wtorek, 17 stycznia 2017

Fajny i już!

Dziś Moje Ukochane Radio podało
że 17 stycznia mamy DZIEŃ LUDZI FAJNYCH

:))))

Bardzo mi się podoba ta opcja
Otaczam się fajnymi LUDŹMI
Lubię słuchać Fajnej Muzy
Facet może być Fajny
o kobiecie mówią Fajna Dupa :P
i w tym momencie to nie jest obraźliwe
to komplement
tak trzeba to czytać! Ja to tak odbieram

Fajne życie można mieć
można bywać w Fajnych miejscach

Mieć Fajne Wspomnienia
takowe pielęgnuję najbardziej

Rok 2016 przyniósł mi wiele pozytywnych doznań
otoczona ponad setką ludzi pod koniec roku poznałam wielu Fajnych
Ich miejsce pozostanie w moim sercu...
Nawiązały się między nami przyjaźnie
Do mego serducha zastukał jeden szczególnie Fajny Facet :)
Mamy się spotkać w styczniu tego roku
Już przebieram nogami, jasne, że czekam
bardzo się cieszę na to spotkanie
A potem pojedziemy do innej miejscowości
spotkać się z Fajnymi Ludźmi, których poznaliśmy tam
gdzie był ów Pałacyk Pod Różą

Przypomniało mi się, że podczas studiów ktoś w swej wypowiedzi użył słowa: fajny
Wykładowczyni zaczęła się cała pienić!
Wydzierała się! Mówiła, że słowa "fajny" nie ma w polskim słowniku
i ludziom wykształconym nie przystoi go używać
Nie ma w polskim słowniku słowa Fajny
odbija się dziś echem w moich uszach
Nie posłuchałam jej!
Nie wykreśliłam tego słowa ze swego słownika!
FAJNY I JUŻ!
Lubię tym słowem określać emocje
to jedno słowo znaczy więcej niż inne określające kogoś lub coś w pozytywny sposób
:)

Fajnie jest
mieć wokół siebie Fajnych Ludzi
i Fajny Świat...

Nooo wiki podaje:

fajny
znaczenia:
przymiotnik
(1.1) potoczny wyraz o bardzo szerokim pozytywnym znaczeniu: ciekawy, interesujący, świetny
(1.2) reg. pozn. reg. śl. ładny
Fajnie tam było... Były ośnieżone drzewa, domy... Była piękna zima... I My...
Clara 


5 komentarzy:

  1. Czytam, Cię, czytam i między wierszami widzę kipiącą radość i szczęście...To bardzo Fajne uczucia. I obyś doznawała ich jak najczęściej. Pozdrawiam serdecznie i miło mi ,iż do mnie wpadłaś :)
    P.S. Fajni Ludzie przyciągają Fajnych Ludzi :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przypomina mi się pewien program profesora Miodka, który mówił, że jeśli jakiegoś (niby niby istniejącego)słowa czy powiedzenia często się używa, to wchodzi on do słownika i juz! W końcu język polski jest żywy, to przeciez nie łacina ;)
    Fajnie miec Fajnego co sle fajne smsy :)
    loonei

    OdpowiedzUsuń
  3. tak to prawda cudownie jest być tak bogatym w ludzi jak ja, ja nawet powiem inaczej fajnie być tak bogatym:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bo wszystko co fajne fajnym jest :))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post, fajnie się czyta, jeszcze fajniej-pozytywnie się go odbiera. Świat jest fajny, gdy otaczają nas fajni ludzie i gdy razem udaje nam się robić fajne rzeczy, które pozostawiają po sobie fajne wspomnienia. :)

    OdpowiedzUsuń