie wiem, co jeszcze! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudownie być szczęśliwym!!! Piękny wpis, bije z niego radość, miłość! Super! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana niech trwa ta radość wiecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. niech radość trwa! niech marzenia się spełniają!
    fajnie, że jesteś szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie! Gratuluję i szczęścia życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! jak się cieszę, że taka jestes szczęsliwa:) Bądż taka zawsze :)
    Loonei

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj! Taka sytuacja, w której ktoś docenia naszą pracę jest niezwykle miła i bardzo dowartościowuje. I utwierdza nas w przekonaniu, że to, co robimy, robimy dobrze :) Ja chyba do końca życia nie zapomnę, jak po pierwszej lekcji w roli nauczycielki podbiegł do mnie metodyk z wyciągniętą dłonią, bo chciał pogratulować tak fantastycznej lekcji :)
    Ejże, toż z Ciebie ideał nauczycielki - bo dobry nauczyciel jest ok, ale dobry nauczyciel z pasją to ktoś wspaniały :)
    Trzymam kciuki za dalsze sukcesy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cudownie jest robić to co się kocha, w czym człowiek się spełnia, cudownie iść do pracy z radością i zadowoleniem... i cudownie mieć obok siebie kogoś kogo się kocha i u boku kogo staniesz w swej białej sukni, powodzenia i uściski

    OdpowiedzUsuń