sobota, 13 maja 2017

13 naja 2017

Czego wciąż mi brak?
Przecież wszystko mam... 

Czego wciąż mi brak?
Co tak cenne jest?
Że ta nienazwana myśl
Rysą jest na szkle...

Tłuką się w głowie znane słowa piosenki niedawno usłyszanej w Radiu...
Tylko Ciebie mi brak - dopowiadam...

A dziś...
13 maja 2017 roku
Mój bardzo szczęśliwy dzień
:)

Bo... marzenia się spełniają


Cieszę się, że to właśnie dziś
Trzynastego - to dobra wróżba na przyszłość
Bo... Trzynastki są dla mnie szczęśliwe
i zwykle wyczekuję, że 13 dnia miesiąca zdarzy się coś szczególnego

Och... nadszedł ten dzień...
To dziiiiś...

Clara

:)))) Czuję się taka szczęśliwa!

Ps.

Asmo wskazał mi drobną literówkę pod datą
Pomyślałam - niech już tak zostanie
naja może coś znaczy?
Naja - Nowa ja
tak mi się skojarzyło...

7 komentarzy:

  1. To dobrze, że czujesz się szczęśliwa, choć ja bym tego z datą nie wiązał. Każdy dzień jest dobry na szczęście.

    PS. masz drobną literówkę pod datą

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie 13-tka też jest szczęśliwa:)
    Spełnienia marzeń Claro!

    OdpowiedzUsuń
  3. zdecydowanie tak- marzenia się spełniają. cieszę się, ze Twoje to zrobiły i że jesteś szczęśliwa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie zawsze się spełniają, zwłaszcza te, do których usilnie zmierzamy. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja swój lęk pokonywałam mnóstwo razy :) pewnie, jakby się uparła to tez bym siadła nad przepaścią, ale stwierdziłam, ze nie potrzebny mi skok adrenaliny, trzęsawka rąk :))) piękno przyrody mi wystarczyło w zupełności :)))
    świetne podejście, jeśli chodzi o wiarę w spełnianie marzeń. już to mnóstwo razy pisałam, ze ja wierzę, iż nasze nastawienie wpływa w jakiś sposób na to co następuje, więc trzeba nastawiać się pozytywnie :)))
    bardzo dobrze, ze masz jeszcze mnóstwo marzeń, tak trzymać. one kolorują świat i bez nich byłoby nie fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję szczęśliwego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiosna sprzyja szczęśliwym dniom ;)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń